Ja teveel goons hier die in de avond hangen op de streets.quote:
Snap ik. Oh echt johquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zit echt te denken om deze te verkopen als het een nieuwe bevat en over te stappenmaar deXBOX one heeft ook problemen met het optisch station.
Jups google maar eens erop heb vele sites gezien die beide problemen van Sony en Microsoft bevestigen. Sowieso optische stations zonder laden zijn risicovol. Had liever een deksel gezien zoals de PS3 slim. Was veel beter!quote:
Halo The Masterchief Collectionquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
X1 komt hier pas binnen zodra de nieuwe Fable uit is. Meteen ook enige reden dat ik de X1 koop eigenlijk
even netjes gemaakt, alle consoles + raden weggewerkt, mn htpc even erin gezet en mn raspberry pie achter mn pc geplaatst.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:34 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat heb je met het kastje gedaan dan?
Welke consoles?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
even netjes gemaakt, alle consoles + raden weggewerkt, mn htpc even erin gezet en mn raspberry pie achter mn pc geplaatst.
Nu maar eens verder
ps4 - ps3 x360 en mn wii staan hier aangesloten.quote:
Eigen bedrijf, eigen regels.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Op kantoor!?! Welk werk doe je dan als ik vragen mag?
Wii heb ik pasgeleden naar de zolder gedaan batterijen vreter en stofvreter leuk voor de kinderen laterquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ps4 - ps3 x360 en mn wii staan hier aangesloten.
Lang leven de hdmi switch:d
Welke switch heb je? Ik zoek er eigenlijk ook nog 1quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pics van je kastquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
even netjes gemaakt, alle consoles + raden weggewerkt, mn htpc even erin gezet en mn raspberry pie achter mn pc geplaatst.
Nu maar eens verder
cheapass china ding, zou t merk nieteens wetenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Welke switch heb je? Ik zoek er eigenlijk ook nog 1
heb nu mn raspberry pi zo dat ie op remote kan opstartenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wii heb ik pasgeleden naar de zolder gedaan batterijen vreter en stofvreter leuk voor de kinderen latermer verder wel nice!
Idd. Heb een receiver waarmee ik diverse kanalen heb ook handig.
Ik wil het liefst een met 2 out ports maar die zijn wel redelijk prijzigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Welke switch heb je? Ik zoek er eigenlijk ook nog 1
Hier PS3-PS4-X360-Wii-Snes-GQ Zonder switchquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb op het moment ps4, ps3, snes en wii ( niet aangesloten. Ik had ook een xbox360 maar is dood gedaan aan de RROD buiten de garantie om.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hier PS3-PS4-X360-Wii-Snes-GQ Zonder switchdat gaat net.
En dan de Nes met Duckhunt voor op de slaapkamer
hehe, mijn tv heeft gewoon veel te weinig hdmi poorten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hier PS3-PS4-X360-Wii-Snes-GQ Zonder switchdat gaat net.
En dan de Nes met Duckhunt voor op de slaapkamer
Het is ook tricky hoor veel mensen hebben het spel al uitgespeeld op de PS3 en verder zijn er niet echt extra's waardoor je het echt nog een keer uit wil spelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef Nober het volgende:
Geen PS4+GTA V bundel bij Intertoys, Bart Smit en Media Markt terwijl GameMania, Dixons, Wehkamp, Bol dat al een tijdje hebben!?
Ik wil die game wel op PS4 spelen, kan ik wel een paar maanden mee vooruit ondanks dat ik hem op PS3 al uitgespeeld heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het is ook tricky hoor veel mensen hebben het spel al uitgespeeld op de PS3 en verder zijn er niet echt extra's waardoor je het echt nog een keer uit wil spelen.
Toch blijft het risico dat het niet verkoopt en dat ze dus met het verlies blijven zitten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil die game wel op PS4 spelen, kan ik wel een paar maanden mee vooruit ondanks dat ik hem op PS3 al uitgespeeld heb.
Zag hier wat extra's.
http://blog.us.playstatio(...)v-players/#sf5467419
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:04 schreef janrad het volgende:
Was dus even bang dat mijn PS4 een dure baksteen was geworden maar niets aan de hand dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |