Wat ben jij klef geworden zegquote:
echt hequote:
gister toen ik bij johannes wegfietste, ging ik even om me heen kijken of ik je zag maar je was foetsiequote:
Dat weet ik ook al bijna niet meerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wist eerst niet wat ze mistte.
Ik was er best wel snel vond ik.. Maar toen nog niet denk ik. Ben gewoon rechtdoor gelopen de hele tijd, heb wel een klein poosje mijn capuchon op gehad *lekker warmquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
gister toen ik bij johannes wegfietste, ging ik even om me heen kijken of ik je zag maar je was foetsie
toen dacht ik dat je al bij CS stond maar dat is onmogelijk
Oh, ik ook niet meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik ook al bijna niet meer
ik moest stiekem diep huilen dat ik je niet zagquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was er best wel snel vond ik.. Maar toen nog niet denk ik. Ben gewoon rechtdoor gelopen de hele tijd, heb wel een klein poosje mijn capuchon op gehad *lekker warm* misschien zag je me daarom niet
Aaaaahquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moest stiekem diep huilen dat ik je niet zag
wij zijn helemaal niet klefquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
maar volgens mij is aldo stiekem ook heel klef hoor![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ik heb deze week inderdaad wat updates doorgevoerd, daarbij is de postweergave ook iets aangepast. De filteropties zitten er al sinds het begin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lijkt me redelijkquote:
Okequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb deze week inderdaad wat updates doorgevoerd, daarbij is de postweergave ook iets aangepast. De filteropties zitten er al sinds het begin in
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
sorry bondage ik vind je tool toch wel goed, hopelijk zet danny hem onder de sherlock-knop want ik vergeet de site steeds
wel handig dat je OP's kan wegfilteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |