quote:
Niet meer hehe, was er wel klaar meequote:Op maandag 27 oktober 2014 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rich, je werkt toch bij de AH
Vroeg me af waarquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet meer hehe, was er wel klaar meeWhy
Wel drie kerstpakketten gehad
Bij de terpquote:
Hm weet ik niet zekerquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Bij de terpWas best een gezellig filliaal. Ken je dat? Bij koperwiek in de buurt
BBQquote:
Jij had je e-mailadres op je domein automatisch door laten sturen toch? Catch all? Wat je ook voor e-mailadres gebruikt?quote:
Doen ze ook bij jullie die Q-telling aan het begin/einde van een jaar? Dan zouden ze namelijk een shitload aan mensen nodig hebbenquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij had je e-mailadres op je domein automatisch door laten sturen toch? Catch all? Wat je ook voor e-mailadres gebruikt?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef richolio het volgende:
Dat programma in Windows 93!''Totally not a virus, trust me i'm a dolphin''
Zo'n easteregg heb ik in een tooltje gebouwd dat we op kantoor dagelijks gebruiken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef richolio het volgende:
Dat programma in Windows 93!''Totally not a virus, trust me i'm a dolphin''
Uh watquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij had je e-mailadres op je domein automatisch door laten sturen toch? Catch all? Wat je ook voor e-mailadres gebruikt?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo'n easteregg heb ik in een tooltje gebouwd dat we op kantoor dagelijks gebruiken.Valt opeens 't hele tooltje uit elkaar.
Maar hoezo?quote:
quote:
Laat me ff noob zijn plsquote:
Jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Altijd duidelijk ben ook al ik onduidelijk ben.
Idd jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaWel even wennen, maar echt nice.
FL is echt een vieze Brabander dus.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ben jij het, ik dacht al wat ruik ik toch
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
FL is echt een vieze Brabander dus.
Ik delete, archive nooitquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik gebruikte dat archive ding nooit. Maar ruimt wel lekker op zo.
Oh.quote:
Ik heb alles in het Engelsquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
Wel jammer dat het mapje 'Klaar' heet. Nederlands.
Dat is niet archiven toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh.Dat gebeurt nu als je op de app naar rechts swiped.
Opzich wel handig, want dan heb je altijd nog het mapje 'Klaar', waarin je alles nog terug kan vinden. Ik verwijder echt nooit mails.
Jawel, dan verdwijnt 't mailtje uit je inbox, en komt 'ie in klaar/done te staan. In gmail staat 'ie dan in je archive.quote:
Elk nadeel heeft z'n voordeel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n Inbox had toch een redelijk clean up nodig. Wou dat ook binnenkort doen
JAAAAAAAAquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens LB, nieuwe clip van Ok Go al gezien?
Mijn eerste spelletje voor dat ding was Road to world cup 98 en daarna Jurassic Parkquote:
Bij mij moto racerquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijn eerste spelletje voor dat ding was Road to world cup 98 en daarna Jurassic Park![]()
tijden![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vandaag tentamen gehad, ging goed.
Goed bezigquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nice! Wat studeer je eigenlijk nu?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Doe wat aan je PIquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:02 schreef PartyHard het volgende:
Half Life 1 blijft toch wel een bazenspel
Informaticaquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nice! Wat studeer je eigenlijk nu?
Ja.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wil ik misschien ook doen. Is het tof?
Laatste vid van Kai gezien?quote:
quote:
Ik heb wel eens wat PHP (quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:10 schreef BBQSausage het volgende:
Vooral als je nog bijna niks weet van programmeren, anders is het 1e jaar best saai. Maar daar moet je dan maar even doorheen bijten.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat PHP () gedaan bij Informatica
Nee joh...mensen die je voor je kunt laten programmerenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allerlei mensen die mij programmeren kunnen leren, fun
Ik wil dat kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh...mensen die je voor je kunt laten programmeren
Autocorrect dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is Uccie, maar dan anders, mochten jullie twijfelen.
Deze manquote:
Ik heb ooit iets met Delphi gedaan in een ver ver verleden. Dat is echt voor n00bs, maar was niets voor mij.quote:
ohquote:
Frustrerend als iets niet lukt, awesome als iets wel werkt. En het is leuk te weten dat je uiteindelijk dingen gaat bouwen die mensen daadwerkelijk gaan gebruiken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wil ik misschien ook doen. Is het tof?
Ik eerst zelfquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allerlei mensen die mij programmeren kunnen leren, fun
PHP is superhandigquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat PHP () gedaan bij Informatica
Ik ken heel Delphi niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit iets met Delphi gedaan in een ver ver verleden. Dat is echt voor n00bs, maar was niets voor mij.
Ik kan alleen een beetje ieniemienie visual basics geneuzel, VBA in access en excel, maar dat is niet eens echt programmeren.quote:
Dat welquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Frustrerend als iets niet lukt, awesome als iets wel werkt. En het is leuk te weten dat je uiteindelijk dingen gaat bouwen die mensen daadwerkelijk gaan gebruiken.
"I made this"
"Waarom werkt dit niet!???? "quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Frustrerend als iets niet lukt, awesome als iets wel werkt. En het is leuk te weten dat je uiteindelijk dingen gaat bouwen die mensen daadwerkelijk gaan gebruiken.
"I made this"
Oh ja, want daar hoef je niet voor te programmeren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:15 schreef DrNick het volgende:
Ik wil misschien ook Kunstmatige Intelligentie doen.
Such twijfel.
Yes sir, handyquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Delphi_(programming_language)quote:
Dat wel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh ja, want daar hoef je niet voor te programmeren.
En dat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Waarom werkt dit niet!???? "
" Ik heb geen idee waarom dit wel werkt "
Had even snel gezocht ja. Komt me niet bekend voor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Delphi_(programming_language)
Dat is ook voor mensen die eigenlijk niet kunnen programmeren maar toch wat willen klootviolen.quote:
Ohquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is ook voor mensen die eigenlijk niet kunnen programmeren maar toch wat willen klootviolen.
Ik zie dat het nu ook heel anders is...maar in 1998 leek het alsof je heel wat konquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had even snel gezocht ja. Komt me niet bekend voor.
Toen was ik 3quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie dat het nu ook heel anders is...maar in 1998 leek het alsof je heel wat kon
quote:
ohjaquote:
Ik eigenlijk ook voor een lange tijdquote:
Ohja, een maande 3 toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook voor een lange tijd
Ik zie dat het nog steeds veel gebruikt wordt, omdat Android 4.1 en iOS 7 er ondersteuning voor bieden, dus het zal toch wel degelijk iets nuttigs zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie dat het nu ook heel anders is...maar in 1998 leek het alsof je heel wat kon
Quequote:
Ik laat het nu maar over aan mensen die er verstand van hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie dat het nog steeds veel gebruikt wordt, omdat Android 4.1 en iOS 7 er ondersteuning voor bieden, dus het zal toch wel degelijk iets nuttigs zijn.
Oh ja kloptquote:
quote:
Ik het liefst ook, maar dat gaat niet zo makkelijk als 't je werk is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik laat het nu maar over aan mensen die er verstand van hebben.
Nee, dan heb je toch een minder goed excuus.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik het liefst ook, maar dat gaat niet zo makkelijk als 't je werk is.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:23 schreef Uccie het volgende:
note to self....nooit meer jaartallen noemen hier.
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja
Sowieso gaat dat niet gebeuren bij mij
Ik kan me van de flippo's vooral herinneren dat als je achteloos een zak chips zat leeg te vreten er nog weleens een flippo tussen zatquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had zoveel flippo'sOok zo'n flippomap en één of andere kaart.
Nostalgie
Ik ga slapenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:25 schreef DrNick het volgende:
LB, doe Happy Little Pill luisteren op R49 dan.
Je zocht juist eerst naar flippo'squote:Op maandag 27 oktober 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me van de flippo's vooral herinneren dat als je achteloos een zak chips zat leeg te vreten er nog weleens een flippo tussen zat
Jaquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me van de flippo's vooral herinneren dat als je achteloos een zak chips zat leeg te vreten er nog weleens een flippo tussen zat
Dit dusquote:
9 uur, uur eerder op school voor als er nog vertragingen zijnquote:
Ik was niet echt opzoek naar flippo's, ik wilde gewoon chips eten.quote:
Succes LB!!!quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
Ik ga ook mijn bed zoeken, morgen wil ik voor 8u op kantoor zijn
Laat haar met mij kennis maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Werkt wel toffe chick sinds een tijdje bij de AH, liev enzo.
Jammer dat ze vandaag 15 bleek, ik dacht 17
Ja, maar dat doe ik haar toch niet aanquote:
Kan wel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Werkt wel toffe chick sinds een tijdje bij de AH, liev enzo.
Jammer dat ze vandaag 15 bleek, ik dacht 17
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik haar toch niet aan
Ik ben 19 he, 4 jaar vind ik zelf vrij veelquote:
Ohja, dat wordt net wat veel. Ken net.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 19 he, 4 jaar vind ik zelf vrij veel
Wie?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wie we hier hebben in Fringe.
Ziet er wel aardig uitquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
niet haten op PHPquote:
Hee, u ken ik niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet haten op PHP
Geen Python kunnen
Wie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:11 schreef Joezi het volgende:
Jullie FOK!vriend PeZu is jarig, feliciteer hem met veel bagger in de deze SC:
UTO / [SC #747] The world needs to see the madness that is my upper torso
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:09 schreef Geo4kant het volgende:
Overigens join ik in het team wannabe programmeurs samen met LB
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet haten op PHP
Geen Python kunnen
quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nope.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:40 schreef d4v1d het volgende:
Dat einde moet toch haast wel geedit zijn,
Je bent seizoen 2quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wie we hier hebben in Fringe.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 00:09 schreef Geo4kant het volgende:
Overigens join ik in het team wannabe programmeurs samen met LB
Fokkiieeeequote:
Hoezo zo vroeg wakker?quote:
Nickjonquote:
quote:
Morningquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
* LittleBrownie geeft koffie
Zo knapquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
zou niet durven, straks krijg ik nog ruzie met haar vriendjequote:
goedemorgen unfquote:
mensen die unf niet kennenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik wist nooit wie het was, maar zag het wel staan soms.
nou, unf is dus, zeg maar, een zeer aantrekkelijk vrouwmenschquote:
al die jonkies kennen jou nietquote:
Morgenquote:
Ik hoorde laatst al in GRTD dat ik oud wasquote:
vervelende mensen zitten daar ook tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst al in GRTD dat ik oud was
Huilie doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vooral die vervelende Wietparkietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vervelende mensen zitten daar ook tegenwoordig
PI's niet lezenquote:
Succesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vandaag groepspresentatie
Dat wordt een ramp
Ik ben het daar een beetje zatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat een hoop mensen uit GRTD hier opeens
Pics.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, unf is dus, zeg maar, een zeer aantrekkelijk vrouwmensch
die vraag ik haar ook regelmatig, maar daar wordt ze steeds zuiniger meequote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die vraag ik haar ook regelmatig, maar daar wordt ze steeds zuiniger mee
Dat je ze maar streng maar op een jeugdige wijze boos hebt toegesproken. Hoe hebben ze het gore lef om ons oud te noemenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die jonkies worden steeds brutaler inderdaadquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je ze maar streng maar op een jeugdige wijze boos hebt toegesproken. Hoe hebben ze het gore lef om ons oud te noemen
Doe je het morgen tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:53 schreef gianni61 het volgende:
ja, lekker. krijg bericht dat mn nieuwe bril klaar is. maar vandaag heb ik cursus dus kan ik hem niet gaan afhalen
maar ik wil hem hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |