Gewoon goed leren nog ff heb vrachtwagentheorie ook gehaald terwijl dronken dus scooter moet makkie zijn voor je.quote:
Jupquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snap ik. maar voor veel mensen is het leuker om te roepen dat iets kut is ipv iemand te vragen waarom iets kut is zodat hij/zij daar iets aan kan doen
Maarja DM's zijn nog altijd beter danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:45 schreef bondage het volgende:
[..]
JupHeb overigens wel eens dm's gekregen als het helemaal niet meer werkt. Maar ja, daar kom ik zelf ook snel genoeg achter.
Je kan oefenexamens doen maar meeste is gewoon leren zoals voorrangssituaties etc en verlichting dat krijg je sowieso wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik leer kk veel maar ik word helemaak kk gek van al dat gedoe ik weet al zeker dat ik zak maar als ik het haal dan is het wel baas man maar ik leer al 4 weken non stop
Ja ik doe veel oefen examens die heb ik wel binnen maar ja sommige kut vragen zoals remafstand en voorang enz snap ik niet en de aanwijzingen van zo verkeer hendicap die snap ik ook nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan oefenexamens doen maar meeste is gewoon leren zoals voorrangssituaties etc en verlichting dat krijg je sowieso wel.
En veiligheidsvragen over helm of hoe je bijrijder moet vervoeren zal er ook wel inzitten
Verkeer hendicap?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik doe veel oefen examens die heb ik wel binnen maar ja sommige kut vragen zoals remafstand en voorang enz snap ik niet en de aanwijzingen van zo verkeer hendicap die snap ik ook niet
Jup, ben erg benieuwd naar de reden. Hopelijk post Paxcon die nog even, indien mogelijk pas ik dingen aan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maarja DM's zijn nog altijd beter dan
"oh mycroft is kut" en dan vervolgens geen reden geven
ja die mannetje die zo spastisch doet met ze handen met die tekens die negeer ik altijd op de fiets en ik moet morgen hard leren maarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Verkeer hendicap?![]()
Als je gewoon leert en juist ook ff die dingen die je niet snapt dan haal je makkelijk
En niet gaan spieken bij andere mensen want ze zijn vies streng gelijk gezakt als ze je pakken of zelfs maar denken dat je zit te kijken.
waar?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:53 schreef Elan het volgende:
O en gebak brengen hier als je geslaagd bent.
Verkeersagent bedoel je?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja die mannetje die zo spastisch doet met ze handen met die tekens die negeer ik altijd op de fiets en ik moet morgen hard leren maar
ja zo 1 en thanks ik leer die borden en tekens en die voorang dingen en dan moet ik er wel komen maar ik hoop niet dat ik helemaal stressquote:
Neequote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik weet wel zeker dat als ik niet slaag het daar 1 scheld partij word![]()
Ja maar ik word gewoon snel pissig toch sowieso al van me zelf en als ik dan niet slaag dan word ik helemaal boos en noem ik ze waarschijnlijk oplichters joden en flikkersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Gedraag je gewoon als een gentleman en doe niet stoer.
Als jij zakt is dat je eigen domme schuld.
Nah man rotterdam ergens noorderbocht 25quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:08 schreef Elan het volgende:
Daarbij als je bij Zestienhoven/Overschie daar naar CBR moet politiebureau zit 200 meter verderop.
Gewoon mes meenemen en die examinator gelijk djoeken toch wat denken ze wel niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar ik word gewoon snel pissig toch sowieso al van me zelf en als ik dan niet slaag dan word ik helemaal boos en noem ik ze waarschijnlijk oplichters joden en flikkersGaat echt niet goed denk ik
nee man dat gaan te ver alleen scheldpartijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon mes meenemen en die examinator gelijk djoeken toch wat denken ze wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |