Ik delete, archive nooitquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik gebruikte dat archive ding nooit. Maar ruimt wel lekker op zo.
Oh.quote:
Ik heb alles in het Engelsquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
Wel jammer dat het mapje 'Klaar' heet. Nederlands.
Dat is niet archiven toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh.Dat gebeurt nu als je op de app naar rechts swiped.
Opzich wel handig, want dan heb je altijd nog het mapje 'Klaar', waarin je alles nog terug kan vinden. Ik verwijder echt nooit mails.
Jawel, dan verdwijnt 't mailtje uit je inbox, en komt 'ie in klaar/done te staan. In gmail staat 'ie dan in je archive.quote:
Elk nadeel heeft z'n voordeel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n Inbox had toch een redelijk clean up nodig. Wou dat ook binnenkort doen
JAAAAAAAAquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens LB, nieuwe clip van Ok Go al gezien?
Mijn eerste spelletje voor dat ding was Road to world cup 98 en daarna Jurassic Parkquote:
Bij mij moto racerquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijn eerste spelletje voor dat ding was Road to world cup 98 en daarna Jurassic Park![]()
tijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |