quote:
Niet meer hehe, was er wel klaar meequote:Op maandag 27 oktober 2014 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rich, je werkt toch bij de AH
Vroeg me af waarquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet meer hehe, was er wel klaar meeWhy
Wel drie kerstpakketten gehad
Bij de terpquote:
Hm weet ik niet zekerquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Bij de terpWas best een gezellig filliaal. Ken je dat? Bij koperwiek in de buurt
BBQquote:
Jij had je e-mailadres op je domein automatisch door laten sturen toch? Catch all? Wat je ook voor e-mailadres gebruikt?quote:
Doen ze ook bij jullie die Q-telling aan het begin/einde van een jaar? Dan zouden ze namelijk een shitload aan mensen nodig hebbenquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij had je e-mailadres op je domein automatisch door laten sturen toch? Catch all? Wat je ook voor e-mailadres gebruikt?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef richolio het volgende:
Dat programma in Windows 93!''Totally not a virus, trust me i'm a dolphin''
Zo'n easteregg heb ik in een tooltje gebouwd dat we op kantoor dagelijks gebruiken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef richolio het volgende:
Dat programma in Windows 93!''Totally not a virus, trust me i'm a dolphin''
Uh watquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij had je e-mailadres op je domein automatisch door laten sturen toch? Catch all? Wat je ook voor e-mailadres gebruikt?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo'n easteregg heb ik in een tooltje gebouwd dat we op kantoor dagelijks gebruiken.Valt opeens 't hele tooltje uit elkaar.
Maar hoezo?quote:
quote:
Laat me ff noob zijn plsquote:
Jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Altijd duidelijk ben ook al ik onduidelijk ben.
Idd jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaWel even wennen, maar echt nice.
FL is echt een vieze Brabander dus.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ben jij het, ik dacht al wat ruik ik toch
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
FL is echt een vieze Brabander dus.
Ik delete, archive nooitquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik gebruikte dat archive ding nooit. Maar ruimt wel lekker op zo.
Oh.quote:
Ik heb alles in het Engelsquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
Wel jammer dat het mapje 'Klaar' heet. Nederlands.
Dat is niet archiven toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh.Dat gebeurt nu als je op de app naar rechts swiped.
Opzich wel handig, want dan heb je altijd nog het mapje 'Klaar', waarin je alles nog terug kan vinden. Ik verwijder echt nooit mails.
Jawel, dan verdwijnt 't mailtje uit je inbox, en komt 'ie in klaar/done te staan. In gmail staat 'ie dan in je archive.quote:
Elk nadeel heeft z'n voordeel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n Inbox had toch een redelijk clean up nodig. Wou dat ook binnenkort doen
JAAAAAAAAquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens LB, nieuwe clip van Ok Go al gezien?
Mijn eerste spelletje voor dat ding was Road to world cup 98 en daarna Jurassic Parkquote:
Bij mij moto racerquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijn eerste spelletje voor dat ding was Road to world cup 98 en daarna Jurassic Park![]()
tijden![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vandaag tentamen gehad, ging goed.
Goed bezigquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nice! Wat studeer je eigenlijk nu?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Doe wat aan je PIquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:02 schreef PartyHard het volgende:
Half Life 1 blijft toch wel een bazenspel
Informaticaquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nice! Wat studeer je eigenlijk nu?
Ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wil ik misschien ook doen. Is het tof?
Laatste vid van Kai gezien?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |