Ik heb wel eens wat PHP (quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:10 schreef BBQSausage het volgende:
Vooral als je nog bijna niks weet van programmeren, anders is het 1e jaar best saai. Maar daar moet je dan maar even doorheen bijten.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat PHP () gedaan bij Informatica
Nee joh...mensen die je voor je kunt laten programmerenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allerlei mensen die mij programmeren kunnen leren, fun
Ik wil dat kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh...mensen die je voor je kunt laten programmeren
Autocorrect dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is Uccie, maar dan anders, mochten jullie twijfelen.
Deze manquote:
Ik heb ooit iets met Delphi gedaan in een ver ver verleden. Dat is echt voor n00bs, maar was niets voor mij.quote:
ohquote:
Frustrerend als iets niet lukt, awesome als iets wel werkt. En het is leuk te weten dat je uiteindelijk dingen gaat bouwen die mensen daadwerkelijk gaan gebruiken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wil ik misschien ook doen. Is het tof?
Ik eerst zelfquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allerlei mensen die mij programmeren kunnen leren, fun
PHP is superhandigquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat PHP () gedaan bij Informatica
Ik ken heel Delphi niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ooit iets met Delphi gedaan in een ver ver verleden. Dat is echt voor n00bs, maar was niets voor mij.
Ik kan alleen een beetje ieniemienie visual basics geneuzel, VBA in access en excel, maar dat is niet eens echt programmeren.quote:
Dat welquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Frustrerend als iets niet lukt, awesome als iets wel werkt. En het is leuk te weten dat je uiteindelijk dingen gaat bouwen die mensen daadwerkelijk gaan gebruiken.
"I made this"
"Waarom werkt dit niet!???? "quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Frustrerend als iets niet lukt, awesome als iets wel werkt. En het is leuk te weten dat je uiteindelijk dingen gaat bouwen die mensen daadwerkelijk gaan gebruiken.
"I made this"
Oh ja, want daar hoef je niet voor te programmeren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:15 schreef DrNick het volgende:
Ik wil misschien ook Kunstmatige Intelligentie doen.
Such twijfel.
Yes sir, handyquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Delphi_(programming_language)quote:
Dat wel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh ja, want daar hoef je niet voor te programmeren.
En dat.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Waarom werkt dit niet!???? "
" Ik heb geen idee waarom dit wel werkt "
Had even snel gezocht ja. Komt me niet bekend voor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Delphi_(programming_language)
Dat is ook voor mensen die eigenlijk niet kunnen programmeren maar toch wat willen klootviolen.quote:
Ohquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is ook voor mensen die eigenlijk niet kunnen programmeren maar toch wat willen klootviolen.
Ik zie dat het nu ook heel anders is...maar in 1998 leek het alsof je heel wat konquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had even snel gezocht ja. Komt me niet bekend voor.
Toen was ik 3quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie dat het nu ook heel anders is...maar in 1998 leek het alsof je heel wat kon
quote:
ohjaquote:
Ik eigenlijk ook voor een lange tijdquote:
Ohja, een maande 3 toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook voor een lange tijd
Ik zie dat het nog steeds veel gebruikt wordt, omdat Android 4.1 en iOS 7 er ondersteuning voor bieden, dus het zal toch wel degelijk iets nuttigs zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie dat het nu ook heel anders is...maar in 1998 leek het alsof je heel wat kon
Quequote:
Ik laat het nu maar over aan mensen die er verstand van hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zie dat het nog steeds veel gebruikt wordt, omdat Android 4.1 en iOS 7 er ondersteuning voor bieden, dus het zal toch wel degelijk iets nuttigs zijn.
Oh ja kloptquote:
quote:
Ik het liefst ook, maar dat gaat niet zo makkelijk als 't je werk is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik laat het nu maar over aan mensen die er verstand van hebben.
Nee, dan heb je toch een minder goed excuus.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik het liefst ook, maar dat gaat niet zo makkelijk als 't je werk is.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:23 schreef Uccie het volgende:
note to self....nooit meer jaartallen noemen hier.
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja
Sowieso gaat dat niet gebeuren bij mij
Ik kan me van de flippo's vooral herinneren dat als je achteloos een zak chips zat leeg te vreten er nog weleens een flippo tussen zatquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had zoveel flippo'sOok zo'n flippomap en één of andere kaart.
Nostalgie
Ik ga slapenquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:25 schreef DrNick het volgende:
LB, doe Happy Little Pill luisteren op R49 dan.
Je zocht juist eerst naar flippo'squote:Op maandag 27 oktober 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me van de flippo's vooral herinneren dat als je achteloos een zak chips zat leeg te vreten er nog weleens een flippo tussen zat
Jaquote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me van de flippo's vooral herinneren dat als je achteloos een zak chips zat leeg te vreten er nog weleens een flippo tussen zat
Dit dusquote:
9 uur, uur eerder op school voor als er nog vertragingen zijnquote:
Ik was niet echt opzoek naar flippo's, ik wilde gewoon chips eten.quote:
Succes LB!!!quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:34 schreef Uccie het volgende:
Ik ga ook mijn bed zoeken, morgen wil ik voor 8u op kantoor zijn
Laat haar met mij kennis maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Werkt wel toffe chick sinds een tijdje bij de AH, liev enzo.
Jammer dat ze vandaag 15 bleek, ik dacht 17
Ja, maar dat doe ik haar toch niet aanquote:
Kan wel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Werkt wel toffe chick sinds een tijdje bij de AH, liev enzo.
Jammer dat ze vandaag 15 bleek, ik dacht 17
quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik haar toch niet aan
Ik ben 19 he, 4 jaar vind ik zelf vrij veelquote:
Ohja, dat wordt net wat veel. Ken net.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 19 he, 4 jaar vind ik zelf vrij veel
Wie?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wie we hier hebben in Fringe.
Ziet er wel aardig uitquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |