Hij is dan niet gebricked, gebricked betekend dat het niet meer te fiksen is en dat is dus niet zo. Daar gaat het artikel over. Is gewoon een beetje een nutteloze sensatietitel en clickbait.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, er staat ook dat het ook jou kan overkomen dat je PS4 gebricked wordt en wat je dan kan doen om het op te lossen en om het te voorkomen.Daarom zeg ik dat je het risico loopt, de kans bestaat, dat je PS4 gebricked wordt als je gebruik maakt van die nieuwe ''Rest'' functie.
Gelukkig hoor meid, ik ben weer helemaal opgelucht om dit fantastische nieuws te vernemen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:39 schreef ManianMan het volgende:
Krijg een replacement uit China met modelnr. 9253396 hopelijk het nieuwste model dan heb ik ook vertrouwen.
Apart. Ik gebruik chromecast ook en werk supergoed zonder enige happering en gewoon goede kwaliteit. Weet je zeker dat die van jou niet gewoon kapot is?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vandaag Youtube uitgeprobeerd maar vind het maar baggerslechte kwaliteit met happeringen, dan is mijn smarttv nog zuiverder. En netflix gebruik ik via de PS4.
Maarja nu dwaal ik af van het PS4 topic
Er zijn mensen die het wel interesseren ik in ieder geval wel. Ik zou wel willen weten hoe Sony problemen oplost omtrent de PS4.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig hoor meid, ik ben weer helemaal opgelucht om dit fantastische nieuws te vernemen!
ohquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je zou ook nieuwe kunnen downloaden
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig hoor meid, ik ben weer helemaal opgelucht om dit fantastische nieuws te vernemen!
Poll maken?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het wel interesseren ik in ieder geval wel. Ik zou wel willen weten hoe Sony problemen oplost omtrent de PS4.
Dankzij dat probleem zit ik inmiddels aan mijn 2e PS4.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:10 schreef ManianMan het volgende:
Wacht maar tot dat je het probleem met de disk drive krijgt die kun je helemaal niet oplossen; tijdelijk wel maar niet permanent.
Het enigste wat je kunt doen is de PS4 opsturen
Wit is fucking geilquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:35 schreef Retarded het volgende:
Wat hebben mensen toch met die witte consoles. Vind het echt heel veel lelijker dan de normale
Elke mediamarkt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:31 schreef Doublepain het volgende:
Hey hoi, ik wil de PS4 White kopen het liefst met gta V. Maar ik kan hem nergens vinden, eergisterne kwam ik er wel 1 tegen voor 440 maar die is spontaan weg. Weet iemand waar ik de white kan halen?
Hangt van je huis af, bij mij is alles wit, dan wil je niet zo'n lelijke zwarte bak ernaast. Daarnaast komt zwart bij mij over als generiek en saai vanuit een design perspectief. AC adapters zijn zwart, toffe gear zoals een PS4 niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:35 schreef Retarded het volgende:
Wat hebben mensen toch met die witte consoles. Vind het echt heel veel lelijker dan de normale
Mij mij thuis is ook alles wit (iig de meubels), maar daarom wil ik juist een zwartequote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:50 schreef videonatic het volgende:
[..]
Hangt van je huis af, bij mij is alles wit, dan wil je niet zo'n lelijke zwarte bak ernaast. Daarnaast komt zwart bij mij over als generiek en saai vanuit een design perspectief.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:52 schreef Yi-Long het volgende:
Het liefst zou ik al mijn apparatuur met hout./bamboe afwerking zien.
Nice.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |