staat gewoon bij instellingen die themasquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef defokkingfoker het volgende:
YouTube app in de store
* Weet iemand waar je themas kunt downloaden? Zie het namelijk niet in de store staan.
* Also, is er een mogelijkheid om video's met een betere kwaliteit aftespelen? Trailers in de store, YouTube in de webbrowser en app spelen namelijk hun video's in bagger kwaliteit af.
Je zou ook nieuwe kunnen downloadenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:00 schreef RRuben het volgende:
[..]
staat gewoon bij instellingen die themas
Maak anders lekker een apart topic hierover... Oh wacht dat had je alquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:36 schreef ManianMan het volgende:
Mijn PS4 is na 20 dagen weer bij Wehkamp. Het werd eens tijd joh!
Is weleens wat anders dan ik speel battlefield of ik speel destiny of driveclub. :dquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maak anders lekker een apart topic hierover... Oh wacht dat had je al
Echt anders dan 10x per week zeiken dat je PS4 nog niet terug isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Is weleens wat anders dan ik speel battlefield of ik speel destiny of driveclub. :d
10x ? Heb het misschien 3 x gedaan hoor maar goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt anders dan 10x per week zeiken dat je PS4 nog niet terug is
PS button inhouden en dan staat er devices of iets dergelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:32 schreef yvette1982 het volgende:
Weet iemand hoe ik de controller uitban zetten?
Zoek even op, ik ben redelijk overtuigd dat het meer isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
10x ? Heb het misschien 3 x gedaan hoor maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |