Kan toch niet sukkel, ik lag op de grondquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG, dat is echt verschrikkelijk idd.
Ging je toen wegrennen?
Alsof Etsu dat gaat doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Dames, negeer elkaar toch lekker. Heeft geen zin dit.
Ik weet niet wat jij denkt, maar Fylax is de enige hier die alles te serieus neemt. De rest dolt maar een beetje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
Dames, negeer elkaar toch lekker. Heeft geen zin dit.
Nee dat wil die wel beetje opletten aubquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fok-it werkt liever met dieren remember.![]()
lastig mijn gedachten zitten nu naar welk tasje ik morgen moet gebruiken mijn concentratie is weg sorriequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat wil die wel beetje opletten aub
Algemene opmerking he, boeit mij verder niet wie wat doetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt, maar Fylax is de enige hier die alles te serieus neemt. De rest dolt maar een beetje.
Wil je mij met Pax (en evt. Johannes) nog tekenen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Algemene opmerking he, boeit mij verder niet wie wat doettis alleen zinloos
Doe gewoon Burberry schatje dat doen alle smakeloze mensenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
lastig mijn gedachten zitten nu naar welk tasje ik morgen moet gebruiken mijn concentratie is weg sorrie
mr ik ben nie smakeloosquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe gewoon Burberry schatje dat doen alle smakeloze mensen
Gaan jullie naakt poseren voor hem?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je mij met Pax (en evt. Johannes) nog tekenen?
wtfquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
toot schatje heb je nog veel getekend?
ik stel voor dat paxcon en ik een middagje naar je toe komen (wellicht als je geopereerd bent) en dat je dan ons gaat tekenendat is dan mijn cadeau voor hem voor z'n b'day en kan hij het aan zn muur ophangen en is zijn kamer wat vrolijker.
Jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je mij met Pax (en evt. Johannes) nog tekenen?
Louis Feuten. met een Nickelson jasje erbijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
lastig mijn gedachten zitten nu naar welk tasje ik morgen moet gebruiken mijn concentratie is weg sorrie
dit had je niet mogen lezen. nu is je cadeau weg en moeten johannes en ik wat anders verzinnenquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan jullie naakt poseren voor hem?
met een energieblikje en frikandelbroodje?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Louis Feuten. met een Nickelson jasje erbij
Ja. wel Monster energy, word je lekker druk van XDquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
met een energieblikje en frikandelbroodje?
hAHAH XD so grappik wil ik wel meemake HAHA XDquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. wel Monster energy, word je lekker druk van XD
Was het ooit niet leuk dan?quote:
Doe eens lief, Richie is tofquote:
haha ik slaap later dan jij dus helaasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog niet. Als het eenmaal bedtijd is, dan..
omg dankje!!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe ff normaal tegen m'n schattiejdom vies varken
Love julliequote:
waarom voel jij je aangesproken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
haha ik slaap later dan jij dus helaas
Hoe was de Brugklas-aflevering van vandaag?quote:
Ik ken wel een kunstenares waar ik wel naakt voor zou poseren over 5 kiloquote:
omdat jij het ook elke keer over mij hebt kneusquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom voel jij je aangesproken?jezus.
elke post wat iedereen plaatst, voel jij je aangesprokenga wat nuttigs doen, autist.
he? nee?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
omdat jij het ook elke keer over mij hebt kneus
Een sletterige aflevering was het. Ik zag gewoon Etsu in dat meisje. Met iedereen nemen en zoenen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was de Brugklas-aflevering van vandaag?
Ik heb het weer gemist.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was de Brugklas-aflevering van vandaag?
Mag ik d'r telefoonnummer?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken wel een kunstenares waar ik wel naakt voor zou poseren over 5 kilo
hou je smoelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe ff normaal tegen m'n schattiejdom vies varken
dankje denk ikquote:
Zo rol ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een sletterige aflevering was het. Ik zag gewoon Etsu in dat meisje. Met iedereen nemen en zoenen.
Ik heb ook pas 2 keer gezien. Anouk is wel nog leuker gewordenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb het weer gemist.![]()
Echt balen, gister ook al. Ik vergeet het gewoon.
quote:
;ssquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking mag ie wel wegblijven
omg vanaf nu hebben wij ruziequote:
In je dmquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik d'r telefoonnummer?wellicht nuttig voor Pax' b'day.
Ze zijn jaloers op je grote piemelquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook pas 2 keer gezien. Anouk is wel nog leuker geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |