SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2014 01:38:39 ]
dacht het ff nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:38 schreef moemoe het volgende:
Post je pics zodat we je zo vaak gaan herkennen dat 't normaal voor je wordt.
wat is kortzichtig?quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:40 schreef BrokenBoy het volgende:
Dan moet je irl net zo kortzichtig zijn als op fok
hoe dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:39 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb je nog nooit ontmoet en toch weet ik hoe je eruitziet, en ik zal vast niet de enige zijn
DM ffquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Euh ze had haar instagram eens in DM gestuurd
denk niet dat je de link hebtquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Euh ze had haar instagram eens in DM gestuurd
jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je een nieuwe hebt gemaakt niet nee
jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:44 schreef mapima het volgende:
[..]
ja nou jij bent lelijk maar ik kan op dieet
Zag laatst nog je fb pagequote:Op zondag 26 oktober 2014 01:48 schreef mapima het volgende:
Gast nobody can find me ik heet alleen op fok mapima en ik vul nooit ergens mijn achternaam in
Via via heb ik een selfie van je, domme koe.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:48 schreef mapima het volgende:
Gast nobody can find me ik heet alleen op fok mapima en ik vul nooit ergens mijn achternaam in
ben je hagenees?quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:51 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Via via heb ik een selfie van je, domme koe.
Weet ik schatquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:51 schreef mapima het volgende:
[..]
me achtwrnaam is van doorn en mijn voornaam zeg ik lekker niet
Een heel slimme opmerking ook als je weet dat 90% je voornaam al kent. Maar oh, wat vind jij het erg allemaal...quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:51 schreef mapima het volgende:
[..]
me achtwrnaam is van doorn en mijn voornaam zeg ik lekker niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:56 schreef StoereNober het volgende:
Ik ben kennelijk de enige met mapima's instagram en dat houden we zo.
DM maar ik beoordeel wel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, die naam ook aangepast.Ben gewoon betrouwbaar.
Had dat niet stevig te rasperen met een papagaaien vlag?quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik droomde laatst dat ik een 7.0 had voor een tentamen en dat had ik ook nog echt achteraf, echt raar hahah
Haal die bij de action, net als je schoenen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:37 schreef mapima het volgende:
btw weet iemand waar je in een winkel een piemelcake bakvorm kan kopen? De Christine le duc verkoopt die alleen online en ik moet nog een verjaardagstaart maken voor een vriendin.
OK.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
pijnlijk om te zien dat jij het niet snapt
Je hebt helemaal geen halve studiepuntenquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
pijnlijk om te zien dat jij het niet snapt
ik haal mijn schoenen bij de Albert noltenquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Haal die bij de action, net als je schoenen.
nouja waar ik het vandaan heb gekopieerd beweert het toch echtquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen halve studiepunten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel op de eurquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen halve studiepunten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan ik me niet voorstellen. Dat bestaat namelijk niet.quote:
Goed verhaal. Vertel het nog eens.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en nu weer opzouten naar je hok, teringdebiel.
misschien op een universiteit voor dommeriken zoals leiden law schoolquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Dat bestaat namelijk niet.
Je zei net dat je het wel had op de Erasmus Universiteit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:10 schreef mapima het volgende:
[..]
misschien op een universiteit voor dommeriken zoals leiden law school
ik zei net dat he misschien in leiden geen halve studiepunten hebt maar op de EUR zeker welquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je zei net dat je het wel had op de Erasmus Universiteit.
Op de Erasmus heb je die ook niet, dat weet ik zeker, want halve ECTS bestaan namelijk niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:12 schreef mapima het volgende:
[..]
ik zei net dat he misschien in leiden geen halve studiepunten hebt maar op de EUR zeker wel
jawelquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op de Erasmus heb je die ook niet, dat weet ik zeker, want halve ECTS bestaan namelijk niet.
Geef eens een link naar de desbetreffende cursus dan? Ben wel benieuwd eigenlijk, want zo ver ik weet kan dat niet.quote:
Red jezelf Frank.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op de Erasmus heb je die ook niet, dat weet ik zeker, want halve ECTS bestaan namelijk niet.
http://forums.marokko.nl/(...)en-erasmus-help.htmlquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geef eens een link naar de desbetreffende cursus dan? Ben wel benieuwd eigenlijk, want zo ver ik weet kan dat niet.
http://forums.marokko.nl/(...)en-erasmus-help.html tweede postquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Red jezelf Frank.
Uitgeluld worden door mapima zal heel pijnlijk voor je reputatie zijn
Je bent nooit te oud om wat te leren. Naar mijn weten bestaan halve studiepunten niet. Blijken die wel te bestaan, heb ik wat geleerd en als ongelijk heb geef ik dat graag toe. Maakt me verder weinig uit wie me er op wijst.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Red jezelf Frank.
Uitgeluld worden door mapima zal heel pijnlijk voor je reputatie zijn
Mooie speech dit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om wat te leren. Naar mijn weten bestaan halve studiepunten niet. Blijken die wel te bestaan, heb ik wat geleerd en als ongelijk heb geef ik dat graag toe. Maakt me verder weinig uit wie me er op wijst.
maar je had dus een 7? nou lekker hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:15 schreef mapima het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/(...)en-erasmus-help.html
Tweede post
http://www.esl.eur.nl/ond(...)_rechts_geleerdheid/quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:15 schreef mapima het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/(...)en-erasmus-help.html tweede post
quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik droomde laatst dat ik een 7.0 had voor een tentamen en dat had ik ook nog echt achteraf, echt raar hahah
Zijn het niet school-eigen regels? Ik ken ook verder geen scholen met halve studiepunten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
http://www.esl.eur.nl/ond(...)_rechts_geleerdheid/
Godverdomme, het is nog waar ook..
Nou ja, dan heb jij volkomen gelijk en zit ik verkeerd. Echt nooit geweten van halve studiepunten.
Dat denk ik. Of misschien moet je beide vakken halen voordat er 15 studiepunten worden toegekend. Het was mij ook echt volkomen onbekend.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zijn het niet school-eigen regels? Ik ken ook verder geen scholen met halve studiepunten.
nee wrm??quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Aight
Moest je niet hosselen vnv
voor noobs misschienquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Is toch zaterdagavond rwinatijd
Je mag mijn pener wel gebruiken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:37 schreef mapima het volgende:
btw weet iemand waar je in een winkel een piemelcake bakvorm kan kopen? De Christine le duc verkoopt die alleen online en ik moet nog een verjaardagstaart maken voor een vriendin
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:38 schreef moemoe het volgende:
Post je pics zodat we je zo vaak gaan herkennen dat 't normaal voor je wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
dat zou wel heel triest zijn... zó veel tijd en moeite in een kloontje steken? lijkt me niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:37 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet door hebben dat TS gewoon een kutkloontje is van stevenmac26
ze heeft naam veranderdquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Iedereen beweren dat ze deze Instagram hebben![]()
Post dan verdorie die link eens![]()
ja 75Fquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
Je hebt je bh maat gezegd op FOK!?
Oooohw, ja dan snap ik dat ze je meteen herkennen als mapima van FOK! Als je borsten als eerste een kamer binnenkomen, moeten ze meteen aan die post denkenquote:
hahaquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oooohw, ja dan snap ik dat ze je meteen herkennen als mapima van FOK! Als je borsten als eerste een kamer binnenkomen, moeten ze meteen aan die post denken
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:37 schreef mapima het volgende:
Ik heb het al een paar keer meegemaakt. Dat mensen me aanspreken met JIJ BENT TOCH MAPIMA OP FOK?????
Zo heb ik een keer gehad dat ik op werk in de Albert Heijn dus op een dergelijke manier ben aangesproken door een collega.vervolgens wisten allemaal jongens daarvan en maakten ze elke keer grapjes over iets met een paard en zo.
Andere keren op school of andere werk. En ook een keer in de stad, weet op een na van al deze helden nog steeds niet hoe ze op fok heten.
Ik snap eigenlijk niet hoe bv die collega die ik amper kende mij kan herkennen. Ik heb weleens mijn cupmaat gepost op fok maar daar ben ik toch niet aan herkend?
Kortom: ik ben famous en wordt steeds vaker herkend
Verwachte reactie: maandag herkend worden in Rotterdam door allemaal fokkerszelf makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kom nooit in dat soort pauperwinkels anders had ik het graag voor je gedaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:04 schreef mapima het volgende:
Ik ga zometeen ff boodschappen doen bij Action Turfmarkt en heb een roze hoofddoek op.
Verwachte reacties: HEY MAPIMA IK BEN xxx VAN HET FOKFORUM
Stomme aandachtshoer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:04 schreef mapima het volgende:
Ik ga zometeen ff boodschappen doen bij Action Turfmarkt en heb een roze hoofddoek op.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
Gister pakte ik een biertje, zeg ik "hoi Mapima" tegen de koelkast... bwahahahaha
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
Gister pakte ik een biertje, zeg ik "hoi Mapima" tegen de koelkast... bwahahahaha
eens met dit wilde dierquote:
Ja sorry manquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik deed toch mijn best man godverdomme lul
pics ?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:35 schreef mapima het volgende:
Pff nog een half uur en dan sta ik inbed Action
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:04 schreef mapima het volgende:
Precies het tegenovergestelde van wat je in real life bentquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:43 schreef mapima het volgende:
[..]
ik heb blond haar groene ogen en dikke tieten en kont
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Precies het tegenovergestelde van wat je in real life bent
Op je Twitter heb je ook stijl haar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:14 schreef mapima het volgende:
Ff me instagram afgeschermd hihi
En gezien ik buitenshuis meestal stijl haar heb kan ik niet herkend worden door de profielfoto (:
foto van je hamster :$ xxquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:20 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Foto van je natte roze hoofddoekje.
Omg lieffiequote:Op maandag 27 oktober 2014 23:29 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Ok omdat jij het bent.
[ afbeelding ]
Ik kan best wel goed inschatten. Jwz.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omg lieffie
hier eentje van mij :$
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:34 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Ik kan best wel goed inschatten. Jwz.
Mapima
[ afbeelding ]
Deadprez
[ afbeelding ]
Maar dit had ik niet achter je gezocht.
? welke twitterquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Op je Twitter heb je ook stijl haar.
Tis net of er een KUTJE zit bij haar okselquote:
Ik heb die link op pc ik stuur je morgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:58 schreef mapima het volgende:
[..]
stuur me ff in dm de link dan want ik heb geen twitter
http://link.marktplaats.nl/862847183quote:
Ben jij dit?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:55 schreef mapima het volgende:
Oké op aanvraag hier een foto van mijn billen
[ afbeelding ]
Verwachte reactie: morgen heel fok! rond 08.40 bij de Kralingse Zoom
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:20 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Ik zag jou werken bij de action vandaag
kom morgen Kralingse zoomquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:48 schreef Rockiejj het volgende:
Ik wil ook mapima herkennen, help me jongens!
Dikke lul in je broek, net zeg je dat je bij de Albert Heijn werkt. Of niet?quote:
wtf ik werk al 2jr niet meer bij Albert Heijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dikke lul in je broek, net zeg je dat je bij de Albert Heijn werkt. Of niet?
Op de UU is elk vak 7.5 ECTS, vraag me niet waarom.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Dat bestaat namelijk niet.
Lilianne toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:01 schreef mapima het volgende:
[..]
wtf ik werk al 2jr niet meer bij Albert Heijn
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:40 schreef snakelady het volgende:
Iemand heeft mij maar een keer herkent (naast meetings natuurlijk) en ik weet nog steeds niet wie dat was, en dat is al zeker 10 jaar geleden.
Ik ging naar een reptielenbeurs met mijn grootouders in Den Bosch, een jongen loopt langs, zegt ''Hey Snakelady!'' en loopt gewoon door.
Ik wil nog steeds weten wie dat was, al zou ik hem nu echt niet meer herkennen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:40 schreef snakelady het volgende:
Iemand heeft mij maar een keer herkent (naast meetings natuurlijk) en ik weet nog steeds niet wie dat was, en dat is al zeker 10 jaar geleden.
Ik ging naar een reptielenbeurs met mijn grootouders in Den Bosch, een jongen loopt langs, zegt ''Hey Snakelady!'' en loopt gewoon door.
Ik wil nog steeds weten wie dat was, al zou ik hem nu echt niet meer herkennen.
Als jij dat zegt moet het wel heel erg zijn.quote:
ja jezus daar loopt de xenos vol mee. Dus je zal wel je pics verspreidt hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:43 schreef mapima het volgende:
[..]
ik heb blond haar groene ogen en dikke tieten en kont
omg dat verticale lijntje op de broekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:57 schreef mapima het volgende:
Menig Fokker zal dit wel leuker vinden
[ afbeelding ]
volgens mij wel...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
Had wel verwacht dat een FOK!er je gelijk zou bespringen en proberen aan te randen, zal wel niemand uit KLB zijn dan
Die van mij zijn gewoon normale schoenen hoor... Vind ze er leuker uit zien dan die langere met kreukels en vlekken die tokkies altijd dragenquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 01:00 schreef mapima het volgende:
[..]
Die van mij zijn gewoon normale schoenen hoor... Vind ze er leuker uit zien dan die langere met kreukels en vlekken die tokkies altijd dragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'t is hier geen modeshow hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
✞
[..]
Die van mij zijn gewoon normale schoenen hoor... Vind ze er leuker uit zien dan die langere met kreukels en vlekken die tokkies altijd dragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jas 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]uggs drager verzinnen altijd smoesjes dat die hun echt niet zo erg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En hoe weet jij dat? Hartsvriendin van?quote:
Mensenkennis.quote:Op maandag 3 november 2014 08:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Hartsvriendin van?
Ik denk dat half Fok! al over dr heen is geweest eigenlijk.. :/quote:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jij bent toch tokkie? En ik vind het allemaal vuilniszakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:07 schreef mapima het volgende:
Hoeveel Fokkers zetten die tweede foto nu als achtergrond op hun mobiel...
Verkapt kijk mij een iPhone hebben postquote:Op maandag 3 november 2014 14:17 schreef Hamster. het volgende:
Deze reclame is heul niet nodig FOK! Dit topic is al genoeg.
[ afbeelding ]
Is dat al chubby tegenwoordig?quote:
Voor sommigen wel, maar die neuken dr handjes. Daar zit niet zoveel vet aan. Dan is iets al snel chubby.quote:Op maandag 3 november 2014 14:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is dat al chubby tegenwoordig?![]()
Maar wel een aandachtshoer, plaats dan gewoon foto's in US.
Ah een kennerquote:Op maandag 3 november 2014 15:06 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Voor sommigen wel, maar die neuken dr handjes. Daar zit niet zoveel vet aan. Dan is iets al snel chubby.
Iphone 5s, iPod nano, touch en classic, ipad mini.quote:Op maandag 3 november 2014 14:31 schreef Bapple het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij een iPhone hebben post
Nee. Er mist nog een iMac en MacBook.quote:Op maandag 3 november 2014 17:19 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Iphone 5s, iPod nano, touch en classic, ipad mini.
Genoeg?
Heb een Packard Bell.quote:Op maandag 3 november 2014 17:25 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Nee. Er mist nog een iMac en MacBook.
Hoezo?quote:Op maandag 3 november 2014 17:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mapima, is het nou wel zo verstandig om dit allemaal op internet te dumpen?
Opening een datingtopic voor dr!quote:Op maandag 3 november 2014 17:32 schreef chroestjov het volgende:
Chronisch tekort aan aandacht en bil.
nee.quote:
Ja.quote:Op maandag 3 november 2014 17:34 schreef BloedendeVagina het volgende:
Je moet nu bij elk donkerblondje op zwarte Uggs aan mapima denken?
Of we negeren dit soort topics in het vervolg gewoon massaal, is het zo afgelopen. Helaas gebeurt dat toch niet.quote:Op maandag 3 november 2014 17:35 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Opening een datingtopic voor dr!
donkerblondjequote:Op maandag 3 november 2014 17:34 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hoezo?
Je moet nu bij elk donkerblondje op zwarte Uggs aan mapima denken?
Domblondje dan?quote:
watquote:Op maandag 3 november 2014 21:52 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Domblondje dan?
Brunette?
Geverfde?
tell me!
quote:Op maandag 3 november 2014 22:29 schreef hugecooll het volgende:
DM eens een sexy pic van jou dan, mapima
Hoezo, heb je daar op school een leuk fietsenhok waar je dr helemaal uit elkaar kan trekken?quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Stokfiguur het volgende:
Ik hoop altijd dat ik Mapima in de tram in Den Haag tegenkom op weg naar school ofzo
Genoeg plekken op en rond om HHS om dat te doen jaquote:Op maandag 3 november 2014 22:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hoezo, heb je daar op school een leuk fietsenhok waar je dr helemaal uit elkaar kan trekken?
Euh, ik zit niet meer op school bij Hollands Spoor, ik ben geslaagd en doe nu universiteit...quote:Op maandag 3 november 2014 22:36 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Genoeg plekken op en rond om HHS om dat te doen ja
Als ik het niveau van je topics niet kende zou ik dit wel gelovenquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:39 schreef mapima het volgende:
[..]
Euh, ik zit niet meer op school bij Hollands Spoor, ik ben geslaagd en doe nu universiteit...
quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als ik het niveau van je topics niet kende zou ik dit wel geloven
wat schattigquote:Op maandag 3 november 2014 17:19 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Iphone 5s, iPod nano, touch en classic, ipad mini.
Genoeg?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:07 schreef mapima het volgende:
Hoeveel Fokkers zetten die tweede foto nu als achtergrond op hun mobiel...
quote:
Dat is wel zo....quote:Op donderdag 6 november 2014 09:17 schreef Fretwork het volgende:
Ik altijd maar denken dat Mapima een geblondeerde Syrische was met een te hoog vetpercentage en een waggelpas... Blijkt het een kamper te zijn.
Aiaiai, hele wereld aan puin hier...
Oh dus jij bent diegene die me elke dag onbekend belt? Goed dat ik dat weet.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:48 schreef Baje het volgende:
Mapima is een buitenlander. Ik heb haar instagram en nummer voor degene die willen. Gr gr
Je bent toch echt zelf degene die hier prive-info rondstrooit, oa over je werk, je opleiding, je woonplaats, meerdere fotos, etc. etc.quote:
waar woon ik danquote:Op donderdag 6 november 2014 19:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Je bent toch echt zelf degene die hier prive-info rondstrooit, oa over je werk, je opleiding, je woonplaats, meerdere fotos, etc. etc.
Vind je het dan heel gek dat je herkend wordt, of ben je gewoon een beetje dom?
Abortus is graties hequote:Op dinsdag 4 november 2014 02:25 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik had Mapima echt voorgesteld als klein dikkerdje.. maar ze ziet er nog helemaal niet bezwangerd uit
Wakker geworden naast wickedmen?quote:
ja ja binnenkort kus Xquote:Op maandag 10 november 2014 14:18 schreef Dikkejordy het volgende:
Maxima laat lullen. Ik vind je echt heet. S.v.p. nog meer billenfoto's.
quote:Op maandag 10 november 2014 14:18 schreef Dikkejordy het volgende:
link?quote:Op maandag 10 november 2014 15:00 schreef LudoSanders het volgende:
Jezus, wat een erbarmelijke kledingstijl houd jij er op na. Ik zou je aanraden mijn blog goed in de gaten te houden. Dit is geen porem.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]75DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is toch mooi? Prima argument om dr snel uit de kleren te pratenquote:Op maandag 10 november 2014 15:00 schreef LudoSanders het volgende:
Jezus, wat een erbarmelijke kledingstijl houd jij er op na. Ik zou je aanraden mijn blog goed in de gaten te houden. Dit is geen porem.
Gvd manquote:Op maandag 10 november 2014 15:00 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2014 14:18 schreef Dikkejordy het volgende:
denk je?quote:Op maandag 10 november 2014 21:16 schreef PriesterB het volgende:
Dan klagen dat je herkend wordt.Onterechten klacht dus.
ik ben het echt op die foto'squote:Op maandag 10 november 2014 22:11 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik zou dr nog steeds doen!
Maar stiekem verdenk ik haar een plork te zijn
quote:Op maandag 10 november 2014 21:08 schreef mapima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net bij een vriendin thuis door haar laten maken
quote:Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Jezus, en dan klagen dat FOK!kers je herkennen, als je DAT SOORT FOTO`S online gooit___! Dan word er over mij weleens gezegd dat ik een bord voor m`n kop heb maar dit slaat echt alles
Mag ik vragen waarom je dit allemaal op FOK! zet?quote:
Chronisch te kort aan aandacht.quote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dit allemaal op FOK! zet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |