wtf ik werk al 2jr niet meer bij Albert Heijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dikke lul in je broek, net zeg je dat je bij de Albert Heijn werkt. Of niet?
Op de UU is elk vak 7.5 ECTS, vraag me niet waarom.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Dat bestaat namelijk niet.
Lilianne toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:01 schreef mapima het volgende:
[..]
wtf ik werk al 2jr niet meer bij Albert Heijn
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:40 schreef snakelady het volgende:
Iemand heeft mij maar een keer herkent (naast meetings natuurlijk) en ik weet nog steeds niet wie dat was, en dat is al zeker 10 jaar geleden.
Ik ging naar een reptielenbeurs met mijn grootouders in Den Bosch, een jongen loopt langs, zegt ''Hey Snakelady!'' en loopt gewoon door.
Ik wil nog steeds weten wie dat was, al zou ik hem nu echt niet meer herkennen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:40 schreef snakelady het volgende:
Iemand heeft mij maar een keer herkent (naast meetings natuurlijk) en ik weet nog steeds niet wie dat was, en dat is al zeker 10 jaar geleden.
Ik ging naar een reptielenbeurs met mijn grootouders in Den Bosch, een jongen loopt langs, zegt ''Hey Snakelady!'' en loopt gewoon door.
Ik wil nog steeds weten wie dat was, al zou ik hem nu echt niet meer herkennen.
Als jij dat zegt moet het wel heel erg zijn.quote:
ja jezus daar loopt de xenos vol mee. Dus je zal wel je pics verspreidt hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:43 schreef mapima het volgende:
[..]
ik heb blond haar groene ogen en dikke tieten en kont
omg dat verticale lijntje op de broekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:57 schreef mapima het volgende:
Menig Fokker zal dit wel leuker vinden
[ afbeelding ]
volgens mij wel...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
Had wel verwacht dat een FOK!er je gelijk zou bespringen en proberen aan te randen, zal wel niemand uit KLB zijn dan
Die van mij zijn gewoon normale schoenen hoor... Vind ze er leuker uit zien dan die langere met kreukels en vlekken die tokkies altijd dragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2014 01:00 schreef mapima het volgende:
[..]
Die van mij zijn gewoon normale schoenen hoor... Vind ze er leuker uit zien dan die langere met kreukels en vlekken die tokkies altijd dragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'t is hier geen modeshow hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
✞
quote:Op maandag 3 november 2014 01:00 schreef mapima het volgende:
[..]
Die van mij zijn gewoon normale schoenen hoor... Vind ze er leuker uit zien dan die langere met kreukels en vlekken die tokkies altijd dragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jas 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |