driften is eitje btwquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarschijnlijk rij ik dan niet zo vaak op die ideale lijnIk heb er meestal geen problemen mee, maar wel al eens gehad ja.
vannachtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet je ook hoe laat de update beschikbaar is?
valt mee dusquote:
Top! Hier nu ookquote:
GvD de hele zomer 7 dagen per week gewerkt , nu lekker tot januari niets ps4 spelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:02 schreef Jimbo het volgende:
moeten jullie niet werken of iets? Werkschuw tuig
Nee ik mag om 1500 beginnen tot 0100quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:02 schreef Jimbo het volgende:
Joh jij werkt ook pas weer volgens mijquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:02 schreef Jimbo het volgende:
Paar dagen later als mensen het alweer niet willen spelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:06 schreef over_hedge het volgende:
Gaan hier mensen nog cod kopen? Ik ga hem toch maar kopen.
oh boehoe je hebt t zo zwaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:04 schreef SanAnt het volgende:
[..]
GvD de hele zomer 7 dagen per week gewerkt , nu lekker tot januari niets ps4 spelen
Laatste die ik had gekocht was MW2 , delen daarna vond ik weinig aan..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:06 schreef over_hedge het volgende:
nu 3 maanden, en in mn werkeloze tijd was ik ook hard aan t werk vanuit huisquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Joh jij werkt ook pas weer volgens mij
nee, maar ik speel dan ook alleen singleplayerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:06 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb ze allemaal wel gekochtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Laatste die ik had gekocht was MW2 , delen daarna vond ik weinig aan..
Deze had ik wel gepre-orderd , maar ben er nog niet zo zeker van...
Student was dat maar waar !!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh boehoe je hebt t zo zwaar
stel je niet zo aan, kut student
precies, geld toch wel waardquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal wel gekochtVond alleen alles na bo1 tegenvallen.
Alleen wat het met cod is,
voordat je door hebt dat het eigenlijk kut is, heb je je er toch al 40 uur mee vermaakt of zo. Helemaal als je met vrienden speelt. En beetje rondrennen en schieten is cod toch wel erg sterk in.
Ja kloptquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
voordat je door hebt dat het eigenlijk kut is, heb je je er toch al 40 uur mee vermaakt of zo. Helemaal als je met vrienden speelt. En beetje rondrennen en schieten is cod toch wel erg sterk in.
Werk vanuit huisquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:02 schreef Jimbo het volgende:
ksstquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Werk vanuit huisLang leve het nieuwe werken
Ik v ind CoD ook wel makkelijk af en toe vergeleken met BF serie. Bij CoD gewoon knallen maar bij BF moet ik toch wat meer actief zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
quote:
Die themas zijn wel beter ik gebruik nu de donker blauwquote:
Zit je in een party met iemand?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom kan ik shareplay niet vinden
Nee, nog niet. Zit te zoeken of er ergens instellingen staan enzoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die themas zijn wel beter ik gebruik nu de donker blauw
[..]
Zit je in een party met iemand?
In de party als het goed isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Zit te zoeken of er ergens instellingen staan enzo
Nog nooit gespeeldquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
God of War nog nooit gespeeld hebben. Ga je schamen.
samequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:36 schreef Friday12 het volgende:
Hoe meer ik zie hoe meer ik zin krijg in Evolve eigenlijk
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Shareplay werkt redelijk, maar PSN is op dit moment echt ruk
Je kan nu toch niet meer delen op de PS4? Deed het namelijk bij de 3 wel regelmatig met buddiesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
precies, geld toch wel waard
beetje delen enzo en je hebt de versie met season pass voor 40eu. en 40 uur online haal je makkelijk
Kan wel, alleen maar met 2 personen. Ik doe het ook met een vriend, werkt top, zelfs PS Plus kan je delen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je kan nu toch niet meer delen op de PS4? Deed het namelijk bij de 3 wel regelmatig met buddies
OOOOOOOOHH goed genoeg dan. Heb zo'n code voor jaartje PS+ dus kan wel ff delen met buddie danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kan wel, alleen maar met 2 personen. Ik doe het ook met een vriend, werkt top, zelfs PS Plus kan je delen.
Eh nee? Het is door Sony zelfs als feature aangekondigdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hou er alleen rekening mee dat delen met vrienden (wanneer Sony je erop betrapt) direct resulteert in een permanente ban (soms zelfs console ban). Games kopen in een andere Playstation store wordt gedoogd (maar dat eerste niet).
Als je het over de feature game sharing ( of te wel iemand anders game overnemen) hebt wel Pannenkoek3000. Maar games kopen die je vervolgens deelt door je account gegevens te delen (en de kosten te splitten) met iemand anders niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:26 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Eh nee? Het is door Sony zelfs als feature aangekondigd
Dat is toegestaan, omdat het op dezelfde console is Pannenkoek3000.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn broer mijn accountgegevens geef zodat hij mijn games kan spelen word ik daar niet voor gebanned hoor. Sony laat dat zelfs toe omdat je anders games 2x moet kopen. Wanneer je je account deelt met een vriend is dat precies hetzelfde verhaal.
http://faq.en.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5030quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is toegestaan, omdat het op dezelfde console is.
Ja oke maar pakkans is nagenoeg nihil dus...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hou er alleen rekening mee dat delen met vrienden (wanneer Sony je erop betrapt) direct resulteert in een permanente ban (soms zelfs console ban). Games kopen in een andere Playstation store wordt gedoogd (maar dat eerste niet).
Lees dit maar Pannenkoek3000quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
http://faq.en.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5030
Lees dit maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |