Klopt, maar meer informatief bedoeltquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja oke maar pakkans is nagenoeg nihil dus...
Oh ja dat wist ik al maar gezien de hoogte van de bedragen deel ik toch lieverquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Klopt, maar meer informatief bedoelt.
Ach, dan doe je het niet. Koop ik lekker elke game voor 30/35 euro bij launch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Lees dit maar Pannenkoek3000
Het zijn alternatieve voorwaarden. Of te wel 1 voorwaarden is genoeg om de regel te overtreden.
Sharing personal Sony Entertainment Network account information in order to obtain access to another persons Sony Entertainment Network account.
Offender attempted to use or take content they did not pay for.
https://support.us.playst(...)ccounts-and-consoles
Het gaat er niet om of je het wel of niet doet. De discussie ging omtrent of dit wel of niet toegestaan is. Van mij part pak je nu een mes en steek je een willekeurige persoon neer Pannenkoek3000. Dat is een keuze die jezelf moet maken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ach, dan doe je het niet. Koop ik lekker elke game voor 30/35 euro bij launch.
Minder betalen altijd goedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Tuurlijk is het sharen van je account niet legaalDat is net zo legaal als kopietjes maken van fysieke games.
Lekker een PC kopen. Dan kan je voortaan alles gratis spelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Minder betalen altijd goed
De kick die je ervan krijgt
Heb ik maar dat gezeik met steeds upgraden etc...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lekker een PC kopen. Dan kan je voortaan alles gratis spelen
Alsof je 6 bent en een pakje kauwgom steeltquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Minder betalen altijd goed
De kick die je ervan krijgt
Niet weten dat ik vroeger kinder surprise eggs ging jatten van de lokale super de boerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof je 6 bent en een pakje kauwgom steelt
Volgens de FOK! code moet jij dus licht-getint zijn....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Niet weten dat ik vroeger kinder surprise eggs ging jatten van de lokale super de boer
Had zelfs een winkelverbod, maar ben nu goeie jongen hoor
Ik ben die kleine asian maar woon in de thuisbasis van Hefquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens de FOK! code moet jij dus licht-getint zijn....
Mooi dan mag jij die events voor me doen via shareplayquote:
Nee je moet online zijn om te delenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:29 schreef lel86 het volgende:
Als je games doet delen kan je dan ook als je geen internet hebt spelen? Als de game is gedownload bedoel ik dan.
Ik bedoel niet share play.maar games delen via account met iemand.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:31 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Nee je moet online zijn om te delen
Het is dan gewoon een accountquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:11 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet share play.maar games delen via account met iemand.
Op kantoor!?! Welk werk doe je dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:58 schreef videonatic het volgende:
Tegen account delen zullen ze niet zo snel iets doen aangezien ze de mogelijkheid bieden om 5 ps4's te activeren aan je account.
Plus ik heb een ps4 thuis. Bij mijn vriendin en op kantoor waar ik met mijn account inlog. Dus het hoeft ook niet altijd illigale account deling te zijn.
Van die lay out heb ik niet zo veel last van, dat van die store heb ik ook inderdaad. Best veel mensen schijnen daar dan weer geen last van te hebben, dus weet niet waar dat aan ligt. Vanavond is 2.0 downloaden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:03 schreef Yi-Long het volgende:
Die Lay-out van de dashboard is nog steeds compleet ruk.
Daarnaast nog steeds moeite om soms de Store in te komen.Meestal is dat wanneer ik net een game ofzo heb gespeeld, dan blijft het maar laden, dat blauwe scherm, en onderin alleen de optie 'cancel', maar vaak kom ik dan pas weer de store in als ik de PS4 heb uitgezet en daarna weer aangezet. Zeer irritant.
Dat heeft puur met PSN te maken heb je met allesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:03 schreef Yi-Long het volgende:
Die Lay-out van de dashboard is nog steeds compleet ruk.
Daarnaast nog steeds moeite om soms de Store in te komen.Meestal is dat wanneer ik net een game ofzo heb gespeeld, dan blijft het maar laden, dat blauwe scherm, en onderin alleen de optie 'cancel', maar vaak kom ik dan pas weer de store in als ik de PS4 heb uitgezet en daarna weer aangezet. Zeer irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |