Er moet toch enige uniformiteit van handelen zijn?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar als er nou plannen waren gemaakt over de uitvoering van bijv. een diefstal en er dus een rolverdeling was, eentje steelt de ander op de uitkijk?
Het is natuurlijk een glijdende schaal. Als X een misdrijf initieert, een plan maakt en z'n maatje Y zo ver krijgt om het grotendeels te doen terwijl X op de uitkijk staat kan het wellicht richting medeplegen gaan. Afhankelijk van ieders aandeel en overige omstandigheden. Argumenteren dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar als er nou plannen waren gemaakt over de uitvoering van bijv. een diefstal en er dus een rolverdeling was, eentje steelt de ander op de uitkijk?
Wat was er vanmorgen dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
Vanmorgen goed opgelet dus.
Ik twijfelde even of ik as woensdag toch het tentamen ga maken, maar snel het idee uit m'n hoofd gezet.
capitaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat was er vanmorgen dan?
Thx Validado btw
ik had me al ingeschreven voordat ik besloot het tentamen niet te makenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je volgt een capita maar je gaat het tentamen nog lang niet maken? Slim
Nouja beetje zonde, al je kennis verwatert weer. Volgens mij bieden ze zo'n cursus ook gewoon voor de herkansing weer aan. Ik snap sowieso niet waarom mensen zo belachelijk veel geld aan zoiets uit willen geven, betwijfel of je met zelf hard studeren niet net zo goed dat tentamen maakt.quote:
wil je dat ik hier tegen in ga of wil je dat ik je gelijk geef met de gedachte dat je geen gelijk hebt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja beetje zonde, al je kennis verwatert weer. Volgens mij bieden ze zo'n cursus ook gewoon voor de herkansing weer aan. Ik snap sowieso niet waarom mensen zo belachelijk veel geld aan zoiets uit willen geven, betwijfel of je met zelf hard studeren niet net zo goed dat tentamen maakt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je dat ik hier tegen in ga of wil je dat ik je gelijk geef met de gedachte dat je geen gelijk hebt?
Jij ook alquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zet y af op de z-as. Antwoord gaat richting de null
Wat jij er van vindt is niet zo rullevantquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je dat ik hier tegen in ga of wil je dat ik je gelijk geef met de gedachte dat je geen gelijk hebt?
Ik moest mijn vriendin eerst uitleggen wie de hullu is, en daarna moest ze alsnog lachenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Y de Nullu. De broer van J de Hullu.
oke manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat jij er van vindt is niet zo rullevant
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moest mijn vriendin eerst uitleggen wie de hullu is, en daarna moest ze alsnog lachen
Gelukkig heb je zelfSpotquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tijden niet zo gelachen om dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |