quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:02 schreef eenjongen... het volgende:
Hij had zichzelf beter vallendbroodjeaap kunnen noemen...
Vergeet het nieuwste deel van zijn "vrienden"-reeks niet.quote:
Uiteraard, legendarische topics alom.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vergeet het nieuwste deel van zijn "vrienden"-reeks niet.
gwn paar jaar niks betalen kkveel lenen dan paar jaar schuldsanering hehehe ;pquote:
Ahahah ;Dquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn paar jaar niks betalen kkveel lenen dan paar jaar schuldsanering hehehe ;p
Precies. Lekker zuipen, uitkering trekken, vakanties naar Malediven en daarna 3 jaar schuldsanering en dan weer opnieuw hetzelfdequote:Op maandag 27 oktober 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn paar jaar niks betalen kkveel lenen dan paar jaar schuldsanering hehehe ;p
Beetje stelen. Beetje zuipen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Precies. Lekker zuipen, uitkering trekken, vakanties naar Malediven en daarna 3 jaar schuldsanering en dan weer opnieuw hetzelfde
3 jaar op een houtje bijten als ik het goed heb.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
Kan dat eigenlijk? Schuldsanering is toch maar 5 jaar ofzo en daarna hoef je niks meer af te lossen? ik vraag dit voor een vriend
hoe dan? Iemand anders beheert je geld dan toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen de meeste mensen falen die 3 jaarZwakke broeders.
FusionFreak kan je hier meer ove rvertellen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
3 jaar op een houtje bijten als ik het goed heb.
Gewoon leningen aangaan, van dat geld goud kopen. Op de momenten dat je op een houtje moet bijten een goudstaafje om laten smelten en voor het geld weer gewoon eten etc kunnen kopen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
3 jaar op een houtje bijten als ik het goed heb.
Er zijn gewoon verplichtingen waar je aan moet voldoen. Ik denk niet dat ze het waarderen als je alsnog overal en nergens schulden gaat maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe dan? Iemand anders beheert je geld dan toch?
Ik verkoop gewoon mijn zakje jodengoud dan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:11 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Gewoon leningen aangaan, van dat geld goud kopen. Op de momenten dat je op een houtje moet bijten een goudstaafje om laten smelten en voor het geld weer gewoon eten etc kunnen kopen.
Heeft ie te veel aan kleding uitgegeven?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
FusionFreak kan je hier meer ove rvertellen.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik verkoop gewoon mijn zakje jodengoud dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |