quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil niet racistisch doen hoor, maar dikke kans dat je hem binnenkort bij Opsporing verzocht ziet
Iemand anders zei dat.quote:
ik bedoel dat jij beweert dat iemand dat zegtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand anders zei dat.
Als ik het beweerde hoefde je niet te vragen waar het vandaan kwam
Misschien moet je niet al mijn posts hardop voorlezen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:53 schreef Etsu het volgende:
Kan iemand elans mond dicht snoeren? M'n oren doen pijn
awhquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij is schattig hihi
We praten nu over gebarentaal hoe tof is dat
Je hebt liever een badboyquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
awhschattige jongens zijn leuk. maar niet te schattig en niet te vaak
Hij zei wel dat die niet op zoek is naar relatie maar staat wel open voor datesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
awhschattige jongens zijn leuk. maar niet te schattig en niet te vaak
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij zei wel dat die niet op zoek is naar relatie maar staat wel open voor dates
KEI LEUKquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://nos.nl/video/71256(...)s-nabeschouwing.html
LACHEN
Jij was het die dat heeft verzonnen hequote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij was het die dat heeft verzonnen he
Nee, maar vind het wel leuk mee te gaan in Elan's verzinselquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij was het die dat heeft verzonnen he
zeg dan gelijk dat je seks wil of spreek af als vriendenquote:
hoezoquote:
Gewoon doen wat al die negers in Afrika ook doen als ze aids krijgenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:59 schreef Etsu het volgende:
Elan, ik krijg oogaids van jouw posts.
Wat nu?
voortplanten dusquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon doen wat al die negers in Afrika ook doen als ze aids krijgen.
Volgens mij heb jij beetje een drankprobleem sof.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo
klopt wel soms, onthoud sommige dingen echt slecht
ga weg johquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij beetje een drankprobleem sof.
Ben jij blind? ik had het tegen elanquote:
dan is etsu de koningin van deze scquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:03 schreef Elan het volgende:
Fylax zit in ONZ
Als Fylax hier niet meer terugkomt is dat de schuld van Etsu.
En jij danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
dan is etsu de koningin van deze sc
ik ookquote:
of sherlockquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:59 schreef Amarantha het volgende:
http://www.fok.nl/shop/ Wanneer doet dit het een keer weer?
Slechte zaakquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
of sherlock
die nieuwe vind ik een beetje irritant
Aha het is een slimme jongen dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis heeft die een tentamen
quote:
Bedankt!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aha het is een slimme jongen dus dat komt wel goed
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Dat ene nummer waar de clip begint met ruis op een beeldscherm (?), nummer is ongeveer 3 minuten lang en is vrij bekend. Beetje een apart nummer. Volgens mij had het 'into the' in de titel.
Niet meer dan 10 jaar dacht ik.quote:
Ohquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet meer dan 10 jaar dacht ik.
Wat vind je precies irritant?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
of sherlock
die nieuwe vind ik een beetje irritant
Als ik een neuk gaf om wat fok van mij denkt had ik het ook gebruikt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk, beetje checken of mijn tooltjes in trek zijn
zeker niet, maar zie hem niet zo snel op een post reageren van een user die klaagt over een van zijn dienstenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:29 schreef bondage het volgende:
Al doet Danny het imo ook niet verkeerd.
Doet ie gerust hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeker niet, maar zie hem niet zo snel op een post reageren van een user die klaagt over een van zijn diensten
O dat weet ik dan weer niet maar zie m wel eens discussie hebben met een user.quote:
Ga gewoon leren azemmelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
enige manier om af te kijken bij scooter theorie?
Ik had in dit geval niet veel beters te doen, slapen lukt nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zeker niet, maar zie hem niet zo snel op een post reageren van een user die klaagt over een van zijn diensten
.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb geleerd heletijd ik weet alles amar ik ga niet halen man zeker weten
ja het is makkelijk maar ik stress m met die rare vragen en dan teveel fout en niet allemaal meer keuzequote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Zo moeilijk is dat toch niet misschien 50 vragen meerkeuze nou boehoe
wanneer moet je examen danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja het is makkelijk maar ik stress m met die rare vragen en dan teveel fout en niet allemaal meer keuze
snap ik. maar voor veel mensen is het leuker om te roepen dat iets kut is ipv iemand te vragen waarom iets kut is zodat hij/zij daar iets aan kan doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had in dit geval niet veel beters te doen, slapen lukt nietKwam het bij toeval tegen, zag ook al ergens anders een bug in mijn stats tool voorbij komen. Wel beetje jammer dat mensen niet de moeite nemen om me een dm te sturen, als ik ervan weet los ik het op.
Gewoon goed leren nog ff heb vrachtwagentheorie ook gehaald terwijl dronken dus scooter moet makkie zijn voor je.quote:
Jupquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snap ik. maar voor veel mensen is het leuker om te roepen dat iets kut is ipv iemand te vragen waarom iets kut is zodat hij/zij daar iets aan kan doen
Maarja DM's zijn nog altijd beter danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:45 schreef bondage het volgende:
[..]
JupHeb overigens wel eens dm's gekregen als het helemaal niet meer werkt. Maar ja, daar kom ik zelf ook snel genoeg achter.
Je kan oefenexamens doen maar meeste is gewoon leren zoals voorrangssituaties etc en verlichting dat krijg je sowieso wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik leer kk veel maar ik word helemaak kk gek van al dat gedoe ik weet al zeker dat ik zak maar als ik het haal dan is het wel baas man maar ik leer al 4 weken non stop
Ja ik doe veel oefen examens die heb ik wel binnen maar ja sommige kut vragen zoals remafstand en voorang enz snap ik niet en de aanwijzingen van zo verkeer hendicap die snap ik ook nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan oefenexamens doen maar meeste is gewoon leren zoals voorrangssituaties etc en verlichting dat krijg je sowieso wel.
En veiligheidsvragen over helm of hoe je bijrijder moet vervoeren zal er ook wel inzitten
Verkeer hendicap?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik doe veel oefen examens die heb ik wel binnen maar ja sommige kut vragen zoals remafstand en voorang enz snap ik niet en de aanwijzingen van zo verkeer hendicap die snap ik ook niet
Jup, ben erg benieuwd naar de reden. Hopelijk post Paxcon die nog even, indien mogelijk pas ik dingen aan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maarja DM's zijn nog altijd beter dan
"oh mycroft is kut" en dan vervolgens geen reden geven
ja die mannetje die zo spastisch doet met ze handen met die tekens die negeer ik altijd op de fiets en ik moet morgen hard leren maarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Verkeer hendicap?![]()
Als je gewoon leert en juist ook ff die dingen die je niet snapt dan haal je makkelijk
En niet gaan spieken bij andere mensen want ze zijn vies streng gelijk gezakt als ze je pakken of zelfs maar denken dat je zit te kijken.
waar?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:53 schreef Elan het volgende:
O en gebak brengen hier als je geslaagd bent.
Verkeersagent bedoel je?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja die mannetje die zo spastisch doet met ze handen met die tekens die negeer ik altijd op de fiets en ik moet morgen hard leren maar
ja zo 1 en thanks ik leer die borden en tekens en die voorang dingen en dan moet ik er wel komen maar ik hoop niet dat ik helemaal stressquote:
Neequote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik weet wel zeker dat als ik niet slaag het daar 1 scheld partij word![]()
Ja maar ik word gewoon snel pissig toch sowieso al van me zelf en als ik dan niet slaag dan word ik helemaal boos en noem ik ze waarschijnlijk oplichters joden en flikkersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Gedraag je gewoon als een gentleman en doe niet stoer.
Als jij zakt is dat je eigen domme schuld.
Nah man rotterdam ergens noorderbocht 25quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:08 schreef Elan het volgende:
Daarbij als je bij Zestienhoven/Overschie daar naar CBR moet politiebureau zit 200 meter verderop.
Gewoon mes meenemen en die examinator gelijk djoeken toch wat denken ze wel niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar ik word gewoon snel pissig toch sowieso al van me zelf en als ik dan niet slaag dan word ik helemaal boos en noem ik ze waarschijnlijk oplichters joden en flikkersGaat echt niet goed denk ik
nee man dat gaan te ver alleen scheldpartijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon mes meenemen en die examinator gelijk djoeken toch wat denken ze wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |