haha madquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat de grappen maar aan Spot over.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat de slechte grappen maar aan Spot over.
Juistem.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik neem graag aan dat iedereen hier niet al te serieus is in zijn opmerkingen.
nee hoor?quote:
Ik denk eigenlijk dat Etsu mij echt een kneus vindtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik neem graag aan dat iedereen hier niet al te serieus is in zijn opmerkingen.
Al begin ik af en toe het idee te krijgen dat bepaalde users echt vinden dat ik moet stoppen met studeren.quote:
boehoequote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Etsu mij echt een kneus vindt
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al begin ik af en toe het idee te krijgen dat bepaalde users echt vinden dat ik moet stoppen met studeren.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Etsu mij echt een kneus vindt
Ik geloof niet dat hij überhaupt iets in zich heeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik geloof niet dat Etsu zoveel haat in zich heeft.
Heb gister in Pax's wangen geknepen terwijl ik hier op FOK! hem ook zowat uitkots en hij mij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik geloof niet dat Etsu zoveel haat in zich heeft.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij überhaupt iets in zich heeft.
Sorry, maar wie ben jij ook alweer?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij überhaupt iets in zich heeft.
Waar niemand is wie hij lijkt. Behalve Floor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb gister in Pax's wangen geknepen terwijl ik hier op FOK! hem ook zowat uitkots en hij mij.
Internet.
Floorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waar niemand is wie hij lijkt. Behalve Floor.
Floor is een fbi agent.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij snapt.quote:
noezquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Floor is gepasteuriseerd.
Nice, zit nu zelf zo'n 6 uur in de bieb, straks ook maar eens de nieuwe Sons aanslingeren, of toch nog even voetbal kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij snapt.
5,5 uur gestudeerd vandaag, tijd voor vermaak! Sons of Anarchy tijd.
Lekker hoor! Ik ben nog maar bij seizoen 1, maar moet zeggen dat ik het een zeer vermakelijke serie vind, dus blijf 'm zeker checken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nice, zit nu zelf zo'n 6 uur in de bieb, straks ook maar eens de nieuwe Sons aanslingeren, of toch nog even voetbal kijken
Die puppie komt uit de Hoeksche Waard en is helemaal niets van Floor. Speelkameraadje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
noez![]()
waar komt die puppie vandaan en wat is hij/zij van floor?
Had ik maar een baanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Wees blij dat je kan studeren. Werken is veel leuker.
Ah ok, dan zal ik niets spoileren. Ik vond de sfeer in de eerste paar seizoenen wel beter, was ook een stuk realistischer toen allemaal, maar je hebt nog een paar hele mooie momenten te gaan met SoA. Erg verslavend ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Lekker hoor! Ik ben nog maar bij seizoen 1, maar moet zeggen dat ik het een zeer vermakelijke serie vind, dus blijf 'm zeker checken.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Wees blij dat je kan studeren. Werken is veel leuker.
Lief wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die puppie komt uit de Hoeksche Waard en is helemaal niets van Floor. Speelkameraadje.
naja, een baan die een beetje aansluit bij de studie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben je gestopt met post bezorgen?
Hij is alweer weg. Maar er komt hier ook op termijn nog wel een hond bij. Ik weet dat het freaky klinkt, maar dat zou wel eens een nakomeling van deze pup kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Lief wel.
Hoelang blijft die puppie? Ik neem aan dat nog meer pics volgen, dan ben ik meer gemotiveerd om te leren voor erfrecht.
Kegelbaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
naja, een baan die een beetje aansluit bij de studie.
vmbo > havo > vwo > wo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:26 schreef Blistering het volgende:
Ik vraag mij ook regelmatig af hoe sommige mensen op de universiteit terecht zijn gekomen.
Maar dat zullen anderen ook wel bij mij denkenTrajectje havo > vmbo > mbo > havo > hbo > uni.
ahaaaaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Yreal het volgende:
Morgen tentamen strafprocesrecht. Bets in DM.
Ah dit verklaart allesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
vmbo > havo > vwo > wo.
Soms vraag ik het me ook af hoor. Maar goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |