en ik ga niet voor je tafeltje met de docent praten he.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee.Kan me altijd wel redelijk afsluiten.
Was toch gewoon fiscaal bestuursrecht o.i.d.? Kan best in Amsterdam een verplicht vak wezen voor wo en hboquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het curieus dat Tchock en Yreal hetzelfde fiscale tentamen maken.
Wat?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was toch gewoon fiscaal bestuursrecht o.i.d.? Kan best in Amsterdam een verplicht vak wezen voor wo en hbo
Is dit nou een heerlijke sneer naar zowel Yreal als de UvA?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was toch gewoon fiscaal bestuursrecht o.i.d.? Kan best in Amsterdam een verplicht vak wezen voor wo en hbo
Niet dus? Je had het toch over gelijkheidsbeginsel en navordering, het ene is bestuurs, het ander fiscaal van aard. 1+1 =2?quote:
Ignorance is blissquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dit nou een heerlijke sneer naar zowel Yreal als de UvA?
Het klopt dat het fiscaal bestuurs was maar je denkt toch niet serieus dat er tentamens zijn die zowel op hbo als op wo-niveau worden afgenomen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet dus? Je had het toch over gelijkheidsbeginsel en navordering, het ene is bestuurs, het ander fiscaal van aard. 1+1 =2?
Nee, maar kan toch zijn dat het een verplicht vak is voor reguliere wo-studenten en schakelaars van het hbo?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het klopt dat het fiscaal bestuurs was maar je denkt toch niet serieus dat er tentamens zijn die zowel op hbo als op wo-niveau worden afgenomen?
deze dag gaat echt kutter en kutter.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het klopt dat het fiscaal bestuurs was maar je denkt toch niet serieus dat er tentamens zijn die zowel op hbo als op wo-niveau worden afgenomen?
Wat heb je nou allemaal te zeuren? Je tentamen ging niet slecht en je telefoon viel niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
deze dag gaat echt kutter en kutter.
kan toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:20 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het curieus dat Tchock en Yreal hetzelfde fiscale tentamen maken.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heb je nou allemaal te zeuren? Je tentamen ging niet slecht en je telefoon viel niet.
en ik stond vanmorgen bijna bij de iwo, heb 4 uur geslapen en moest staan in de trein vanwege allemaal fietsflikkers.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heb je nou allemaal te zeuren? Je tentamen ging niet slecht en je telefoon viel niet.
Fietsflikkersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
en ik stond vanmorgen bijna bij de iwo, heb 4 uur geslapen en moest staan in de trein vanwege allemaal fietsflikkers.
Je was bij de IWO?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
en ik stond vanmorgen bijna bij de iwo, heb 4 uur geslapen en moest staan in de trein vanwege allemaal fietsflikkers.
Voor mijn gevoel ben jij al een eeuw met fiscaal bezig en Tchock 2 maanden.quote:
Welnee, nog steeds in een duaal achterhoedegevecht verwikkeld.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:25 schreef Joosie200 het volgende:
Of is Y-tje nu eindelijk klaar op het hbo en issie nu fulltime aan de bak voor wo?
ik doe dan ook de volledige fiscale bachelor, t sprokkelt even wat vakjes voor een extra diploma.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben jij al een eeuw met fiscaal bezig en Tchock 2 maanden.
[..]
Welnee, nog steeds in een duaal achterhoedegevecht verwikkeld.
Ik doe ook de volledige fiscale bachelor Frits.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik doe dan ook de volledige fiscale bachelor, t sprokkelt even wat vakjes voor een extra diploma.
Duurt wel lang dan zo'n achterhoedegevechtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:29 schreef eriksd het volgende:
Welnee, nog steeds in een duaal achterhoedegevecht verwikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |