SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
(she/her)
Pedobear Etsuquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel door zou hebben dat je moeite hebt met onderscheid maken tussen serieus en troll
Jammer dat je het verschil tussen iets serieus en een troll niet kan zien. TT is namelijk serieus bedoeld.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
TrollTT.
Bij deze een verzoek om te wijzigen naar 'Elan is een stumper'
Dat is het niet. En dat weten we allebei.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jammer dat je het verschil tussen iets serieus en een troll niet kan zien. TT is namelijk serieus bedoeld.
Afgewezenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
TrollTT.
Bij deze een verzoek om te wijzigen naar 'Elan is een stumper'
Nee, dat denk jij. Ik ben serieus.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is het niet. En dat weten we allebei.
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, dat denk jij. Ik ben serieus.
Jij maakte net ook een fout in DM.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet niet of ik 'geloofd' als een troll moet zien of serieus.
Kan je me even helpen met beslissen welk tasje ik morgen moet dragen? Crisis dit dat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs als ik homo zou zijn zou ik niet op jou vallen je bent veel te vrouwelijk.
Ik weet zeker van niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij maakte net ook een fout in DM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil je wel helpen schatquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je me even helpen met beslissen welk tasje ik morgen moet dragen? Crisis dit dat.
Vraag maar aan een van de dames.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je me even helpen met beslissen welk tasje ik morgen moet dragen? Crisis dit dat.
fok-it lieverdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef Fok-it het volgende:
Wat een perikelen hier toch weer, ik zou er bijna aandacht aan besteden.
Bijna..
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet.en dan daaruit komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |