Jan de Hoop.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh laatmaar, denk dat het een annotator is
J. de Hullu, inderdaad annotator.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh laatmaar, denk dat het een annotator is
Hahaha dat was serieus het eerste dat ik dacht, maar leek me niet echt aannemelijk in een boek over materieel strafrecht.quote:
Sounds valid.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:54 schreef Valid het volgende:
[..]
J. de Hullu, inderdaad annotatie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Annotator
Oh natuurlijk inderdaad, is ook gewoon auteur van het boek, stomme ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:54 schreef Valid het volgende:
[..]
J. de Hullu, inderdaad annotatie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Annotator
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat zei je bij het afscheid? "De ballen. Ik hou mijn centen in de pocket"
Domoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh natuurlijk inderdaad, is ook gewoon auteur van het boek, stomme ik.
Zet y af op de z-as. Antwoord gaat richting de nullquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als een vraag op een wiskundetentamen. Zet y en t af op een as.
Y de Nullu. De broer van J de Hullu.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zet y af op de z-as. Antwoord gaat richting de null
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Y de Nullu. De broer van J de Hullu.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zou wel eens herzien mogen worden iddquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:00 schreef Maharbal het volgende:
En mijn god, dat belastingverdrag met de Verenigde Staten zou verboden moeten worden. Een 'simpele' vraag over een investering in een Amerikaans fonds is verworden tot een volledige exegese van het verdrag, and it ain't pretty.
HAHAquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een herziening, omdat het dan waarschijnlijk nog lastiger wordt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:04 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Zou wel eens herzien mogen worden idd
American Psychoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:04 schreef Mshauri het volgende:
Verder is het weer tijd om wat videobanden terug te brengen
Ga je een DVD-speler kopen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:04 schreef Mshauri het volgende:
Verder is het weer tijd om wat videobanden terug te brengen
Op de schop gooien dan, hoe je het ook wil noemen :pquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een herziening, omdat het dan waarschijnlijk nog lastiger wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |