Hihaho..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef Fok-it het volgende:
Wat een perikelen hier toch weer, ik zou er bijna aandacht aan besteden.
Bijna..
Juist niet.quote:
Oh, ik heb al vanaf het begin het idee gehad dat we beste vriendinnen waren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Juist niet.
Daarom botsen wij ook altijd.
Op een negatieve manier wel te verstaan voor je fantasie weer op hol slaat
Ja ik teken regelmatig. En is goed, neem johannes dan ook meequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
toot schatje heb je nog veel getekend?
ik stel voor dat paxcon en ik een middagje naar je toe komen (wellicht als je geopereerd bent) en dat je dan ons gaat tekenendat is dan mijn cadeau voor hem voor z'n b'day en kan hij het aan zn muur ophangen en is zijn kamer wat vrolijker.
Ik zou eens kijken voor jequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt gratis een jaagspel spelen thehunter heet het ziet er wel leuk uit
Ik weet niet of ik Johannes er wel op wil hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik teken regelmatig. En is goed, neem johannes dan ook mee
Ja, in de supermarkt. Ik ging over de grond rollen en krijsenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
fok-it lieverd
klopt het dat je boos werd?
Ga jij zo met al je vrienden om dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, ik heb al vanaf het begin het idee gehad dat we beste vriendinnen waren.Tegenvaller dit.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, in de supermarkt. Ik ging over de grond rollen en krijsen
Had je Fylax nog gezien daar?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dit van je.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik werd aangesprokenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals een eckte autist die niet naar buiten durft te komen (hihi over wie heb ik het?![]()
![]()
![]()
).
Wat is er gebeurd, schatje?
Moet ik deze vraag serieus beantwoorden?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij zo met al je vrienden om dan?
Misschien maak ik je ooit tot mijn personal shopping assistant .
quote:
Hoe dan hij werkt daar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG, dat is echt verschrikkelijk idd.
Ging je toen wegrennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |