quote:Op maandag 3 november 2014 01:00 schreef mapima het volgende:
[..]
Die van mij zijn gewoon normale schoenen hoor... Vind ze er leuker uit zien dan die langere met kreukels en vlekken die tokkies altijd dragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]uggs drager verzinnen altijd smoesjes dat die hun echt niet zo erg zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En hoe weet jij dat? Hartsvriendin van?quote:
Mensenkennis.quote:Op maandag 3 november 2014 08:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Hartsvriendin van?
Ik denk dat half Fok! al over dr heen is geweest eigenlijk.. :/quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 01:00 schreef mapima het volgende:
[..]
Die van mij zijn gewoon normale schoenen hoor... Vind ze er leuker uit zien dan die langere met kreukels en vlekken die tokkies altijd dragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jij bent toch tokkie? En ik vind het allemaal vuilniszakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:07 schreef mapima het volgende:
Hoeveel Fokkers zetten die tweede foto nu als achtergrond op hun mobiel...
Verkapt kijk mij een iPhone hebben postquote:Op maandag 3 november 2014 14:17 schreef Hamster. het volgende:
Deze reclame is heul niet nodig FOK! Dit topic is al genoeg.
[ afbeelding ]
Is dat al chubby tegenwoordig?quote:
Voor sommigen wel, maar die neuken dr handjes. Daar zit niet zoveel vet aan. Dan is iets al snel chubby.quote:Op maandag 3 november 2014 14:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Is dat al chubby tegenwoordig?![]()
Maar wel een aandachtshoer, plaats dan gewoon foto's in US.
Ah een kennerquote:Op maandag 3 november 2014 15:06 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Voor sommigen wel, maar die neuken dr handjes. Daar zit niet zoveel vet aan. Dan is iets al snel chubby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |