dat zou wel heel triest zijn... zó veel tijd en moeite in een kloontje steken? lijkt me niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:37 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet door hebben dat TS gewoon een kutkloontje is van stevenmac26
ze heeft naam veranderdquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Iedereen beweren dat ze deze Instagram hebben![]()
Post dan verdorie die link eens![]()
ja 75Fquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
Je hebt je bh maat gezegd op FOK!?
Oooohw, ja dan snap ik dat ze je meteen herkennen als mapima van FOK! Als je borsten als eerste een kamer binnenkomen, moeten ze meteen aan die post denkenquote:
hahaquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oooohw, ja dan snap ik dat ze je meteen herkennen als mapima van FOK! Als je borsten als eerste een kamer binnenkomen, moeten ze meteen aan die post denken
quote:Op zondag 26 oktober 2014 01:37 schreef mapima het volgende:
Ik heb het al een paar keer meegemaakt. Dat mensen me aanspreken met JIJ BENT TOCH MAPIMA OP FOK?????
Zo heb ik een keer gehad dat ik op werk in de Albert Heijn dus op een dergelijke manier ben aangesproken door een collega.vervolgens wisten allemaal jongens daarvan en maakten ze elke keer grapjes over iets met een paard en zo.
Andere keren op school of andere werk. En ook een keer in de stad, weet op een na van al deze helden nog steeds niet hoe ze op fok heten.
Ik snap eigenlijk niet hoe bv die collega die ik amper kende mij kan herkennen. Ik heb weleens mijn cupmaat gepost op fok maar daar ben ik toch niet aan herkend?
Kortom: ik ben famous en wordt steeds vaker herkend
Verwachte reactie: maandag herkend worden in Rotterdam door allemaal fokkerszelf makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kom nooit in dat soort pauperwinkels anders had ik het graag voor je gedaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:04 schreef mapima het volgende:
Ik ga zometeen ff boodschappen doen bij Action Turfmarkt en heb een roze hoofddoek op.
Verwachte reacties: HEY MAPIMA IK BEN xxx VAN HET FOKFORUM
Stomme aandachtshoer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:04 schreef mapima het volgende:
Ik ga zometeen ff boodschappen doen bij Action Turfmarkt en heb een roze hoofddoek op.
Verwachte reacties: HEY MAPIMA IK BEN xxx VAN HET FOKFORUM
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
Gister pakte ik een biertje, zeg ik "hoi Mapima" tegen de koelkast... bwahahahaha
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
Gister pakte ik een biertje, zeg ik "hoi Mapima" tegen de koelkast... bwahahahaha
eens met dit wilde dierquote:
Ja sorry manquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik deed toch mijn best man godverdomme lul
pics ?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:35 schreef mapima het volgende:
Pff nog een half uur en dan sta ik inbed Action
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |