iddquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:06 schreef FredVleespet het volgende:
Begint nu wel kansloos te worden. Hoevaak per maand het er nu wel niet uitligt of dat die shit maar half werkt.
Andere thema's kun je, als het goed is in de toekomst, downloaden in de PS storequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef Jimbo het volgende:
maaruh, geen thema's dus eigenlijk? Behalve die standaard in 6 kleuren?
echt wat voor een lamp, om zo gigantisch te zeiken om niksquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Ongelofelijk.Had ik het maar gewoon bij xbox gehouden.Daar had ik nooit problemen.Dit is al de zoveelste keer dat ik met iemand wil gamen en het netwerk niet werkt
Thema's net zoals op de PS3 komen zo ver ik weetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:27 schreef Jimbo het volgende:
maaruh, geen thema's dus eigenlijk? Behalve die standaard in 6 kleuren?
Werkt prima hierquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb mijn playstation maar in een DMZ gezet, werkt de shizzle nog niet
heuj, hoogvliet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:24 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik ben die kleine asian maar woon in de thuisbasis van Hef
Werd slecht beīnvloed door die licht-getinte goons hier man
[ afbeelding ]
dan? ga je huilen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Werkte het hier ook maar, echt he, als het morgen niet werkt.
Om niks?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
echt wat voor een lamp, om zo gigantisch te zeiken om niks
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status
[ afbeelding ]
mensen spelen nou eenmaal online met vrienden en dan is dit niet leuk dat dit voor de zoveelste keer gebeurt. Maar gelukkig hebben we de rationele volwassen Jimboquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een beetje klote als je een vrije dag neemt om wat te relaxen en dan PSN niet zou werkenquote:
Droeftoeter...ik betaal gewoon voor de service.Dit is nu minstens al de 5e keer dat het nieg werkt.Heb dit bij de xbox in 5 jaar tijd geen 1x gehadquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t zal er alleen maar beter op worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Om niks?
Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd en het hoort gewoon te werken. Je betaalt er wel voor.
Ga eens een avondje langs bij je vrienden en speel samen offline (tot zover dat nog kan)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mensen spelen nou eenmaal online met vrienden en dan is dit niet leuk dat dit voor de zoveelste keer gebeurt. Maar gelukkig hebben we de rationele volwassen Jimbo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |