Ik laat het nu maar over aan mensen die er verstand van hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie dat het nog steeds veel gebruikt wordt, omdat Android 4.1 en iOS 7 er ondersteuning voor bieden, dus het zal toch wel degelijk iets nuttigs zijn.
Oh ja kloptquote:
quote:
Ik het liefst ook, maar dat gaat niet zo makkelijk als 't je werk is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik laat het nu maar over aan mensen die er verstand van hebben.
Nee, dan heb je toch een minder goed excuus.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik het liefst ook, maar dat gaat niet zo makkelijk als 't je werk is.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:23 schreef Uccie het volgende:
note to self....nooit meer jaartallen noemen hier.
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja
Sowieso gaat dat niet gebeuren bij mij
Ik kan me van de flippo's vooral herinneren dat als je achteloos een zak chips zat leeg te vreten er nog weleens een flippo tussen zatquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had zoveel flippo'sOok zo'n flippomap en één of andere kaart.
Nostalgie
Ik ga slapenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:25 schreef DrNick het volgende:
LB, doe Happy Little Pill luisteren op R49 dan.
Je zocht juist eerst naar flippo'squote:Op maandag 27 oktober 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me van de flippo's vooral herinneren dat als je achteloos een zak chips zat leeg te vreten er nog weleens een flippo tussen zat
Jaquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me van de flippo's vooral herinneren dat als je achteloos een zak chips zat leeg te vreten er nog weleens een flippo tussen zat
Dit dusquote:
9 uur, uur eerder op school voor als er nog vertragingen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |