SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
(she/her)
Pedobear Etsuquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel door zou hebben dat je moeite hebt met onderscheid maken tussen serieus en troll
Jammer dat je het verschil tussen iets serieus en een troll niet kan zien. TT is namelijk serieus bedoeld.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
TrollTT.
Bij deze een verzoek om te wijzigen naar 'Elan is een stumper'
Dat is het niet. En dat weten we allebei.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jammer dat je het verschil tussen iets serieus en een troll niet kan zien. TT is namelijk serieus bedoeld.
Afgewezenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
TrollTT.
Bij deze een verzoek om te wijzigen naar 'Elan is een stumper'
Nee, dat denk jij. Ik ben serieus.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is het niet. En dat weten we allebei.
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, dat denk jij. Ik ben serieus.
Jij maakte net ook een fout in DM.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet of ik 'geloofd' als een troll moet zien of serieus.
Kan je me even helpen met beslissen welk tasje ik morgen moet dragen? Crisis dit dat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs als ik homo zou zijn zou ik niet op jou vallen je bent veel te vrouwelijk.
Ik weet zeker van niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij maakte net ook een fout in DM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil je wel helpen schatquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je me even helpen met beslissen welk tasje ik morgen moet dragen? Crisis dit dat.
Vraag maar aan een van de dames.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je me even helpen met beslissen welk tasje ik morgen moet dragen? Crisis dit dat.
fok-it lieverdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef Fok-it het volgende:
Wat een perikelen hier toch weer, ik zou er bijna aandacht aan besteden.
Bijna..
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet.en dan daaruit komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Hihaho..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef Fok-it het volgende:
Wat een perikelen hier toch weer, ik zou er bijna aandacht aan besteden.
Bijna..
Juist niet.quote:
Oh, ik heb al vanaf het begin het idee gehad dat we beste vriendinnen waren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist niet.
Daarom botsen wij ook altijd.
Op een negatieve manier wel te verstaan voor je fantasie weer op hol slaat
Ja ik teken regelmatig. En is goed, neem johannes dan ook meequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
toot schatje heb je nog veel getekend?
ik stel voor dat paxcon en ik een middagje naar je toe komen (wellicht als je geopereerd bent) en dat je dan ons gaat tekenendat is dan mijn cadeau voor hem voor z'n b'day en kan hij het aan zn muur ophangen en is zijn kamer wat vrolijker.
Ik zou eens kijken voor jequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt gratis een jaagspel spelen thehunter heet het ziet er wel leuk uit
Ik weet niet of ik Johannes er wel op wil hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik teken regelmatig. En is goed, neem johannes dan ook mee
Ja, in de supermarkt. Ik ging over de grond rollen en krijsenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
fok-it lieverd
klopt het dat je boos werd?
Ga jij zo met al je vrienden om dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik heb al vanaf het begin het idee gehad dat we beste vriendinnen waren.Tegenvaller dit.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, in de supermarkt. Ik ging over de grond rollen en krijsen
Had je Fylax nog gezien daar?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dit van je.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik werd aangesprokenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals een eckte autist die niet naar buiten durft te komen (hihi over wie heb ik het?![]()
![]()
![]()
).
Wat is er gebeurd, schatje?
Moet ik deze vraag serieus beantwoorden?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij zo met al je vrienden om dan?
Misschien maak ik je ooit tot mijn personal shopping assistant .
quote:
Hoe dan hij werkt daar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG, dat is echt verschrikkelijk idd.
Ging je toen wegrennen?
Kan toch niet sukkel, ik lag op de grondquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG, dat is echt verschrikkelijk idd.
Ging je toen wegrennen?
Alsof Etsu dat gaat doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Dames, negeer elkaar toch lekker. Heeft geen zin dit.
Ik weet niet wat jij denkt, maar Fylax is de enige hier die alles te serieus neemt. De rest dolt maar een beetje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Dames, negeer elkaar toch lekker. Heeft geen zin dit.
Nee dat wil die wel beetje opletten aubquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fok-it werkt liever met dieren remember.![]()
lastig mijn gedachten zitten nu naar welk tasje ik morgen moet gebruiken mijn concentratie is weg sorriequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat wil die wel beetje opletten aub
Algemene opmerking he, boeit mij verder niet wie wat doetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt, maar Fylax is de enige hier die alles te serieus neemt. De rest dolt maar een beetje.
Wil je mij met Pax (en evt. Johannes) nog tekenen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Algemene opmerking he, boeit mij verder niet wie wat doettis alleen zinloos
Doe gewoon Burberry schatje dat doen alle smakeloze mensenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
lastig mijn gedachten zitten nu naar welk tasje ik morgen moet gebruiken mijn concentratie is weg sorrie
mr ik ben nie smakeloosquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe gewoon Burberry schatje dat doen alle smakeloze mensen
Gaan jullie naakt poseren voor hem?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je mij met Pax (en evt. Johannes) nog tekenen?
wtfquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
toot schatje heb je nog veel getekend?
ik stel voor dat paxcon en ik een middagje naar je toe komen (wellicht als je geopereerd bent) en dat je dan ons gaat tekenendat is dan mijn cadeau voor hem voor z'n b'day en kan hij het aan zn muur ophangen en is zijn kamer wat vrolijker.
Jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je mij met Pax (en evt. Johannes) nog tekenen?
Louis Feuten. met een Nickelson jasje erbijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
lastig mijn gedachten zitten nu naar welk tasje ik morgen moet gebruiken mijn concentratie is weg sorrie
dit had je niet mogen lezen. nu is je cadeau weg en moeten johannes en ik wat anders verzinnenquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan jullie naakt poseren voor hem?
met een energieblikje en frikandelbroodje?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Louis Feuten. met een Nickelson jasje erbij
Ja. wel Monster energy, word je lekker druk van XDquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
met een energieblikje en frikandelbroodje?
hAHAH XD so grappik wil ik wel meemake HAHA XDquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. wel Monster energy, word je lekker druk van XD
Was het ooit niet leuk dan?quote:
Doe eens lief, Richie is tofquote:
haha ik slaap later dan jij dus helaasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog niet. Als het eenmaal bedtijd is, dan..
omg dankje!!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe ff normaal tegen m'n schattiejdom vies varken
Love julliequote:
waarom voel jij je aangesproken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
haha ik slaap later dan jij dus helaas
Hoe was de Brugklas-aflevering van vandaag?quote:
Ik ken wel een kunstenares waar ik wel naakt voor zou poseren over 5 kiloquote:
omdat jij het ook elke keer over mij hebt kneusquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom voel jij je aangesproken?jezus.
elke post wat iedereen plaatst, voel jij je aangesprokenga wat nuttigs doen, autist.
he? nee?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
omdat jij het ook elke keer over mij hebt kneus
Een sletterige aflevering was het. Ik zag gewoon Etsu in dat meisje. Met iedereen nemen en zoenen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was de Brugklas-aflevering van vandaag?
Ik heb het weer gemist.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was de Brugklas-aflevering van vandaag?
Mag ik d'r telefoonnummer?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken wel een kunstenares waar ik wel naakt voor zou poseren over 5 kilo
hou je smoelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe ff normaal tegen m'n schattiejdom vies varken
dankje denk ikquote:
Zo rol ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een sletterige aflevering was het. Ik zag gewoon Etsu in dat meisje. Met iedereen nemen en zoenen.
Ik heb ook pas 2 keer gezien. Anouk is wel nog leuker gewordenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb het weer gemist.![]()
Echt balen, gister ook al. Ik vergeet het gewoon.
quote:
;ssquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking mag ie wel wegblijven
omg vanaf nu hebben wij ruziequote:
In je dmquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik d'r telefoonnummer?wellicht nuttig voor Pax' b'day.
Ze zijn jaloers op je grote piemelquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook pas 2 keer gezien. Anouk is wel nog leuker geworden
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn jaloers op je grote piemel
ohnee wacht...
Die heb je niet
jij begint met scheldenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg vanaf nu hebben wij ruzie
als ik je zie, sla ik je met mn handtasje en dan leef je niet meer omg wgt mr!!
Mwah, die ene gast is wel een stumper die eribj is gekomenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef richolio het volgende:
[..]
SowiesoVind je het leuk?
Mijn Anouk poll in dat topic heeft al 300 votes ofzo hehehe. En verrassend veel mensen kiezen nog voor Fien
Sowieso Max inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, die ene gast is wel een stumper die eribj is gekomen
Die Kyan ofzo? Echt zo`n Justin Bieber figuur. Maxgod blijft best
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:46 schreef badschaap het volgende:
feyenoord word weer bedankt.
Nu gaat nederland nog lager op de rank staan
Hij ging Anouk zoenen zomaarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Sowieso Max inderdaadKyan
![]()
Ik ga straks wel even terug kijken
Nou erg mien jongquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij ging Anouk zoenen zomaarHad hem gelijk geprikt
Jij kijkt serieus Brugklas?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anouk is arrogant omdat ze weet dat ze knap isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef richolio het volgende:
[..]
SowiesoVind je het leuk?
Mijn Anouk poll in dat topic heeft al 300 votes ofzo hehehe. En verrassend veel mensen kiezen nog voor Fien
Wel lachen manquote:
Ik kom wel even kijken als jullie poseren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tnx!Johannes en ik zijn hier heel blij mee.
Dat is iets voor dertienjarigen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie geen problemen, Elan.
Jij wel?
en ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel lachen manBeter dan Spanga`s in ieder geval.
LR en Pax kijken ook
Wat omg echt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Je daalt zwaar in mijn achting door deze post.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel lachen manBeter dan Spanga`s in ieder geval.
LR en Pax kijken ook
Prima.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom wel even kijken als jullie poseren.
Officieel om de schilder gezelschap te houden, maar stiekem om Johannes naakt te zien natuurlijk.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat omg echt?![]()
Dat wist ik niet
Heb wel nog foto's van dit traumaHeartbroken dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Fien is mij té politiek correct. Anoukgodinquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Anouk is arrogant omdat ze weet dat ze knap is
Daarom heb ik voor Fien gekozen
Ik heb geen problemen met Fylax?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is iets voor dertienjarigen.
Was dat nou net niet het probleem dat je met Fylax had?
grapje jatogquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij noemt mij een dom vies varken
Beetje simpele tv is af en toe niet erg.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Je daalt zwaar in mijn achting door deze post.
geef ff linkej danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga ff je werk doen in SES aub, is noodzakelijk daar
ben je ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij noemt mij een dom vies varken
ik heb vandaag nog niet kunnen kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Fien is mij té politiek correct. Anoukgodin
Melissa was pas arrogant
Ahw.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Fylax?Dat maak jij ervan, Elan.
centraal gezetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
SES / [SC] WO Rechten #803 - Brabo Castro/Tandartspraktijk Braga
nou, je werk zit erop, verder is er - zoals gewoonlijk - niet veel te doenquote:
Fijn dat je eindelijk zijn waarde erkent.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Fylax?Dat maak jij ervan, Elan.
S-P-A-R-T-Aquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:51 schreef richolio het volgende:
Laatst weer een wedstrijd bezocht in dit prachtstadion
[ afbeelding ]
Dat bepaal jij nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Fijn dat je eindelijk zijn waarde erkent.
Vanaf nu dus niet meer dom doen tegen Fylax jij
dus ik hoef je niet voor te dragen als collega?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou, je werk zit erop, verder is er - zoals gewoonlijk - niet veel te doen
tenzij ik een Etsu SC ga openen
ik ben al stilquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dus ik hoef je niet voor te dragen als collega?
Jules Deelder nog gezien?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:51 schreef richolio het volgende:
Laatst weer een wedstrijd bezocht in dit prachtstadion
[ afbeelding ]
wowquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:52 schreef Paxcon het volgende:
heb vandaag nog toppa gesloten trouwens
PALINGBOERUHquote:
Hugoquote:
zou nooit met jou collega willen zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow
heb je dat zomaar gedaan zonder overleg met mij?
negatieve note
en met mij schatje?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou nooit met jou collega willen zijn
teveel gedoe
Ik onthou die post die net plaatste dat je geen problemen met hem hebt en zal hem als je je weer eens mee gaat in de stroom onterechte kritiek op die jongen zal ik niet schromen deze tegen je te gebruiken..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat bepaal jij nietwat denk jij wel niet, achterbaksel.
Elangodquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik onthou die post die net plaatste dat je geen problemen met hem hebt en zal hem als je je weer eens mee gaat in de stroom onterechte kritiek op die jongen zal ik niet schromen deze tegen je te gebruiken..
lijkt me alleen maar geinigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou nooit met jou collega willen zijn
teveel gedoe
ohja, die valse beschuldigingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
lijkt me alleen maar geinig
hihi
ik heb bewezen dat ik een geschikte moderator zou zijn, met het oog op onze eerdere DM-converstatie vandaag + dat ik jou inlicht dat er iets gedaan moet worden in SES
mycroftquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
wat is die nieuwe sherlock ook alweer?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja, die valse beschuldiging
het is goed met je
ohja, ik moet eigenlijk nog even uitleggen wat ik irritant vond, ik zag dat ik vannacht gequote was door de makerquote:
hij is het ook wel, loopt nog wel tegen de lampquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ga helemaal stuk om die DM's van jou
maar geef toe dat ik een punt had
Maar jij bent een Spartaan dus?quote:
en dan zeg je dat ik vals beschuldigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij is het ook wel, loopt nog wel tegen de lamp
quote:
wtfquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan zeg je dat ik vals beschuldig
omg jij weet echt niet wat je wilt.
wacht maar, paxcon.volgende keer knijp ik in je beide wangetjes en dan loop je tegen de lamp
Je woonde niet in Rotterdam toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:56 schreef richolio het volgende:
[..]Soort van dan. Ik ga er af en toe met vrienden heen, maar meer omdat het gezellig is. Het voetbal boeit me vrij weinig eigenlijk
![]()
Vroeger ging ik wel heel vaak
Ja toch.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
Paxcon en Etsu zijn wel cute stelletje samen.
Kijk dat vertel je dan weer niet he maar wel klagen dat hij teveel nasi opscheptquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch.
Gisteren heb ik in zijn wangetjes geknepen en omg
Dat deed die ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk dat vertel je dan weer niet he maar wel klagen dat hij teveel nasi opschept
quote:
Dit was trouwens onzin van hem, ik hbe het minste van allemaal gegetenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk dat vertel je dan weer niet he maar wel klagen dat hij teveel nasi opschept
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, ben erg benieuwd naar de reden. Hopelijk post Paxcon die nog even, indien mogelijk pas ik dingen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 22:00:47 ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat deed die ookUiteindelijk konden Johannes, Ama en ik maar heel weinig erbij scheppen omdat we zo weinig hebben gehad en zat Paxcon vol.
Dat is toch niet normaal?
nee manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef badschaap het volgende:
brugklas is toch voor kinderen van 14?
Ja klopt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef badschaap het volgende:
Dit is niet waar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit was trouwens onzin van hem, ik hbe het minste van allemaal gegeten
ik dacht ga ff aflevering terug kijkenquote:
Volgens Johannes heb jij ook alle stokbroodjes opgegeten dus ik ga voor Etsu in deze prangende kwestie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
12quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef badschaap het volgende:
Jij en ik zijn met elkaar eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Als dat waar zou zijn is het ronduit asociaal van Paxcon.
Bedankt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Johannes heb jij ook alle stokbroodjes opgegeten dus ik ga voor Etsu in deze prangende kwestie.
weten we, altijd alles andersom bij die jongenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxxgodquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weten we, altijd alles andersom bij die jongen
Noah is wel vies sletjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht ga ff aflevering terug kijken
Sorry, maar wie ben jij ook alweer?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ik word ook gelijk lekker afgebrand, mijn hemelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snap ik. maar voor veel mensen is het leuker om te roepen dat iets kut is ipv iemand te vragen waarom iets kut is zodat hij/zij daar iets aan kan doen
noah is best wel lelijkquote:
bedankt dat je me gelooft mattiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie niet wat precies is gelogen.quote:
Capelle aan den IJssel (Etsu weet), ligt er tegen aan. Semi-Rotterdammer ofzo. Ga er ook naar school en mijn ouders hebben een eetcaféquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je woonde niet in Rotterdam toch?
Capelsebrugquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Capelle aan den IJssel (Etsu weet), ligt er tegen aan. Semi-Rotterdammer ofzo. Ga er ook naar school en mijn ouders hebben een eetcafé
Sowieso ben ik er graag. Mooie stad
jaaaa?quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie niet wat precies is gelogen.
Jij hebt ook al het bier opgedronken zodat ik geen bier meer kon drinken
Ja klopt. Capelle is ook best dichtbijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Capelle aan den IJssel (Etsu weet), ligt er tegen aan. Semi-Rotterdammer ofzo. Ga er ook naar school en mijn ouders hebben een eetcafé
Sowieso ben ik er graag. Mooie stad
Ja sowiesoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
CapelsebrugSowieso daar onze date he?
goedquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe gaat het met jou en het gaat het met jouw lovur?
sowieso wel johquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja sowiesohihihi
Daar boven bij de bussen, maar sta niet aan de verkeerde kant van het glas he hihi
Valt mee. Er zijn wel veel ergere als je meer afleveringen bekijktquote:
Precies en dan poeslief in dmquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, maar wie ben jij ook alweer?
Sorry, maar ik ken je niet.quote:
vraag aan mortaxx wat hij van haar vindtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik zou haar wel willen
ben al druk op zoek naar haar facebook
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
of toch wel en dan geven we elkaar kusjes met het glas tussen ons![]()
![]()
![]()
heb geen pics van haarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
vraag aan mortaxx wat hij van haar vindt
Wie?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
vraag aan mortaxx wat hij van haar vindt
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:06 schreef richolio het volgende:
[..]omg hihih :$ sexy
[ afbeelding ]
wajooh get a room ;s ;squote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:11 schreef richolio het volgende:
[..]
[ afbeelding ] wordt het dan zoiets [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:12 schreef richolio het volgende:
Wejoh Fok-it gaan we grote mond geven zemmel
ja ik kon hem niet op pauze zetten want dan stond dat play dingetje midden in beeld ;squote:
inderdaadquote:
bijna zomervakantiequote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij wil in je broekje, hier in het openbaar zul je daar toch nooit aan meewerken
Oh dat is wel chillquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
wel handig dat je OP's kan wegfilteren
Wat ben jij klef geworden zegquote:
echt hequote:
gister toen ik bij johannes wegfietste, ging ik even om me heen kijken of ik je zag maar je was foetsiequote:
Dat weet ik ook al bijna niet meerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wist eerst niet wat ze mistte.
Ik was er best wel snel vond ik.. Maar toen nog niet denk ik. Ben gewoon rechtdoor gelopen de hele tijd, heb wel een klein poosje mijn capuchon op gehad *lekker warmquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
gister toen ik bij johannes wegfietste, ging ik even om me heen kijken of ik je zag maar je was foetsie
toen dacht ik dat je al bij CS stond maar dat is onmogelijk
Oh, ik ook niet meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik ook al bijna niet meer
ik moest stiekem diep huilen dat ik je niet zagquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was er best wel snel vond ik.. Maar toen nog niet denk ik. Ben gewoon rechtdoor gelopen de hele tijd, heb wel een klein poosje mijn capuchon op gehad *lekker warm* misschien zag je me daarom niet
Aaaaahquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moest stiekem diep huilen dat ik je niet zag
wij zijn helemaal niet klefquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
maar volgens mij is aldo stiekem ook heel klef hoor![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ik heb deze week inderdaad wat updates doorgevoerd, daarbij is de postweergave ook iets aangepast. De filteropties zitten er al sinds het begin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lijkt me redelijkquote:
Okequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb deze week inderdaad wat updates doorgevoerd, daarbij is de postweergave ook iets aangepast. De filteropties zitten er al sinds het begin in
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
sorry bondage ik vind je tool toch wel goed, hopelijk zet danny hem onder de sherlock-knop want ik vergeet de site steeds
wel handig dat je OP's kan wegfilteren
De volgende keer in Emmen kan pas als ik een huis hebquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
lijkt me redelijk
ik ben geweest, johannes is geweest, nu paxcon en volgende keer komen we met zn allen naar emmen.
quote:
wat?quote:
Ik denk dat het laatste niet gaat gebeuren. Je zou hem eventueel als een custom link toe kunnen voegen.quote:
het is goed met jequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
jezus, mijn 'feestje' heb je goed verziekt door wijn op mijn tapijt te gooien, en johannes' 'feestje' heb je goed verziekt door alles uit de pan op te scheppen en nu ga jij je eigen 'feestje' verzieken door niet te willen organiseren
ik walg van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |