quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Naja als je bijvoorbeeld http://www.npo.nl/kijken-(...)-06-2011/NPS_1184319 (stukje begint vanaf 24:10, je kan ook vanaf 31:33 kijken om het grootste verschil te zien)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pauw noemde op een gegeven moment wat dingen op die hij over andere mensen had gezegd, hilarischHiddema zegt verschrikkelijke dingen over mensen maar louche is véél erger
!
En het gevoel?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:34 schreef Tchock het volgende:
Holy shit in de helft van de drie uur klaar
Weet niet zo goedquote:
omfg je bent er weer!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Veel te lang inderdaad. Toch succes!
Goed teken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:34 schreef Tchock het volgende:
Waar was je al die tijd?quote:
ja.. En gewoon je blikje op het podium laten staan he..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:34 schreef Tchock het volgende:
Oh kut echt? Dat is asociaal.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja.. En gewoon je blikje op het podium laten staan he..
Ik denk dat je het beste weer kunt vertrekken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zou Y'tje het een eitje vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste weer kunt vertrekken.
Nou ja, ik kan volledig begrijpen dat hij het niet kan waarderen, maar stennis gaan schoppen, op TV gaan klagen en een cartoonist aanklagen is wel van een wat andere orde. Bovendien, en ik citeer Pauw nu van gisteravond, zei hij:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja als je bijvoorbeeld http://www.npo.nl/kijken-(...)-06-2011/NPS_1184319 (stukje begint vanaf 24:10, je kan ook vanaf 31:33 kijken om het grootste verschil te zien)
Dan is het niet heel vreemd dat hij het niet kan waarderen dat hij louche wordt genoemd, aangezien hij overkomt als iemand die naar eer en geweten handelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met droge ogen beweren dat louche een besmeuring van zijn naam is en een woord dat "zo onguur is" dat hij het niet op zijn persoon wil hebben. Wat?![]()
mwah, was toch wel aardig? Alleen had ik bij sommige vragen " wat wil ie nou horen??"quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan volledig begrijpen dat hij het niet kan waarderen, maar stennis gaan schoppen, op TV gaan klagen en een cartoonist aanklagen is wel van een wat andere orde. Bovendien, en ik citeer Pauw nu van gisteravond, zei hij:Ja maar dat laatste bleek terecht te zijn. Althans, dat zei hij in die aflevering van Pauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met droge ogen beweren dat louche een besmeuring van zijn naam is en een woord dat "zo onguur is" dat hij het niet op zijn persoon wil hebben. Wat?
Dus iemand terecht onbetrouwbaar noemen is oké, iemand onterecht onbetrouwbaar noemen is wat minder oké
Het is maar net waar je over valt, maar ik snap wel dat hij niet 'zomaar' steeds louche genoemd wil worden. Waar rook is is vuur en zo
Dat was beargumenteren of het gelijke gevallen zijn toch? Ik heb gezegd dat gelijke gevallen wil zeggen feitelijk gelijk (gelijkende relevante omstandigheden en gegevens) en rechtens gelijk (dezelfde juridische bepalingen van toepassing) en vervolgens geconcludeerd dat ze feitelijk gelijk zijn, omdat de woonplaats geen relevant gegeven is voor heffing van rijksbelastingen en juridisch niet gelijk zijn omdat uit het convenant dat de ene had afgesloten andere rechten en plichten voortvloeien dan de andere had.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
mwah, was toch wel aardig? Alleen had ik bij sommige vragen " wat wil ie nou horen??"
1a/b/c had gewoon 1 vraag moeten zijn. En wat had jij bij 3a?
Je moet niet alles wat hij zegt op zijn blauw ogen geloven. De man verdraait en beschuldigt er op los (zoals je trouwens ook niet alles moet geloven wat er over hem gezegd wordt).quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja maar dat laatste bleek terecht te zijn. Althans, dat zei hij in die aflevering van Pauw.
Dus iemand terecht onbetrouwbaar noemen is oké, iemand onterecht onbetrouwbaar noemen is wat minder oké
Het is maar net waar je over valt, maar ik snap wel dat hij niet 'zomaar' steeds louche genoemd wil worden. Waar rook is is vuur en zo
Ja goed ik ga niet checken of hij echt excuses en zo heeft gekregenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet niet alles wat hij zegt op zijn blauw ogen geloven. De man verdraait en beschuldigt er op los (zoals je trouwens ook niet alles moet geloven wat er over hem gezegd wordt).
rare vraag die teveel punten waard was. Dat heb ik ook trouwens.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was beargumenteren of het gelijke gevallen zijn toch? Ik heb gezegd dat gelijke gevallen wil zeggen feitelijk gelijk (gelijkende relevante omstandigheden en gegevens) en rechtens gelijk (dezelfde juridische bepalingen van toepassing) en vervolgens geconcludeerd dat ze feitelijk gelijk zijn, omdat de woonplaats geen relevant gegeven is voor heffing van rijksbelastingen en juridisch niet gelijk zijn omdat uit het convenant dat de ene had afgesloten andere rechten en plichten voortvloeien dan de andere had.
Ik geloof er in elk geval geen klap van dat hij echt zo diep beledigd is. Veel logischer lijkt me dat hij probeert zich af te zetten om niet de fout te maken die Moszkowicz maakte zodat het blijft hangen, of dat hij zijn boek wil promoten, of dat hij een signaal wil afgeven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja goed ik ga niet checken of hij echt excuses en zo heeft gekregen
Maar heb je Kijken in de Ziel al gezien? Zo niet: kijkt wel aight weg
Oh nee, hij zal vast niet zo diep beledigd zijn als hij zegtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof er in elk geval geen klap van dat hij echt zo diep beledigd is. Veel logischer lijkt me dat hij probeert zich af te zetten om niet de fout te maken die Moszkowicz maakte zodat het blijft hangen, of dat hij zijn boek wil promoten, of dat hij een signaal wil afgeven.
Hoe kan ie nu bijna nieuw zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:48 schreef Yreal het volgende:
Mijn bijna nieuwe telefoon vliegt net uit mijn handen op de grond![]()
Bijna voltooid in de fabriek.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe kan ie nu bijna nieuw zijn
Maak je klaar voor het hertentamen dan maarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:34 schreef Tchock het volgende:
Ik zei tegen de docent dat ik het wel erg kort vond en die antwoordde met "nou, vorige keer hadden we ook zo'n tentamen en toen ging toch 25% nat hoor".quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maak je klaar voor het hertentamen dan maar
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:52 schreef Tchock het volgende:
Bovendien, en ik citeer Pauw nu van gisteravond, zei hij:Geniaal toch die omschrijvingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met droge ogen beweren dat louche een besmeuring van zijn naam is en een woord dat "zo onguur is" dat hij het niet op zijn persoon wil hebben. Wat?![]()
mag het weten
zgan, zeiksnorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe kan ie nu bijna nieuw zijn
Maar dat eerste moment dat je nieuwe toestel uit je handen de grond ziet raken is pijnlijk ja
vond jij ook dat er belachelijk veel lawaai was?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zei tegen de docent dat ik het wel erg kort vond en die antwoordde met "nou, vorige keer hadden we ook zo'n tentamen en toen ging toch 25% nat hoor".
25% maar?![]()
Das meer een term voor als je hem wilt verkopenquote:
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
vond jij ook dat er belachelijk veel lawaai was?
Als er iets is wat ik ergerlijk vind tijdens tentamens dan is het wel omgevingslawaaiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
vond jij ook dat er belachelijk veel lawaai was?
stond uiteindelijk een klasje van het een of ander te beppen voor de deur.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik ergerlijk vind tijdens tentamens dan is het wel omgevingslawaai
en ik ga niet voor je tafeltje met de docent praten he.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.Kan me altijd wel redelijk afsluiten.
Was toch gewoon fiscaal bestuursrecht o.i.d.? Kan best in Amsterdam een verplicht vak wezen voor wo en hboquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het curieus dat Tchock en Yreal hetzelfde fiscale tentamen maken.
Wat?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was toch gewoon fiscaal bestuursrecht o.i.d.? Kan best in Amsterdam een verplicht vak wezen voor wo en hbo
Is dit nou een heerlijke sneer naar zowel Yreal als de UvA?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was toch gewoon fiscaal bestuursrecht o.i.d.? Kan best in Amsterdam een verplicht vak wezen voor wo en hbo
Niet dus? Je had het toch over gelijkheidsbeginsel en navordering, het ene is bestuurs, het ander fiscaal van aard. 1+1 =2?quote:
Ignorance is blissquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dit nou een heerlijke sneer naar zowel Yreal als de UvA?
Het klopt dat het fiscaal bestuurs was maar je denkt toch niet serieus dat er tentamens zijn die zowel op hbo als op wo-niveau worden afgenomen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet dus? Je had het toch over gelijkheidsbeginsel en navordering, het ene is bestuurs, het ander fiscaal van aard. 1+1 =2?
Nee, maar kan toch zijn dat het een verplicht vak is voor reguliere wo-studenten en schakelaars van het hbo?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het klopt dat het fiscaal bestuurs was maar je denkt toch niet serieus dat er tentamens zijn die zowel op hbo als op wo-niveau worden afgenomen?
deze dag gaat echt kutter en kutter.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het klopt dat het fiscaal bestuurs was maar je denkt toch niet serieus dat er tentamens zijn die zowel op hbo als op wo-niveau worden afgenomen?
Wat heb je nou allemaal te zeuren? Je tentamen ging niet slecht en je telefoon viel niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
deze dag gaat echt kutter en kutter.
kan toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het curieus dat Tchock en Yreal hetzelfde fiscale tentamen maken.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heb je nou allemaal te zeuren? Je tentamen ging niet slecht en je telefoon viel niet.
en ik stond vanmorgen bijna bij de iwo, heb 4 uur geslapen en moest staan in de trein vanwege allemaal fietsflikkers.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heb je nou allemaal te zeuren? Je tentamen ging niet slecht en je telefoon viel niet.
Fietsflikkersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
en ik stond vanmorgen bijna bij de iwo, heb 4 uur geslapen en moest staan in de trein vanwege allemaal fietsflikkers.
Je was bij de IWO?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
en ik stond vanmorgen bijna bij de iwo, heb 4 uur geslapen en moest staan in de trein vanwege allemaal fietsflikkers.
Voor mijn gevoel ben jij al een eeuw met fiscaal bezig en Tchock 2 maanden.quote:
Welnee, nog steeds in een duaal achterhoedegevecht verwikkeld.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Joosie200 het volgende:
Of is Y-tje nu eindelijk klaar op het hbo en issie nu fulltime aan de bak voor wo?
ik doe dan ook de volledige fiscale bachelor, t sprokkelt even wat vakjes voor een extra diploma.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben jij al een eeuw met fiscaal bezig en Tchock 2 maanden.
[..]
Welnee, nog steeds in een duaal achterhoedegevecht verwikkeld.
Ik doe ook de volledige fiscale bachelor Frits.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik doe dan ook de volledige fiscale bachelor, t sprokkelt even wat vakjes voor een extra diploma.
Duurt wel lang dan zo'n achterhoedegevechtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:29 schreef eriksd het volgende:
Welnee, nog steeds in een duaal achterhoedegevecht verwikkeld.
Alle berichten van Y samengevat: ov is kut, lang leve mijn motorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:31 schreef Yreal het volgende:
En net werd in Haarlem ineens de trein gesplitst en moest ik weer naar een ander stel lopen
En toen ging dat weer fout, 10 minuten vertraging en daarom mocht de sprinter voor. NOG MEER VERTRAGING
ik begon bij 0, jij niet. Dat is mij m'n punt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik doe ook de volledige fiscale bachelor Frits.
juistquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Alle berichten van Y samengevat: ov is kut, lang leve mijn motor
Waar heb je het nou in 's hemelsnaam over? Voor de fiscale bachelor moet je 60 punten halen in je derde jaar, waarvan 24 overlappen met Rechtsgeleerdheid. Die 24 heb ik vorig jaar al gedaan, daarom moet ik nu 24 extra doen voor een totale studielast van, raad eens, 60 punten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik begon bij 0, jij niet. Dat is mij m'n punt.
Duitsland zat ook vanaf 1943 in Noord-Italie te rommelen. We weten allemaal hoe die strijd eindigde.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Duurt wel lang dan zo'n achterhoedegevecht
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duitsland zat ook vanaf 1943 in Noord-Italie te rommelen. We weten allemaal hoe die strijd eindigde.
wat lul jij nou weerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar heb je het nou in 's hemelsnaam over? Voor de fiscale bachelor moet je 60 punten halen in je derde jaar, waarvan 24 overlappen met Rechtsgeleerdheid. Die 24 heb ik vorig jaar al gedaan, daarom moet ik nu 24 extra doen voor een totale studielast van, raad eens, 60 punten.
Huh, dat kan helemaal niet. Dan zou ik voor het eind van dit jaar mijn tweede bachelor af moeten hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:34 schreef eriksd het volgende:
Stel je voor dat Tchock eerder zijn bachelor(s) haalt dan Yreal.
Of nog beter: Yreal's P.
Dus? Ik ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat lul jij nou weer
Fiscaal recht is gewoon een 3 jaars programma van 60 punten waarin ik ben begonnen in jaar 1.
lezen is lastig hequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:34 schreef Tchock het volgende:
En let allemaal even op dat Yreal nu begint met zeuren over mijn studievoortgang.
gast, jij begint met rechtsgeleerdheid en doet pas fiscaal in jaar 4. Ik doe fiscaal vanaf jaar 1. Logisch dat ik dan al 3 jaar bezig ben en jij 2 maanden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Ik ook.Of ben je nu aan het mierenneuken over het feit dat ik me niet heb ingeschreven voor fiscaal in jaar 1 en jij wel, ondanks dat de eerste twee jaar helemaal overlappen? In dat geval:
p heeft ie al.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:34 schreef eriksd het volgende:
Stel je voor dat Tchock eerder zijn bachelor(s) haalt dan Yreal.
Of nog beter: Yreal's P.
erik zegt : Goh, y is 3 jaar bezig, t 2 maanden en ze zijn net zo ver.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:38 schreef Tchock het volgende:
Vanaf nu ga ik elke kritiek van Y pareren met een emogif, want deze discussie is echt totaal onzinnig.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
erik zegt : Goh, y is 3 jaar bezig, t 2 maanden en ze zijn net zo ver.
Y is geen schakelaar. Gelukkig. Het licht zou niet vaak branden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, maar kan toch zijn dat het een verplicht vak is voor reguliere wo-studenten en schakelaars van het hbo?
rustig bij upc?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
INB4 Tchock die mij verzoekt te vertrekken.
Ik laat me hier niet over uit want dan krijg ik weer een messcherpe veeg uit de pan om mijn oren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
INB4 Tchock die mij verzoekt te vertrekken.
Hokken met een mokkel dat een fabrikant van scheerapparaten als achternaam heeft?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duitsland zat ook vanaf 1943 in Noord-Italie te rommelen. We weten allemaal hoe die strijd eindigde.
De tering hier moest ik even goed over nadenken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hokken met een mokkel dat een fabrikant van scheerapparaten als achternaam heeft?
Dit ziet eruit als een vraag op een wiskundetentamen. Zet y en t af op een as.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
erik zegt : Goh, y is 3 jaar bezig, t 2 maanden en ze zijn net zo ver.
ik bezorg dan ook brieven..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hier komen meer pakketjes aan dan bij jou.
ik doe niet aan sorterenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Krijg je daar ook vaak commentaar bij het voorsorteren?
Bart Vriendsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Tchock het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nt_verslaggever.html
Vriends is echt een baas ja. Zo'n sympathieke gast.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Bart Vriends
Go Ahead Eagles
Spot (on)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Y is geen schakelaar. Gelukkig. Het licht zou niet vaak branden.
Nu nog even uitleggen wat een fideï-commis de residuo isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:37 schreef Etsu het volgende:
Arrest over een fideï-commis de residuo, waarin werd bepaald dat indien er vervreemdings- en verteringsbevoegdheid is toegekend ook bij uiterste wil over de oorspronkelijke nalatenschap beschikt mag worden
- Ties02, 2014.
Doe t zelfquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nu nog even uitleggen wat een fideï-commis de residuo is
Ja. Alle deelnemingsvormen kennen de eis dat er sprake moet zijn van dubbel opzet. De deelnemer moet opzet hebben op de deelneming en op het uiteindelijke gevolg of de handeling.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:55 schreef Ties02 het volgende:
Hey Paxcon, geldt het dubbele opzetvereiste ook bij medeplichtigheid? Boek zegt van wel, schema van de werkgroep van niet (daar is alleen opzet op het gronddelict vereist).
Foto's!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een nieuwe pup in huis
Helaas niet van ons
floor doet een beetje eenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Floor junior en seniorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot ik dit lasquote:
Hahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze gedraagt zich als een klein kind. Hartstikke jaloers.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
floor doet een beetje een [ afbeelding ]
Ik wel maar die krijg je niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
joossie, heb jij nog boeken voor handels liggen of niet?
ja, maar die zijn gedateerd en alleen voor intellectueel eigendom + faillissementswet, handels a heb ik al verkocht. Verzekering heb ik nooit gekocht, vond ik niet de moeitequote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
joossie, heb jij nog boeken voor handels liggen of niet?
jammerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
ja, maar die zijn gedateerd en alleen voor intellectueel eigendom + faillissementswet, handels a heb ik al verkocht. Verzekering heb ik nooit gekocht, vond ik niet de moeite
De openbare is voor plebs, ik verkies sowieso de JB > UMCGB > UBquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:38 schreef Ties02 het volgende:
Joosie of ets, zijn jullie wel eens in de openbare bibliotheek geweest?
Verzekering komt echt 1 vraagje over op het tentamen die je makkelijk aan de hand van de werkgroep/hc kan doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer
dus je raadt mij ook niet aan om verzekering te kopen?
4 boekenwtf
wow, vraag je dit aan mij?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:38 schreef Ties02 het volgende:
Joosie of ets, zijn jullie wel eens in de openbare bibliotheek geweest?
Ja ik ook, JBquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De openbare is voor plebs, ik verkies sowieso de JB > UMCGB > UB
Dit dus.. geheid dat het Tielkema's duim is of Gummyberenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Verzekering komt echt 1 vraagje over op het tentamen die je makkelijk aan de hand van de werkgroep/hc kan doen
Ik heb enkel IE van Geerts en Insolventie van Huizink. Kern v/h ondernemingsrecht nooit gebruiktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:40 schreef Etsu het volgende:
- M.J. Kroeze/L. Timmerman/J.B. Wezeman, De kern van het ondernemingsrecht, Kluwer: Deventer, laatste druk
- J.B. Huizink, Insolventie, Kluwer: Deventer, laatste druk
- P.L. Wery, Hoofdzaken verzekeringsrecht (bewerkt door M.M. Mendel), Kluwer: Deventer, laatste druk
- P.G.F.A. Geerts, Bescherming van de intellectuele eigendom, Kluwer: Deventer, laatste druk
de rest is dus wel raadzaam? gelukkig heb ik dat eerste al
Oki, dan koop ik die van Geerts en Huizinkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb enkel IE van Geerts en Insolventie van Huizink. Kern v/h ondernemingsrecht nooit gebruikt
/Verkapte-zie-mij-stuudje-zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:44 schreef Ties02 het volgende:
Kern v/h ondernemingsrecht helemaal uitgelezen(zoveel was het overigens niet)
Ik had dan ook een 9 voor Handelsrecht A
/quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:52 schreef Ties02 het volgende:
![]()
Nee die heb ik nog nooit gehoord hier in Twente /s
zou aaien 10/10quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spannendquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:55 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Wie weet; misschien kom ik er zelf stiekem ook vandaan
okquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:09 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben gestopt met biljarten, ik had geen keus.
contextquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:12 schreef Ties02 het volgende:
Wat betekent het als er JdH in een overweging staat?
Wat zei je bij het afscheid? "De ballen. Ik hou mijn centen in de pocket"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:09 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben gestopt met biljarten, ik had geen keus.
Jan de Hoop.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh laatmaar, denk dat het een annotator is
J. de Hullu, inderdaad annotator.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh laatmaar, denk dat het een annotator is
Hahaha dat was serieus het eerste dat ik dacht, maar leek me niet echt aannemelijk in een boek over materieel strafrecht.quote:
Sounds valid.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:54 schreef Valid het volgende:
[..]
J. de Hullu, inderdaad annotatie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Annotator
Oh natuurlijk inderdaad, is ook gewoon auteur van het boek, stomme ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:54 schreef Valid het volgende:
[..]
J. de Hullu, inderdaad annotatie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Annotator
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat zei je bij het afscheid? "De ballen. Ik hou mijn centen in de pocket"
Domoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh natuurlijk inderdaad, is ook gewoon auteur van het boek, stomme ik.
Zet y af op de z-as. Antwoord gaat richting de nullquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als een vraag op een wiskundetentamen. Zet y en t af op een as.
Y de Nullu. De broer van J de Hullu.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zet y af op de z-as. Antwoord gaat richting de null
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Y de Nullu. De broer van J de Hullu.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zou wel eens herzien mogen worden iddquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:00 schreef Maharbal het volgende:
En mijn god, dat belastingverdrag met de Verenigde Staten zou verboden moeten worden. Een 'simpele' vraag over een investering in een Amerikaans fonds is verworden tot een volledige exegese van het verdrag, and it ain't pretty.
HAHAquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een herziening, omdat het dan waarschijnlijk nog lastiger wordt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:04 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Zou wel eens herzien mogen worden idd
American Psychoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:04 schreef Mshauri het volgende:
Verder is het weer tijd om wat videobanden terug te brengen
Ga je een DVD-speler kopen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:04 schreef Mshauri het volgende:
Verder is het weer tijd om wat videobanden terug te brengen
Op de schop gooien dan, hoe je het ook wil noemen :pquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een herziening, omdat het dan waarschijnlijk nog lastiger wordt.
Wordt een beetje vermoeiend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ga je een DVD-speler kopen?
Punt is dat dat ding volgens mij niet veel simpelere kan, vooral door de wetgeving van de VS (en het feit dat zij van alles kunnen opleggen aan verdragspartners).quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Op de schop gooien dan, hoe je het ook wil noemen :p
How did a nitwit like you get so tastefulquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ga je een DVD-speler kopen?
Ik? Boos? Om paar postjes? Dan ben je echt te lang weggeweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je boos was.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik? Boos? Om paar postjes? Dan ben je echt te lang weggeweest.
Ben ik ook. Miste jullie echt. Erg eigenlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik? Boos? Om paar postjes? Dan ben je echt te lang weggeweest.
Hoe is het met je vrouw?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ben ik ook. Miste jullie echt. Erg eigenlijk
Getuige ook dat hele FATCA en bijbehorende verdragenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Punt is dat dat ding volgens mij niet veel simpelere kan, vooral door de wetgeving van de VS (en het feit dat zij van alles kunnen opleggen aan verdragspartners).
Mooi is dat. Dat heb ik ook nog in de analyse moeten betrekken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:16 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Getuige ook dat hele FATCA en bijbehorende verdragen
Enkel even op de uitkijk staan en bijv. niet nauw betrokken bij voorbereiding: medeplichtigheid.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:18 schreef Ties02 het volgende:
Als iemand op de uitkijk staat bij een misdrijf, wat ligt dan meer voor de hand, medeplichtigheid of medeplegen?
Goed. Die kwam me net wat te drinken brengen; ik zit op de hometrainer. De grappen gaan dus letterlijk bergafwaarts.quote:
medeplichtigheidquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:18 schreef Ties02 het volgende:
Als iemand op de uitkijk staat bij een misdrijf, wat ligt dan meer voor de hand, medeplichtigheid of medeplegen?
Maar als er nou plannen waren gemaakt over de uitvoering van bijv. een diefstal en er dus een rolverdeling was, eentje steelt de ander op de uitkijk?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:19 schreef Valid het volgende:
[..]
Enkel even op de uitkijk staan en bijv. niet nauw betrokken bij voorbereiding: medeplichtigheid.
Heb van de zomer dat fatca verdrag tussen NL US moet uitpluizen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mooi is dat. Dat heb ik ook nog in de analyse moeten betrekken.
Overal moet je nu aan dat k*k FATCA denken.
nauwe samenwerking, medeplegenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar als er nou plannen waren gemaakt over de uitvoering van bijv. een diefstal en er dus een rolverdeling was, eentje steelt de ander op de uitkijk?
Er moet toch enige uniformiteit van handelen zijn?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar als er nou plannen waren gemaakt over de uitvoering van bijv. een diefstal en er dus een rolverdeling was, eentje steelt de ander op de uitkijk?
Het is natuurlijk een glijdende schaal. Als X een misdrijf initieert, een plan maakt en z'n maatje Y zo ver krijgt om het grotendeels te doen terwijl X op de uitkijk staat kan het wellicht richting medeplegen gaan. Afhankelijk van ieders aandeel en overige omstandigheden. Argumenteren dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat was er vanmorgen dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
Vanmorgen goed opgelet dus.
Ik twijfelde even of ik as woensdag toch het tentamen ga maken, maar snel het idee uit m'n hoofd gezet.
capitaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat was er vanmorgen dan?
Thx Validado btw
ik had me al ingeschreven voordat ik besloot het tentamen niet te makenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je volgt een capita maar je gaat het tentamen nog lang niet maken? Slim
Nouja beetje zonde, al je kennis verwatert weer. Volgens mij bieden ze zo'n cursus ook gewoon voor de herkansing weer aan. Ik snap sowieso niet waarom mensen zo belachelijk veel geld aan zoiets uit willen geven, betwijfel of je met zelf hard studeren niet net zo goed dat tentamen maakt.quote:
wil je dat ik hier tegen in ga of wil je dat ik je gelijk geef met de gedachte dat je geen gelijk hebt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja beetje zonde, al je kennis verwatert weer. Volgens mij bieden ze zo'n cursus ook gewoon voor de herkansing weer aan. Ik snap sowieso niet waarom mensen zo belachelijk veel geld aan zoiets uit willen geven, betwijfel of je met zelf hard studeren niet net zo goed dat tentamen maakt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je dat ik hier tegen in ga of wil je dat ik je gelijk geef met de gedachte dat je geen gelijk hebt?
Jij ook alquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zet y af op de z-as. Antwoord gaat richting de null
Wat jij er van vindt is niet zo rullevantquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je dat ik hier tegen in ga of wil je dat ik je gelijk geef met de gedachte dat je geen gelijk hebt?
Ik moest mijn vriendin eerst uitleggen wie de hullu is, en daarna moest ze alsnog lachenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
oke manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat jij er van vindt is niet zo rullevant
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moest mijn vriendin eerst uitleggen wie de hullu is, en daarna moest ze alsnog lachen
Gelukkig heb je zelfSpotquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tijden niet zo gelachen om dit topic
haha madquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat de grappen maar aan Spot over.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat de slechte grappen maar aan Spot over.
Juistem.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik neem graag aan dat iedereen hier niet al te serieus is in zijn opmerkingen.
nee hoor?quote:
Ik denk eigenlijk dat Etsu mij echt een kneus vindtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik neem graag aan dat iedereen hier niet al te serieus is in zijn opmerkingen.
Al begin ik af en toe het idee te krijgen dat bepaalde users echt vinden dat ik moet stoppen met studeren.quote:
boehoequote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Etsu mij echt een kneus vindt
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al begin ik af en toe het idee te krijgen dat bepaalde users echt vinden dat ik moet stoppen met studeren.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Etsu mij echt een kneus vindt
Ik geloof niet dat hij überhaupt iets in zich heeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik geloof niet dat Etsu zoveel haat in zich heeft.
Heb gister in Pax's wangen geknepen terwijl ik hier op FOK! hem ook zowat uitkots en hij mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik geloof niet dat Etsu zoveel haat in zich heeft.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij überhaupt iets in zich heeft.
Sorry, maar wie ben jij ook alweer?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij überhaupt iets in zich heeft.
Waar niemand is wie hij lijkt. Behalve Floor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb gister in Pax's wangen geknepen terwijl ik hier op FOK! hem ook zowat uitkots en hij mij.
Internet.
Floorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waar niemand is wie hij lijkt. Behalve Floor.
Floor is een fbi agent.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij snapt.quote:
noezquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Floor is gepasteuriseerd.
Nice, zit nu zelf zo'n 6 uur in de bieb, straks ook maar eens de nieuwe Sons aanslingeren, of toch nog even voetbal kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij snapt.
5,5 uur gestudeerd vandaag, tijd voor vermaak! Sons of Anarchy tijd.
Lekker hoor! Ik ben nog maar bij seizoen 1, maar moet zeggen dat ik het een zeer vermakelijke serie vind, dus blijf 'm zeker checken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nice, zit nu zelf zo'n 6 uur in de bieb, straks ook maar eens de nieuwe Sons aanslingeren, of toch nog even voetbal kijken
Die puppie komt uit de Hoeksche Waard en is helemaal niets van Floor. Speelkameraadje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
noez![]()
waar komt die puppie vandaan en wat is hij/zij van floor?
Had ik maar een baanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Wees blij dat je kan studeren. Werken is veel leuker.
Ah ok, dan zal ik niets spoileren. Ik vond de sfeer in de eerste paar seizoenen wel beter, was ook een stuk realistischer toen allemaal, maar je hebt nog een paar hele mooie momenten te gaan met SoA. Erg verslavend ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lekker hoor! Ik ben nog maar bij seizoen 1, maar moet zeggen dat ik het een zeer vermakelijke serie vind, dus blijf 'm zeker checken.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Wees blij dat je kan studeren. Werken is veel leuker.
Lief wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die puppie komt uit de Hoeksche Waard en is helemaal niets van Floor. Speelkameraadje.
naja, een baan die een beetje aansluit bij de studie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben je gestopt met post bezorgen?
Hij is alweer weg. Maar er komt hier ook op termijn nog wel een hond bij. Ik weet dat het freaky klinkt, maar dat zou wel eens een nakomeling van deze pup kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Lief wel.
Hoelang blijft die puppie? Ik neem aan dat nog meer pics volgen, dan ben ik meer gemotiveerd om te leren voor erfrecht.
Kegelbaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
naja, een baan die een beetje aansluit bij de studie.
vmbo > havo > vwo > wo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:26 schreef Blistering het volgende:
Ik vraag mij ook regelmatig af hoe sommige mensen op de universiteit terecht zijn gekomen.
Maar dat zullen anderen ook wel bij mij denkenTrajectje havo > vmbo > mbo > havo > hbo > uni.
ahaaaaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Yreal het volgende:
Morgen tentamen strafprocesrecht. Bets in DM.
Ah dit verklaart allesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
vmbo > havo > vwo > wo.
Soms vraag ik het me ook af hoor. Maar goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |