quote:Op dinsdag 4 november 2014 01:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als ik het niveau van je topics niet kende zou ik dit wel geloven
wat schattigquote:Op maandag 3 november 2014 17:19 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Iphone 5s, iPod nano, touch en classic, ipad mini.
Genoeg?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:07 schreef mapima het volgende:
Hoeveel Fokkers zetten die tweede foto nu als achtergrond op hun mobiel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat is wel zo....quote:Op donderdag 6 november 2014 09:17 schreef Fretwork het volgende:
Ik altijd maar denken dat Mapima een geblondeerde Syrische was met een te hoog vetpercentage en een waggelpas... Blijkt het een kamper te zijn.
Aiaiai, hele wereld aan puin hier...
Oh dus jij bent diegene die me elke dag onbekend belt? Goed dat ik dat weet.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:48 schreef Baje het volgende:
Mapima is een buitenlander. Ik heb haar instagram en nummer voor degene die willen. Gr gr
Je bent toch echt zelf degene die hier prive-info rondstrooit, oa over je werk, je opleiding, je woonplaats, meerdere fotos, etc. etc.quote:
waar woon ik danquote:Op donderdag 6 november 2014 19:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Je bent toch echt zelf degene die hier prive-info rondstrooit, oa over je werk, je opleiding, je woonplaats, meerdere fotos, etc. etc.
Vind je het dan heel gek dat je herkend wordt, of ben je gewoon een beetje dom?
Abortus is graties hequote:Op dinsdag 4 november 2014 02:25 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik had Mapima echt voorgesteld als klein dikkerdje.. maar ze ziet er nog helemaal niet bezwangerd uit
Wakker geworden naast wickedmen?quote:
ja ja binnenkort kus Xquote:Op maandag 10 november 2014 14:18 schreef Dikkejordy het volgende:
Maxima laat lullen. Ik vind je echt heet. S.v.p. nog meer billenfoto's.
quote:Op maandag 10 november 2014 14:18 schreef Dikkejordy het volgende:
link?quote:Op maandag 10 november 2014 15:00 schreef LudoSanders het volgende:
Jezus, wat een erbarmelijke kledingstijl houd jij er op na. Ik zou je aanraden mijn blog goed in de gaten te houden. Dit is geen porem.
quote:Op maandag 3 november 2014 01:00 schreef mapima het volgende:
[..]
Die van mij zijn gewoon normale schoenen hoor... Vind ze er leuker uit zien dan die langere met kreukels en vlekken die tokkies altijd dragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]75DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is toch mooi? Prima argument om dr snel uit de kleren te pratenquote:Op maandag 10 november 2014 15:00 schreef LudoSanders het volgende:
Jezus, wat een erbarmelijke kledingstijl houd jij er op na. Ik zou je aanraden mijn blog goed in de gaten te houden. Dit is geen porem.
Gvd manquote:Op maandag 10 november 2014 15:00 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2014 14:18 schreef Dikkejordy het volgende:
denk je?quote:Op maandag 10 november 2014 21:16 schreef PriesterB het volgende:
Dan klagen dat je herkend wordt.Onterechten klacht dus.
ik ben het echt op die foto'squote:Op maandag 10 november 2014 22:11 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik zou dr nog steeds doen!
Maar stiekem verdenk ik haar een plork te zijn
quote:Op maandag 10 november 2014 21:08 schreef mapima het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net bij een vriendin thuis door haar laten maken
quote:Op maandag 10 november 2014 23:30 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Jezus, en dan klagen dat FOK!kers je herkennen, als je DAT SOORT FOTO`S online gooit___! Dan word er over mij weleens gezegd dat ik een bord voor m`n kop heb maar dit slaat echt alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |