wowquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:52 schreef Paxcon het volgende:
heb vandaag nog toppa gesloten trouwens
PALINGBOERUHquote:
Hugoquote:
zou nooit met jou collega willen zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow
heb je dat zomaar gedaan zonder overleg met mij?
negatieve note
en met mij schatje?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou nooit met jou collega willen zijn
teveel gedoe
Ik onthou die post die net plaatste dat je geen problemen met hem hebt en zal hem als je je weer eens mee gaat in de stroom onterechte kritiek op die jongen zal ik niet schromen deze tegen je te gebruiken..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat bepaal jij nietwat denk jij wel niet, achterbaksel.
Elangodquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik onthou die post die net plaatste dat je geen problemen met hem hebt en zal hem als je je weer eens mee gaat in de stroom onterechte kritiek op die jongen zal ik niet schromen deze tegen je te gebruiken..
lijkt me alleen maar geinigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou nooit met jou collega willen zijn
teveel gedoe
ohja, die valse beschuldigingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
lijkt me alleen maar geinig
hihi
ik heb bewezen dat ik een geschikte moderator zou zijn, met het oog op onze eerdere DM-converstatie vandaag + dat ik jou inlicht dat er iets gedaan moet worden in SES
mycroftquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
wat is die nieuwe sherlock ook alweer?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja, die valse beschuldiging
het is goed met je
ohja, ik moet eigenlijk nog even uitleggen wat ik irritant vond, ik zag dat ik vannacht gequote was door de makerquote:
hij is het ook wel, loopt nog wel tegen de lampquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ga helemaal stuk om die DM's van jou
maar geef toe dat ik een punt had
Maar jij bent een Spartaan dus?quote:
en dan zeg je dat ik vals beschuldigquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij is het ook wel, loopt nog wel tegen de lamp
quote:
wtfquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan zeg je dat ik vals beschuldig
omg jij weet echt niet wat je wilt.
wacht maar, paxcon.volgende keer knijp ik in je beide wangetjes en dan loop je tegen de lamp
Je woonde niet in Rotterdam toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:56 schreef richolio het volgende:
[..]Soort van dan. Ik ga er af en toe met vrienden heen, maar meer omdat het gezellig is. Het voetbal boeit me vrij weinig eigenlijk
![]()
Vroeger ging ik wel heel vaak
Ja toch.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:58 schreef Elan het volgende:
Paxcon en Etsu zijn wel cute stelletje samen.
Kijk dat vertel je dan weer niet he maar wel klagen dat hij teveel nasi opscheptquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch.
Gisteren heb ik in zijn wangetjes geknepen en omg
Dat deed die ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk dat vertel je dan weer niet he maar wel klagen dat hij teveel nasi opschept
quote:
Dit was trouwens onzin van hem, ik hbe het minste van allemaal gegetenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Kijk dat vertel je dan weer niet he maar wel klagen dat hij teveel nasi opschept
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, ben erg benieuwd naar de reden. Hopelijk post Paxcon die nog even, indien mogelijk pas ik dingen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 22:00:47 ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat deed die ookUiteindelijk konden Johannes, Ama en ik maar heel weinig erbij scheppen omdat we zo weinig hebben gehad en zat Paxcon vol.
Dat is toch niet normaal?
nee manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef badschaap het volgende:
brugklas is toch voor kinderen van 14?
Ja klopt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef badschaap het volgende:
Dit is niet waar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit was trouwens onzin van hem, ik hbe het minste van allemaal gegeten
ik dacht ga ff aflevering terug kijkenquote:
Volgens Johannes heb jij ook alle stokbroodjes opgegeten dus ik ga voor Etsu in deze prangende kwestie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
12quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef badschaap het volgende:
Jij en ik zijn met elkaar eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Als dat waar zou zijn is het ronduit asociaal van Paxcon.
Bedankt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Johannes heb jij ook alle stokbroodjes opgegeten dus ik ga voor Etsu in deze prangende kwestie.
weten we, altijd alles andersom bij die jongenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxxgodquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weten we, altijd alles andersom bij die jongen
Noah is wel vies sletjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht ga ff aflevering terug kijken
Sorry, maar wie ben jij ook alweer?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weten we, altijd alles andersom bij die jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |