SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2014 01:38:39 ]
dacht het ff nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:38 schreef moemoe het volgende:
Post je pics zodat we je zo vaak gaan herkennen dat 't normaal voor je wordt.
wat is kortzichtig?quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:40 schreef BrokenBoy het volgende:
Dan moet je irl net zo kortzichtig zijn als op fok
hoe dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:39 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb je nog nooit ontmoet en toch weet ik hoe je eruitziet, en ik zal vast niet de enige zijn
DM ffquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Euh ze had haar instagram eens in DM gestuurd
denk niet dat je de link hebtquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Euh ze had haar instagram eens in DM gestuurd
jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je een nieuwe hebt gemaakt niet nee
jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:44 schreef mapima het volgende:
[..]
ja nou jij bent lelijk maar ik kan op dieet
Zag laatst nog je fb pagequote:Op zondag 26 oktober 2014 01:48 schreef mapima het volgende:
Gast nobody can find me ik heet alleen op fok mapima en ik vul nooit ergens mijn achternaam in
Via via heb ik een selfie van je, domme koe.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:48 schreef mapima het volgende:
Gast nobody can find me ik heet alleen op fok mapima en ik vul nooit ergens mijn achternaam in
ben je hagenees?quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:51 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Via via heb ik een selfie van je, domme koe.
Weet ik schatquote:Op zondag 26 oktober 2014 01:51 schreef mapima het volgende:
[..]
me achtwrnaam is van doorn en mijn voornaam zeg ik lekker niet
Een heel slimme opmerking ook als je weet dat 90% je voornaam al kent. Maar oh, wat vind jij het erg allemaal...quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:51 schreef mapima het volgende:
[..]
me achtwrnaam is van doorn en mijn voornaam zeg ik lekker niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:56 schreef StoereNober het volgende:
Ik ben kennelijk de enige met mapima's instagram en dat houden we zo.
DM maar ik beoordeel wel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, die naam ook aangepast.Ben gewoon betrouwbaar.
Had dat niet stevig te rasperen met een papagaaien vlag?quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik droomde laatst dat ik een 7.0 had voor een tentamen en dat had ik ook nog echt achteraf, echt raar hahah
Haal die bij de action, net als je schoenen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:37 schreef mapima het volgende:
btw weet iemand waar je in een winkel een piemelcake bakvorm kan kopen? De Christine le duc verkoopt die alleen online en ik moet nog een verjaardagstaart maken voor een vriendin.
OK.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
pijnlijk om te zien dat jij het niet snapt
Je hebt helemaal geen halve studiepuntenquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
pijnlijk om te zien dat jij het niet snapt
ik haal mijn schoenen bij de Albert noltenquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Haal die bij de action, net als je schoenen.
nouja waar ik het vandaan heb gekopieerd beweert het toch echtquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen halve studiepunten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wel op de eurquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen halve studiepunten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan ik me niet voorstellen. Dat bestaat namelijk niet.quote:
Goed verhaal. Vertel het nog eens.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en nu weer opzouten naar je hok, teringdebiel.
misschien op een universiteit voor dommeriken zoals leiden law schoolquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen. Dat bestaat namelijk niet.
Je zei net dat je het wel had op de Erasmus Universiteit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:10 schreef mapima het volgende:
[..]
misschien op een universiteit voor dommeriken zoals leiden law school
ik zei net dat he misschien in leiden geen halve studiepunten hebt maar op de EUR zeker welquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je zei net dat je het wel had op de Erasmus Universiteit.
Op de Erasmus heb je die ook niet, dat weet ik zeker, want halve ECTS bestaan namelijk niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:12 schreef mapima het volgende:
[..]
ik zei net dat he misschien in leiden geen halve studiepunten hebt maar op de EUR zeker wel
jawelquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op de Erasmus heb je die ook niet, dat weet ik zeker, want halve ECTS bestaan namelijk niet.
Geef eens een link naar de desbetreffende cursus dan? Ben wel benieuwd eigenlijk, want zo ver ik weet kan dat niet.quote:
Red jezelf Frank.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op de Erasmus heb je die ook niet, dat weet ik zeker, want halve ECTS bestaan namelijk niet.
http://forums.marokko.nl/(...)en-erasmus-help.htmlquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geef eens een link naar de desbetreffende cursus dan? Ben wel benieuwd eigenlijk, want zo ver ik weet kan dat niet.
http://forums.marokko.nl/(...)en-erasmus-help.html tweede postquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Red jezelf Frank.
Uitgeluld worden door mapima zal heel pijnlijk voor je reputatie zijn
Je bent nooit te oud om wat te leren. Naar mijn weten bestaan halve studiepunten niet. Blijken die wel te bestaan, heb ik wat geleerd en als ongelijk heb geef ik dat graag toe. Maakt me verder weinig uit wie me er op wijst.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Red jezelf Frank.
Uitgeluld worden door mapima zal heel pijnlijk voor je reputatie zijn
Mooie speech dit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om wat te leren. Naar mijn weten bestaan halve studiepunten niet. Blijken die wel te bestaan, heb ik wat geleerd en als ongelijk heb geef ik dat graag toe. Maakt me verder weinig uit wie me er op wijst.
maar je had dus een 7? nou lekker hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:15 schreef mapima het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/(...)en-erasmus-help.html
Tweede post
http://www.esl.eur.nl/ond(...)_rechts_geleerdheid/quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:15 schreef mapima het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/(...)en-erasmus-help.html tweede post
quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik droomde laatst dat ik een 7.0 had voor een tentamen en dat had ik ook nog echt achteraf, echt raar hahah
Zijn het niet school-eigen regels? Ik ken ook verder geen scholen met halve studiepunten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
http://www.esl.eur.nl/ond(...)_rechts_geleerdheid/
Godverdomme, het is nog waar ook..
Nou ja, dan heb jij volkomen gelijk en zit ik verkeerd. Echt nooit geweten van halve studiepunten.
Dat denk ik. Of misschien moet je beide vakken halen voordat er 15 studiepunten worden toegekend. Het was mij ook echt volkomen onbekend.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zijn het niet school-eigen regels? Ik ken ook verder geen scholen met halve studiepunten.
nee wrm??quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Aight
Moest je niet hosselen vnv
voor noobs misschienquote:Op zondag 26 oktober 2014 02:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Is toch zaterdagavond rwinatijd
Je mag mijn pener wel gebruiken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:37 schreef mapima het volgende:
btw weet iemand waar je in een winkel een piemelcake bakvorm kan kopen? De Christine le duc verkoopt die alleen online en ik moet nog een verjaardagstaart maken voor een vriendin
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:38 schreef moemoe het volgende:
Post je pics zodat we je zo vaak gaan herkennen dat 't normaal voor je wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |