nou ik word ook gelijk lekker afgebrand, mijn hemelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snap ik. maar voor veel mensen is het leuker om te roepen dat iets kut is ipv iemand te vragen waarom iets kut is zodat hij/zij daar iets aan kan doen
noah is best wel lelijkquote:
bedankt dat je me gelooft mattiequote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weten we, altijd alles andersom bij die jongen
Ik zie niet wat precies is gelogen.quote:
Capelle aan den IJssel (Etsu weet), ligt er tegen aan. Semi-Rotterdammer ofzo. Ga er ook naar school en mijn ouders hebben een eetcaféquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je woonde niet in Rotterdam toch?
Capelsebrugquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Capelle aan den IJssel (Etsu weet), ligt er tegen aan. Semi-Rotterdammer ofzo. Ga er ook naar school en mijn ouders hebben een eetcafé
Sowieso ben ik er graag. Mooie stad
jaaaa?quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie niet wat precies is gelogen.
Jij hebt ook al het bier opgedronken zodat ik geen bier meer kon drinken
Ja klopt. Capelle is ook best dichtbijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Capelle aan den IJssel (Etsu weet), ligt er tegen aan. Semi-Rotterdammer ofzo. Ga er ook naar school en mijn ouders hebben een eetcafé
Sowieso ben ik er graag. Mooie stad
Ja sowiesoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
CapelsebrugSowieso daar onze date he?
goedquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe gaat het met jou en het gaat het met jouw lovur?
sowieso wel johquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja sowiesohihihi
Daar boven bij de bussen, maar sta niet aan de verkeerde kant van het glas he hihi
Valt mee. Er zijn wel veel ergere als je meer afleveringen bekijktquote:
Precies en dan poeslief in dmquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, maar wie ben jij ook alweer?
Sorry, maar ik ken je niet.quote:
vraag aan mortaxx wat hij van haar vindtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik zou haar wel willen
ben al druk op zoek naar haar facebook
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
of toch wel en dan geven we elkaar kusjes met het glas tussen ons![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |