dat zou wel heel triest zijn... zó veel tijd en moeite in een kloontje steken? lijkt me niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:37 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet door hebben dat TS gewoon een kutkloontje is van stevenmac26
ze heeft naam veranderdquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Iedereen beweren dat ze deze Instagram hebben![]()
Post dan verdorie die link eens![]()
ja 75Fquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
Je hebt je bh maat gezegd op FOK!?
Oooohw, ja dan snap ik dat ze je meteen herkennen als mapima van FOK! Als je borsten als eerste een kamer binnenkomen, moeten ze meteen aan die post denkenquote:
hahaquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oooohw, ja dan snap ik dat ze je meteen herkennen als mapima van FOK! Als je borsten als eerste een kamer binnenkomen, moeten ze meteen aan die post denken
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:37 schreef mapima het volgende:
Ik heb het al een paar keer meegemaakt. Dat mensen me aanspreken met JIJ BENT TOCH MAPIMA OP FOK?????
Zo heb ik een keer gehad dat ik op werk in de Albert Heijn dus op een dergelijke manier ben aangesproken door een collega.vervolgens wisten allemaal jongens daarvan en maakten ze elke keer grapjes over iets met een paard en zo.
Andere keren op school of andere werk. En ook een keer in de stad, weet op een na van al deze helden nog steeds niet hoe ze op fok heten.
Ik snap eigenlijk niet hoe bv die collega die ik amper kende mij kan herkennen. Ik heb weleens mijn cupmaat gepost op fok maar daar ben ik toch niet aan herkend?
Kortom: ik ben famous en wordt steeds vaker herkend
Verwachte reactie: maandag herkend worden in Rotterdam door allemaal fokkerszelf makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kom nooit in dat soort pauperwinkels anders had ik het graag voor je gedaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:04 schreef mapima het volgende:
Ik ga zometeen ff boodschappen doen bij Action Turfmarkt en heb een roze hoofddoek op.
Verwachte reacties: HEY MAPIMA IK BEN xxx VAN HET FOKFORUM
Stomme aandachtshoer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:04 schreef mapima het volgende:
Ik ga zometeen ff boodschappen doen bij Action Turfmarkt en heb een roze hoofddoek op.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
Gister pakte ik een biertje, zeg ik "hoi Mapima" tegen de koelkast... bwahahahaha
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
Gister pakte ik een biertje, zeg ik "hoi Mapima" tegen de koelkast... bwahahahaha
eens met dit wilde dierquote:
Ja sorry manquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik deed toch mijn best man godverdomme lul
pics ?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:35 schreef mapima het volgende:
Pff nog een half uur en dan sta ik inbed Action
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:04 schreef mapima het volgende:
Precies het tegenovergestelde van wat je in real life bentquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:43 schreef mapima het volgende:
[..]
ik heb blond haar groene ogen en dikke tieten en kont
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:58 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Precies het tegenovergestelde van wat je in real life bent
Op je Twitter heb je ook stijl haar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:14 schreef mapima het volgende:
Ff me instagram afgeschermd hihi
En gezien ik buitenshuis meestal stijl haar heb kan ik niet herkend worden door de profielfoto (:
foto van je hamster :$ xxquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:20 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Foto van je natte roze hoofddoekje.
Omg lieffiequote:Op maandag 27 oktober 2014 23:29 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Ok omdat jij het bent.
[ afbeelding ]
Ik kan best wel goed inschatten. Jwz.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omg lieffie
hier eentje van mij :$
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:34 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Ik kan best wel goed inschatten. Jwz.
Mapima
[ afbeelding ]
Deadprez
[ afbeelding ]
Maar dit had ik niet achter je gezocht.
? welke twitterquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Op je Twitter heb je ook stijl haar.
Tis net of er een KUTJE zit bij haar okselquote:
Ik heb die link op pc ik stuur je morgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:58 schreef mapima het volgende:
[..]
stuur me ff in dm de link dan want ik heb geen twitter
http://link.marktplaats.nl/862847183quote:
Ben jij dit?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:55 schreef mapima het volgende:
Oké op aanvraag hier een foto van mijn billen
[ afbeelding ]
Verwachte reactie: morgen heel fok! rond 08.40 bij de Kralingse Zoom
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:20 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Ik zag jou werken bij de action vandaag
kom morgen Kralingse zoomquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:48 schreef Rockiejj het volgende:
Ik wil ook mapima herkennen, help me jongens!
Dikke lul in je broek, net zeg je dat je bij de Albert Heijn werkt. Of niet?quote:
wtf ik werk al 2jr niet meer bij Albert Heijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dikke lul in je broek, net zeg je dat je bij de Albert Heijn werkt. Of niet?
Op de UU is elk vak 7.5 ECTS, vraag me niet waarom.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Dat bestaat namelijk niet.
Lilianne toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:01 schreef mapima het volgende:
[..]
wtf ik werk al 2jr niet meer bij Albert Heijn
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:40 schreef snakelady het volgende:
Iemand heeft mij maar een keer herkent (naast meetings natuurlijk) en ik weet nog steeds niet wie dat was, en dat is al zeker 10 jaar geleden.
Ik ging naar een reptielenbeurs met mijn grootouders in Den Bosch, een jongen loopt langs, zegt ''Hey Snakelady!'' en loopt gewoon door.
Ik wil nog steeds weten wie dat was, al zou ik hem nu echt niet meer herkennen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:40 schreef snakelady het volgende:
Iemand heeft mij maar een keer herkent (naast meetings natuurlijk) en ik weet nog steeds niet wie dat was, en dat is al zeker 10 jaar geleden.
Ik ging naar een reptielenbeurs met mijn grootouders in Den Bosch, een jongen loopt langs, zegt ''Hey Snakelady!'' en loopt gewoon door.
Ik wil nog steeds weten wie dat was, al zou ik hem nu echt niet meer herkennen.
Als jij dat zegt moet het wel heel erg zijn.quote:
ja jezus daar loopt de xenos vol mee. Dus je zal wel je pics verspreidt hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:43 schreef mapima het volgende:
[..]
ik heb blond haar groene ogen en dikke tieten en kont
omg dat verticale lijntje op de broekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:57 schreef mapima het volgende:
Menig Fokker zal dit wel leuker vinden
[ afbeelding ]
volgens mij wel...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
Had wel verwacht dat een FOK!er je gelijk zou bespringen en proberen aan te randen, zal wel niemand uit KLB zijn dan
Die van mij zijn gewoon normale schoenen hoor... Vind ze er leuker uit zien dan die langere met kreukels en vlekken die tokkies altijd dragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2014 01:00 schreef mapima het volgende:
[..]
Die van mij zijn gewoon normale schoenen hoor... Vind ze er leuker uit zien dan die langere met kreukels en vlekken die tokkies altijd dragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'t is hier geen modeshow hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
✞
quote:Op maandag 3 november 2014 01:00 schreef mapima het volgende:
[..]
Die van mij zijn gewoon normale schoenen hoor... Vind ze er leuker uit zien dan die langere met kreukels en vlekken die tokkies altijd dragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jas 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |