quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Naja als je bijvoorbeeld http://www.npo.nl/kijken-(...)-06-2011/NPS_1184319 (stukje begint vanaf 24:10, je kan ook vanaf 31:33 kijken om het grootste verschil te zien)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pauw noemde op een gegeven moment wat dingen op die hij over andere mensen had gezegd, hilarischHiddema zegt verschrikkelijke dingen over mensen maar louche is véél erger
!
En het gevoel?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:34 schreef Tchock het volgende:
Holy shit in de helft van de drie uur klaar
Weet niet zo goedquote:
omfg je bent er weer!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Veel te lang inderdaad. Toch succes!
Goed teken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:34 schreef Tchock het volgende:
Waar was je al die tijd?quote:
ja.. En gewoon je blikje op het podium laten staan he..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:34 schreef Tchock het volgende:
Oh kut echt? Dat is asociaal.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja.. En gewoon je blikje op het podium laten staan he..
Ik denk dat je het beste weer kunt vertrekken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zou Y'tje het een eitje vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste weer kunt vertrekken.
Nou ja, ik kan volledig begrijpen dat hij het niet kan waarderen, maar stennis gaan schoppen, op TV gaan klagen en een cartoonist aanklagen is wel van een wat andere orde. Bovendien, en ik citeer Pauw nu van gisteravond, zei hij:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja als je bijvoorbeeld http://www.npo.nl/kijken-(...)-06-2011/NPS_1184319 (stukje begint vanaf 24:10, je kan ook vanaf 31:33 kijken om het grootste verschil te zien)
Dan is het niet heel vreemd dat hij het niet kan waarderen dat hij louche wordt genoemd, aangezien hij overkomt als iemand die naar eer en geweten handelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met droge ogen beweren dat louche een besmeuring van zijn naam is en een woord dat "zo onguur is" dat hij het niet op zijn persoon wil hebben. Wat?![]()
mwah, was toch wel aardig? Alleen had ik bij sommige vragen " wat wil ie nou horen??"quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan volledig begrijpen dat hij het niet kan waarderen, maar stennis gaan schoppen, op TV gaan klagen en een cartoonist aanklagen is wel van een wat andere orde. Bovendien, en ik citeer Pauw nu van gisteravond, zei hij:Ja maar dat laatste bleek terecht te zijn. Althans, dat zei hij in die aflevering van Pauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met droge ogen beweren dat louche een besmeuring van zijn naam is en een woord dat "zo onguur is" dat hij het niet op zijn persoon wil hebben. Wat?
Dus iemand terecht onbetrouwbaar noemen is oké, iemand onterecht onbetrouwbaar noemen is wat minder oké
Het is maar net waar je over valt, maar ik snap wel dat hij niet 'zomaar' steeds louche genoemd wil worden. Waar rook is is vuur en zo
Dat was beargumenteren of het gelijke gevallen zijn toch? Ik heb gezegd dat gelijke gevallen wil zeggen feitelijk gelijk (gelijkende relevante omstandigheden en gegevens) en rechtens gelijk (dezelfde juridische bepalingen van toepassing) en vervolgens geconcludeerd dat ze feitelijk gelijk zijn, omdat de woonplaats geen relevant gegeven is voor heffing van rijksbelastingen en juridisch niet gelijk zijn omdat uit het convenant dat de ene had afgesloten andere rechten en plichten voortvloeien dan de andere had.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
mwah, was toch wel aardig? Alleen had ik bij sommige vragen " wat wil ie nou horen??"
1a/b/c had gewoon 1 vraag moeten zijn. En wat had jij bij 3a?
Je moet niet alles wat hij zegt op zijn blauw ogen geloven. De man verdraait en beschuldigt er op los (zoals je trouwens ook niet alles moet geloven wat er over hem gezegd wordt).quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja maar dat laatste bleek terecht te zijn. Althans, dat zei hij in die aflevering van Pauw.
Dus iemand terecht onbetrouwbaar noemen is oké, iemand onterecht onbetrouwbaar noemen is wat minder oké
Het is maar net waar je over valt, maar ik snap wel dat hij niet 'zomaar' steeds louche genoemd wil worden. Waar rook is is vuur en zo
Ja goed ik ga niet checken of hij echt excuses en zo heeft gekregenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet niet alles wat hij zegt op zijn blauw ogen geloven. De man verdraait en beschuldigt er op los (zoals je trouwens ook niet alles moet geloven wat er over hem gezegd wordt).
rare vraag die teveel punten waard was. Dat heb ik ook trouwens.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was beargumenteren of het gelijke gevallen zijn toch? Ik heb gezegd dat gelijke gevallen wil zeggen feitelijk gelijk (gelijkende relevante omstandigheden en gegevens) en rechtens gelijk (dezelfde juridische bepalingen van toepassing) en vervolgens geconcludeerd dat ze feitelijk gelijk zijn, omdat de woonplaats geen relevant gegeven is voor heffing van rijksbelastingen en juridisch niet gelijk zijn omdat uit het convenant dat de ene had afgesloten andere rechten en plichten voortvloeien dan de andere had.
Ik geloof er in elk geval geen klap van dat hij echt zo diep beledigd is. Veel logischer lijkt me dat hij probeert zich af te zetten om niet de fout te maken die Moszkowicz maakte zodat het blijft hangen, of dat hij zijn boek wil promoten, of dat hij een signaal wil afgeven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja goed ik ga niet checken of hij echt excuses en zo heeft gekregen
Maar heb je Kijken in de Ziel al gezien? Zo niet: kijkt wel aight weg
Oh nee, hij zal vast niet zo diep beledigd zijn als hij zegtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof er in elk geval geen klap van dat hij echt zo diep beledigd is. Veel logischer lijkt me dat hij probeert zich af te zetten om niet de fout te maken die Moszkowicz maakte zodat het blijft hangen, of dat hij zijn boek wil promoten, of dat hij een signaal wil afgeven.
Hoe kan ie nu bijna nieuw zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:48 schreef Yreal het volgende:
Mijn bijna nieuwe telefoon vliegt net uit mijn handen op de grond![]()
Bijna voltooid in de fabriek.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe kan ie nu bijna nieuw zijn
Maak je klaar voor het hertentamen dan maarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:34 schreef Tchock het volgende:
Ik zei tegen de docent dat ik het wel erg kort vond en die antwoordde met "nou, vorige keer hadden we ook zo'n tentamen en toen ging toch 25% nat hoor".quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maak je klaar voor het hertentamen dan maar
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:52 schreef Tchock het volgende:
Bovendien, en ik citeer Pauw nu van gisteravond, zei hij:Geniaal toch die omschrijvingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met droge ogen beweren dat louche een besmeuring van zijn naam is en een woord dat "zo onguur is" dat hij het niet op zijn persoon wil hebben. Wat?![]()
mag het weten
zgan, zeiksnorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe kan ie nu bijna nieuw zijn
Maar dat eerste moment dat je nieuwe toestel uit je handen de grond ziet raken is pijnlijk ja
vond jij ook dat er belachelijk veel lawaai was?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zei tegen de docent dat ik het wel erg kort vond en die antwoordde met "nou, vorige keer hadden we ook zo'n tentamen en toen ging toch 25% nat hoor".
25% maar?![]()
Das meer een term voor als je hem wilt verkopenquote:
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
vond jij ook dat er belachelijk veel lawaai was?
Als er iets is wat ik ergerlijk vind tijdens tentamens dan is het wel omgevingslawaaiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
vond jij ook dat er belachelijk veel lawaai was?
stond uiteindelijk een klasje van het een of ander te beppen voor de deur.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik ergerlijk vind tijdens tentamens dan is het wel omgevingslawaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |