quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn jaloers op je grote piemel
ohnee wacht...
Die heb je niet
jij begint met scheldenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg vanaf nu hebben wij ruzie
als ik je zie, sla ik je met mn handtasje en dan leef je niet meer omg wgt mr!!
Mwah, die ene gast is wel een stumper die eribj is gekomenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef richolio het volgende:
[..]
SowiesoVind je het leuk?
Mijn Anouk poll in dat topic heeft al 300 votes ofzo hehehe. En verrassend veel mensen kiezen nog voor Fien
Sowieso Max inderdaadquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, die ene gast is wel een stumper die eribj is gekomen
Die Kyan ofzo? Echt zo`n Justin Bieber figuur. Maxgod blijft best
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:46 schreef badschaap het volgende:
feyenoord word weer bedankt.
Nu gaat nederland nog lager op de rank staan
Hij ging Anouk zoenen zomaarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Sowieso Max inderdaadKyan
![]()
Ik ga straks wel even terug kijken
Nou erg mien jongquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij ging Anouk zoenen zomaarHad hem gelijk geprikt
Jij kijkt serieus Brugklas?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anouk is arrogant omdat ze weet dat ze knap isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef richolio het volgende:
[..]
SowiesoVind je het leuk?
Mijn Anouk poll in dat topic heeft al 300 votes ofzo hehehe. En verrassend veel mensen kiezen nog voor Fien
Wel lachen manquote:
Ik kom wel even kijken als jullie poseren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tnx!Johannes en ik zijn hier heel blij mee.
Dat is iets voor dertienjarigen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie geen problemen, Elan.
Jij wel?
en ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel lachen manBeter dan Spanga`s in ieder geval.
LR en Pax kijken ook
Wat omg echt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |