Jij begint zelf weer vervelia als je nu eens aardig zou doen had ik nog wel een goed woordje voor je willen doen in VBL.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zucht, stop eens met stoken. Het wordt een beetje zielig.
Geloof je jezelf?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij begint zelf weer vervelia als je nu eens aardig zou doen had ik nog wel een goed woordje voor je willen doen in VBL.
Dat laat me koud. IJskoudquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Nu heb je de kans om mij te ontmoeten laten schieten.
ik ook, ik ga netflix kijken,quote:
Je hebt de pics van haar boi gezien?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok.
Maar jij valt op fout dus daar kan hij verder ook niks aan doen.
doeiquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik ook, ik ga netflix kijken,
fijne avond schatten
Ik zou amelie kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik ook, ik ga netflix kijken,
fijne avond schatten
Moest lachenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn niet alleen FOK!ers. Het schijnt dat er in het uitgaansleven regelmatig stukjes fylax in drankjes worden gedaan. Glijden de dames spontaan van hun kruk af.
Ja wie dat heeft verzonnen........quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok.
Maar jij valt op fout dus daar kan hij verder ook niks aan doen.
Dit geloof ik graagquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Lees maar na heb vandaag nog positief topic over je geopend![]()
O wacht
ja is goedquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:50 schreef Etsu het volgende:
Sofje ik ben bezig met een andere jongen
We noemen hem blauw oke?
Nee die houdt ze angstvallig voor zichzelf.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt de pics van haar boi gezien?
Ja gaat dus over blauwquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is goed
je zou al sinds maandag iets vertellen
vertelquote:
Wasn't me, iemand zei dat laatst tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wie dat heeft verzonnen........
Niemand heeft er ooit om gevraagd tot gisteravondquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee die houdt ze angstvallig voor zichzelf.
Dat zegt eigenlijk alles wel.
Ik wil niet racistisch doen hoor, maar dikke kans dat je hem binnenkort bij Opsporing verzocht zietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee die houdt ze angstvallig voor zichzelf.
Dat zegt eigenlijk alles wel.
ja dat beweer jijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wasn't me, iemand zei dat laatst toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |