Iphone 5s, iPod nano, touch en classic, ipad mini.quote:Op maandag 3 november 2014 14:31 schreef Bapple het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij een iPhone hebben post
Nee. Er mist nog een iMac en MacBook.quote:Op maandag 3 november 2014 17:19 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Iphone 5s, iPod nano, touch en classic, ipad mini.
Genoeg?
Heb een Packard Bell.quote:Op maandag 3 november 2014 17:25 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Nee. Er mist nog een iMac en MacBook.
Hoezo?quote:Op maandag 3 november 2014 17:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mapima, is het nou wel zo verstandig om dit allemaal op internet te dumpen?
Opening een datingtopic voor dr!quote:Op maandag 3 november 2014 17:32 schreef chroestjov het volgende:
Chronisch tekort aan aandacht en bil.
nee.quote:
Ja.quote:Op maandag 3 november 2014 17:34 schreef BloedendeVagina het volgende:
Je moet nu bij elk donkerblondje op zwarte Uggs aan mapima denken?
Of we negeren dit soort topics in het vervolg gewoon massaal, is het zo afgelopen. Helaas gebeurt dat toch niet.quote:Op maandag 3 november 2014 17:35 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Opening een datingtopic voor dr!
donkerblondjequote:Op maandag 3 november 2014 17:34 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hoezo?
Je moet nu bij elk donkerblondje op zwarte Uggs aan mapima denken?
Domblondje dan?quote:
watquote:Op maandag 3 november 2014 21:52 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Domblondje dan?
Brunette?
Geverfde?
tell me!
quote:Op maandag 3 november 2014 22:29 schreef hugecooll het volgende:
DM eens een sexy pic van jou dan, mapima
Hoezo, heb je daar op school een leuk fietsenhok waar je dr helemaal uit elkaar kan trekken?quote:Op maandag 3 november 2014 22:33 schreef Stokfiguur het volgende:
Ik hoop altijd dat ik Mapima in de tram in Den Haag tegenkom op weg naar school ofzo
Genoeg plekken op en rond om HHS om dat te doen jaquote:Op maandag 3 november 2014 22:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Hoezo, heb je daar op school een leuk fietsenhok waar je dr helemaal uit elkaar kan trekken?
Euh, ik zit niet meer op school bij Hollands Spoor, ik ben geslaagd en doe nu universiteit...quote:Op maandag 3 november 2014 22:36 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Genoeg plekken op en rond om HHS om dat te doen ja
Als ik het niveau van je topics niet kende zou ik dit wel gelovenquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:39 schreef mapima het volgende:
[..]
Euh, ik zit niet meer op school bij Hollands Spoor, ik ben geslaagd en doe nu universiteit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |