Ah, je bent dus echt zon verdwenen schuldenaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Stuiting kan enkel wanneer het bericht bij jou toegekomen is.
Wat een dief hé. EN DAT VAN DE BELASTINGCENTEN VAN DE NEDERLANDSE BEVOLKING.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, je bent dus echt zon verdwenen schuldenaar.
Nee, niet bepaald. Vind het eigenlijk een vrij kromme regelgeving. Je kan 3 jaar in schuldsanering gaan en geen luis om dood te drukken hebben of in principe als koning waar dan ook ter wereld gaan leven en je komt terug en alles is ook afbetaald.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, je bent dus echt zon verdwenen schuldenaar.
Ik heb geen schulden. Gewoon een paar ton op een zwitserse rekening staan. Niets meer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef Saind het volgende:
Ik vraag me oprecht af of het verstandig is om dit te posten
Je hebt al wat bier op, maar hoe ben je ooit in Bulgarije terecht gekomen? Je hebt er geen roots ofzo toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb geen schulden. Gewoon een paar ton op een zwitserse rekening staan. Niets meer.
Hij is Albanees.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt al wat bier op, maar hoe ben je ooit in Bulgarije terecht gekomen? Je hebt er geen roots ofzo toch?
Hij is Albaneesquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt al wat bier op, maar hoe ben je ooit in Bulgarije terecht gekomen? Je hebt er geen roots ofzo toch?
Hij is Roemeens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan nog is Bulgarije niet zo logisch.
Ik maakte maar een gok, ik mag hooen dat ie geen Albanees is, met zulke mensen moet je medelijden mee hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan nog is Bulgarije niet zo logisch.
Als 16-jarige heb ik het land verlaten en ben ik in Scandinavie als gids gaan werken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En nu heb je een schud bij de DUO?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Als 16-jarige heb ik het land verlaten en ben ik in Scandinavie als gids gaan werken.
Bij terugkomst lange tijd voor mijn vader gewerkt in een zeer inspirerende omgeving. Omdat ik meer verantwoordelijkheid wilde verkrijgen maar hij dit niet kon geven omdat het scheve gezichten zou veroorzaken bij de collega's, heb ik besloten om een traineeship aan te gaan bij een bedrijf, omdat ik anderwijs weer naar school moest gaan voor lange tijd.
Traineeship kon niet, want geen vooropleiding. Beetje doordrammen, beetje piemellikken en dan is er toch wel wat mogelijk. Test gemaakt en vanzelfsprekend cum laude geslagen. Gaan werken bij een groot accountantskantoor maar dat was toch niet helemaal mijn ding.
Door bepaalde omstandigheden de kans gekregen om m'n contract van 3 jaar (in mijn nadeel) te verbreken en daarna ben ik gaan reizen. Bij terugkomst in Nederland 21+toets gemaakt en naar de universiteit gegaan. Daar heb ik mijzelf enorm verveeld, waardoor ik besloten heb weer te vertrekken. Opportuniteit gekregen in Bulgarije. Wilde blijven voor 6 maanden om daarna mijn vizier weer te verbreden. Dingen liepen anders. Bulgarije is een briljant land.
Dit is een TL;DR
Mooi levensverhaal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Als 16-jarige heb ik het land verlaten en ben ik in Scandinavie als gids gaan werken.
Bij terugkomst lange tijd voor mijn vader gewerkt in een zeer inspirerende omgeving. Omdat ik meer verantwoordelijkheid wilde verkrijgen maar hij dit niet kon geven omdat het scheve gezichten zou veroorzaken bij de collega's, heb ik besloten om een traineeship aan te gaan bij een bedrijf, omdat ik anderwijs weer naar school moest gaan voor lange tijd.
Traineeship kon niet, want geen vooropleiding. Beetje doordrammen, beetje piemellikken en dan is er toch wel wat mogelijk. Test gemaakt en vanzelfsprekend cum laude geslagen. Gaan werken bij een groot accountantskantoor maar dat was toch niet helemaal mijn ding.
Door bepaalde omstandigheden de kans gekregen om m'n contract van 3 jaar (in mijn nadeel) te verbreken en daarna ben ik gaan reizen. Bij terugkomst in Nederland 21+toets gemaakt en naar de universiteit gegaan. Daar heb ik mijzelf enorm verveeld, waardoor ik besloten heb weer te vertrekken. Opportuniteit gekregen in Bulgarije. Wilde blijven voor 6 maanden om daarna mijn vizier weer te verbreden. Dingen liepen anders. Bulgarije is een briljant land.
Dit is een TL;DR
Ik heb geen schuld bij DUO manquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En nu heb je een schud bij de DUO?
Zie hierbovenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe kom je dan een hoge schuld Dven? Bij DUO wegens stoppen Uni?
Ooit zal ik weer in Nederland wonen. Ik weet dat ik nog 5 jaar te gaan heb tot m'n 30e.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooi levensverhaal.![]()
Ik wil op termijn ook in een ander land wonen. Maar voorlopig blijven we in Nederland, want huisje gekocht.
Musequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ooit zal ik weer in Nederland wonen. Ik weet dat ik nog 5 jaar te gaan heb tot m'n 30e.
In die 5 jaar moet ik dus begonnen zijn met mijn rondreis door australie en met studeren in Nederland.
Time is running out.
MUSE![]()
![]()
![]()
Dan moet je nog veel vertalen ben ik bang.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ooit zal ik weer in Nederland wonen. Ik weet dat ik nog 5 jaar te gaan heb tot m'n 30e.
In die 5 jaar moet ik dus begonnen zijn met mijn rondreis door australie en met studeren in Nederland.
Time is running out.
MUSE![]()
![]()
![]()
quote:
Prima jobje an sich. Verdient goed geld, weinig werk, weinig controle. Veel vrijheid.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moet je nog veel vertalen ben ik bang.
Ik vind 't kutquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Luister dit eens man![]()
![]()
![]()
Audiovisueel orgasme
Dat kan. Toch denk ik dat we samen prima muziek kunnen luisteren.quote:
Ik kan ook wel waarderen dat die gasten van Muse goed zijn met instrumenten, maar ze maken slechte muziek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat kan. Toch denk ik dat we samen prima muziek kunnen luisteren.
baconquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ron ik ben erachter gekomen dat Amerikanen ook best wel veel kaas overal opgooien. En dat overrated bacon.
Ik vind Muse een beetje gelijk Lenny Kravitz. Je weet dat het talentvolle mannen zijn maar ze pakken je niet echt. Tot je ze live hoort. Dan voel je het opeens toch wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan ook wel waarderen dat die gasten van Muse goed zijn met instrumenten, maar ze maken slechte muziek.
Het is als je oude tekenleraar op school. Hij kon misschien erg goed een stilleven schilderen dat helemaal goed in proportie was enzo, maar het is geen kunst. Het is gewoon een goed getekend paard.
Dat is Muse ook. Die gasten kunnen echt wel overweg met hun instrumenten, maar ze schrijven ongeinspireerde kutmuziek.
Vreselijk nietszeggende, bombastische ik-heb-dit-eerder-gehoord-dit-is-niet-boeiend kutmuziek
Pastrami daar in tegenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
bacon
Sowieso varkensvlees eet ik met de jaren minder, troep dat het is.
Zelfs die lichtshows en shit van Muse vind ik esthetisch best top, maar het kan me niet echt boeien. Ik vind het niet echt "goed" zeg maarquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind Muse een beetje gelijk Lenny Kravitz. Je weet dat het talentvolle mannen zijn maar ze pakken je niet echt. Tot je ze live hoort. Dan voel je het opeens toch wel.
Zelfde heb ik met De Dijk. Waardeloze band vond ik. Tot ik een optreden in Ahoy meemaakte. Grandioos
Rammstein nu ook bedenk ik me.
Ja, af en toe heb je van die bands die op zich best top zijn maar die toch net niet dat overbrengen wat je zoekt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Zelfs die lichtshows en shit van Muse vind ik esthetisch best top, maar het kan me niet echt boeien. Ik vind het niet echt "goed" zeg maar
Kip of rund is het beste.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pastrami daar in tegen![]()
Varkensvlees is trouwens wel goed hoor, gewoon bietje bbq enzo.
Kip zit best weinig smaak en vlees aan man.quote:
Het donkere vlees is al een stuk beter dan het wittequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kip zit best weinig smaak en vlees aan man.
Kip is best smaakvol als je het gewoon bij een goede poelier haalt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kip zit best weinig smaak en vlees aan man.
Paul Kalkbrennerquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, af en toe heb je van die bands die op zich best top zijn maar die toch net niet dat overbrengen wat je zoekt.
Als ik op zulk soort momenten een onoverkomelijke muzikale tegenoverelkaarstelling (wat geen woord is, maar taal is buigzaam), dan luisteren we gewoon naar Paul Kalkbrenner
Al is het mega lekker tijdens een goede biersessie. zon halve kip.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Het donkere vlees is al een stuk beter dan het witte
Balen. Ik zag een alert van jou. Dus stelde mij al in op een giftige reactie. Dat blijft nu uit.quote:
Ook balen dat jij Paul Kalkbrenner kan waarderen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Balen. Ik zag een alert van jou. Dus stelde mij al in op een giftige reactie. Dat blijft nu uit.
Goed bezig man.
eet dan gewoon brood ofzoquote:
Sorry daarvoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ook balen dat jij Paul Kalkbrenner kan waarderen...
Wat moet ik me bij dat laatste voorstellen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je matras?
Tevens;
[ afbeelding ]
Ik zit er echt mee dat hoesen niet scoort.
ze geeft een blowjobquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij dat laatste voorstellen?
Pics?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Blondje_93 is toch echt stukken lekkerder.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fotoboek van Crip
Is meer iets voor jou.
Verdommequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fotoboek van Crip
Is meer iets voor jou.
Welke?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:07 schreef Dven het volgende:
Topic doorgeskrolt. Niet de moeite waard.
Is mrstylo een jihadist?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fotoboek van Crip
Is meer iets voor jou.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mooie ogen. Eerlijk is eerlijk.
[..]
Nee. Hij levert slechts wapens.
Gaat wel lekker, alleen net een afschuwelijke video gezien.quote:
Ja wel oke. Vanochtend terug van vakantie. Woensdag weer naar familie vliegen voor een kleine week. Beetje drukdruk dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat wel lekker, alleen net een afschuwelijke video gezien.
Met jou?
Van IS zekerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met jou?
Toch niet een video van feestvierende Turken hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met jou?
Lekker man. Waar heen geweest? En familie in Nederland?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja wel oke. Vanochtend terug van vakantie. Woensdag weer naar familie vliegen voor een kleine week. Beetje drukdruk dus.
Wat voor video?
God heeft het zo gewildquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lekker man. Waar heen geweest? En familie in Nederland?
Film is 18+
https://m.facebook.com/st(...)2&id=252037468235221
Is een vrouw die blijkbaar vreemd is gegaan. Ze vragen eerst aan haar vader of ze haar vergeeft. Hij zegt nee, dus stenenen ze haar tot ze dood gaat. Haar vader maakt haar ook vast voor het stenigen. Erge is dat ze meer dan één keer om verheffends vraagt en haar vader heeft gewoon schijt. Hoe fucking slecht moet je dan zijn
Was in VS. Nee, in Polen. Heb niet echt familie meer in Nederland buiten m'n ouders maar die zijn daar ook. Opzich wel leuk dit dat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:05 schreef mrstylo het volgende:
JOHANNESquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch niet een video van feestvierende Turken he
arme jij
Pffff. Lekker man. Hoelang bleef je daar en waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was in VS. Nee, in Polen. Heb niet echt familie meer in Nederland buiten m'n ouders maar die zijn daar ook. Opzich wel leuk dit dat.
Kut filmpje man ga niet kijken
Vrouwen moet je ook kort houden. Gelijk heb je.quote:
Turkije gelukkig minder punten dan Oranjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch niet een video van feestvierende Turken he
arme jij
Wel door hun gefilmd en gepubliceerdquote:
Dit geeft Simon & Garfunkels "I am a rock" een geheel nieuwe dimensie moet ik eerlijk bekennen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Film is 18+
https://m.facebook.com/st(...)2&id=252037468235221
Is een vrouw die blijkbaar vreemd is gegaan. Ze vragen eerst aan haar vader of ze haar vergeeft en hij zegt nee, dus stenenen ze haar dood. Haar vader maakt haar ook vast voor het stenigen. Erge is dat ze meer dan één keer om verheffends vraagt en haar vader heeft gewoon schijt. Hoe fucking slecht moet je dan zijn
Flink moeten bezuinigen maar alsnog. Het leven doet geen kwaad. Aan niemand nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo betekenloos vanuit je Bulgaarse villa met een goed glas whisky.
Into the Wild is echt een kutfilm.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo betekenloos vanuit je Bulgaarse villa met een goed glas whisky.
Hallo slaap lekker dag Dven!quote:
Nu zijn de Turken al met minder tevreden, als die een gelijkspel scoren tegen Letland gaan ze al toeterend de straat op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pffff. Lekker man. Hoelang bleef je daar en waar ben je geweest?
[..]
Vrouwen moet je ook kort houden. Gelijk heb je.
[..]
Turkije gelukkig minder punten dan Oranje
[..]
Wel door hun gefilmd en gepubliceerd
Daarom inplaats van hun autoradio te stelen, gewoon hun airbag en claxon stelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo slaap lekker dag Dven!
[..]
Nu zijn de Turken al met minder tevreden, als die een gelijkspel scoren tegen Letland gaan ze al toeterend de straat op.
En hun reserveband want als ze dan een lekke band hebben moeten ze de wegenwacht bellen en die kunnen ze niet betalen!!!quote:
Ik hoop dat je dat prettig vindt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat al lang genoteerd op strava.
Jazeker.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat prettig vindt.
okquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jazeker.
Year-to-Date
Distance 5,422.1 km
Time 200h 42m
Nog 1600 km om mn jaardoel te halen.
Ik denk dat ik nog wel iets verder kom ook.
Daarom moet je ook het lichaam van een ecto hebben. Vraag maar aan Froome.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Te gespierd bovenlijf, kan je nooit hard mee fietsen.
Een goedemorgen. Hoe maakt u het.quote:
Hier aan de kutkust van Zuid-Holland maakt iedereen het goed. We kijken met zijn allen door het raam naar buiten om te zien welk kutweer moeder natuur ons heeft gegund.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Een goedemorgen. Hoe maakt u het.
Mijn hoofd staat op klappen dus ik ga effe een biertje untappden
twitter:PSV twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 09:21:45Grillig herfstweer voorspeld, maar ook op dag 2 van de schoolvakantie is iedereen vanaf ongeveer 10.30 uur welkom op de training. #psv reageer retweet
Oja, herfststorm des doods daar toch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier aan de kutkust van Zuid-Holland maakt iedereen het goed. We kijken met zijn allen door het raam naar buiten om te zien welk kutweer moeder natuur ons heeft gegund.
Nu al kutweer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier aan de kutkust van Zuid-Holland maakt iedereen het goed. We kijken met zijn allen door het raam naar buiten om te zien welk kutweer moeder natuur ons heeft gegund.
Is ook wel logisch. 1 van de weinige trainingen die ze kunnen zienquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PSV twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 09:21:45Grillig herfstweer voorspeld, maar ook op dag 2 van de schoolvakantie is iedereen vanaf ongeveer 10.30 uur welkom op de training. #psv reageer retweet
wat een die-hards.
Zou Sierd ze weer allemaal bij naam kunnen noemen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een die-hards.
Die mensen die naar Griekenland en Portugal afreizen hopelijk wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou Sierd ze weer allemaal bij naam kunnen noemen.
Ik ben vandaag met mijn rug naar het raam gaan zitten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let je goed op jezelf. Je moet er ook wel een beetje van genieten. Ik heb gisteren bijvoorbeeld niks gedronken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Een goedemorgen. Hoe maakt u het.
Mijn hoofd staat op klappen dus ik ga effe een biertje untappden
Ik heb eergisteren slechts 1 of 2 pinten gedronken, om de scherpe randjes er even af te halen. Dus ik pas zeker goed op mijn gezondheid. Het blijft natuurlijk eeen bezigheid waarbij veiligheid op nummer 1 staat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Let je goed op jezelf. Je moet er ook wel een beetje van genieten. Ik heb gisteren bijvoorbeeld niks gedronken.
He bahquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een hele fijne goedemorgen... Het valt nog mee hier, beetje winderig maar geen stormachtige toestanden
Ik vind het fijn dat je zo professioneel om gaat met je hobby.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren slechts 1 of 2 pinten gedronken, om de scherpe randjes er even af te halen. Dus ik pas zeker goed op mijn gezondheid. Het blijft natuurlijk eeen bezigheid waarbij veiligheid op nummer 1 staat.
Ik dacht dat die al was geweestquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag is de uitspraak in de zaak Pistorius.
Tot zover deze vrij boeiende mededeling.
Dit vind ik een goed bang. Helaas ben ik momenteel vrij bang voor het zonlicht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu maar even naar bakker voor vers brood
Ik hoop niet dat de uitspraak achter gesloten deuren is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag is de uitspraak in de zaak Pistorius.
Tot zover deze vrij boeiende mededeling.
Natuurlijk. Ik probeer ook andere mensen voor mijn hobby te interesseren. Gewoon, omdat ik geloof dat de wereld een veel betere plek zal zijn wanneeer iedereen sociaal met zijn bieren omgaat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je zo professioneel om gaat met je hobby.
quote:
Ik vertrouw op het AD.twitter:ADnl twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 09:37:26LIVE: Gevallen sportheld Oscar Pistorius zojuist aangekomen bij rechtbank voor eindoordeel - http://t.co/LZLb8eewVT reageer retweet
Geniet, maar drink met maten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik probeer ook andere mensen voor mijn hobby te interesseren. Gewoon, omdat ik geloof dat de wereld een veel betere plek zal zijn wanneeer iedereen sociaal met zijn bieren omgaat.
Gevallen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ik vertrouw op het AD.twitter:ADnl twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 09:37:26LIVE: Gevallen sportheld Oscar Pistorius zojuist aangekomen bij rechtbank voor eindoordeel - http://t.co/LZLb8eewVT reageer retweet
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed bang. Helaas ben ik momenteel vrij bang voor het zonlicht.
Welk regio?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
De wind gaat stevig te keer. Een mensonterend schouwspel hier. Amai, mensen.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoflandgod nog een etappe gewonnen in de ronde van taiwan gisteren
weinigtwitter:Bullet_News twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 10:37:20Breaking: #OscarPistorius jailed for five years. reageer retweet
Jep, maar dit seizoen nog weinig wedstrijden gespeeld. En trainen doe ik ook niet meerquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep, maar dit seizoen nog weinig wedstrijden gespeeld. En trainen doe ik ook niet meerHet is toch te ver om even voor de training op en neer naar Utrecht te gaan.
Blijf je wel voetballen dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep, maar dit seizoen nog weinig wedstrijden gespeeld. En trainen doe ik ook niet meerHet is toch te ver om even voor de training op en neer naar Utrecht te gaan.
Kut muziekquote:
quote:
welk niveau ga jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker mattie. Ik binnekort ook weer word echt chanant
Schoolcompetitiequote:
Gewoon zeggen dat je ze er uit sprint.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schoolcompetitie
Mensen gaan vragen of ik bruur van zerfuik ben met mijn conditie
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ze er uit sprint.
Sws vriend. Toch weer spits hopelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ze er uit sprint.
Lewandowskinsomniaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sws vriend. Toch weer spits hopelijk
Ben je spitta? Wel je goals uittekenen he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Twijfel een beetje man. Dit seizoen sowieso nog wel afmaken.
Onze spits heeft niets te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sws vriend. Toch weer spits hopelijk
Laatste tijd meer mid-mid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben je spitta? Wel je goals uittekenen he?
#degradatievoetbalquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:03 schreef JanCees het volgende:
Wtf, de nummer laatst heeft blijkbaar toch verloren. Scheids had het zeker fout ingevoerd?
Nu staan we weer een na laatste
Kunnen niet degraderenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
#degradatievoetbal
#JCdepuntenpakker
aanvallers, middenvelders, verdedigers en een keeper.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sorry JanCees, maar als ik lees dat je niet kan degraderen vraag ik me af wat voor spelers er in jouw team spelen
en?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke club? Zitten wij misschien bij in.
best veel leden ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zitten we niet bij in. Hun zijn zondagsWel een geweldige jeugd heeft die club.
ben er al jaren niet wezen kijken toen ik klein was ging ik nog wel eens kijken als mn vader speeldequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook prima hoofdveld. Lekker omkleden onder de tribune.
Geef geld danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)irst-real-hoverboard
Doet me denken aan de South Park aflevering over Kickstarter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)irst-real-hoverboard
Moet je zeker die nieuwe update hebben?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GAM / [WoW #462] Help Smoofie met Meta Achiev.
Kom we gaan smoof helpen met zn metaachief
iOS 7 is ook gewoon goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet je zeker die nieuwe update hebben?
Geen idee laten we dat ook aan smoofie vragenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet je zeker die nieuwe update hebben?
Japan feitje van de dag: in Japan heb je tientallen verschillende kitkat smakenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kitkat Chunky Double Caramel lijkt me best lekker. Iemand die al op?
Beetje overdreven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japan feitje van de dag: in Japan heb je tientallen verschillende kitkat smaken
[ afbeelding ]
Amerikaans feitje van de dag: Ik heb daar een pizza gegeten met hotdogs in de crust.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godverdomme zegquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.dominos.nl/nl/(...)igineel-hotdog-crustquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikaans feitje van de dag: Ik heb daar een pizza gegeten met hotdogs in de crust.
Woooowquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.dominos.nl/nl/(...)igineel-hotdog-crust
Ook in Nederland.
Ik zag een reclame voor hamburger pizzas ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.dominos.nl/nl/(...)igineel-hotdog-crust
Ook in Nederland.
http://www.pizzaburger.nl/quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zag een reclame voor hamburger pizzas ofzo.
Lijkt me niks
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
Vrijdag naar de brouwerij hier in de stad. 8 biertjes toevoegen
22 verschillende bieren in 3 dagen. Dat is 7.33 per dag. Duurt nog wel eventjes. Zal even wat rapper moeten drinken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij haalt binnen de kortste keren Saind in.
We must admit, he does have a great beerd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga dit weekend even op de racert naar Bodegraven voor bier.
Kijk die vieze hipsters op de facebookpagina trouwens
https://www.facebook.com/BierbrouwerijDeMolen!!!
Hoe is t vliegveld van warschauquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk wordt mijn vlucht naar WARSZAWA morgen niet gecancelled.
Wat afschuwelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga dit weekend even op de racert naar Bodegraven voor bier.
Kijk die vieze hipsters op de facebookpagina trouwens
https://www.facebook.com/BierbrouwerijDeMolen!!!
Ga mee naar de brouwerij hier, gezelligquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:09 schreef JanCees het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik vrijdag ga zuipen
Hoe lang is het vliegenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga mee naar de brouwerij hier, gezellig
best groot hoezoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is t vliegveld van warschau
2.5 uur als je niet neergeschoten wordt of verdwaaltquote:
Roerend mee eensquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet een beetje binnensmonds kotsen van dit volk
Oh best te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
2.5 uur als je niet neergeschoten wordt of verdwaalt
'Prima toch. En best veel keuze om te vliegen. Plovdiv, Sofia, Boekarest, Varnaquote:
Effe wat goud uit de vending machines trekkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
wil alleen keer naar dubai airport lijkt mew el hard
Zieke business lounges daar manquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Effe wat goud uit de vending machines trekken
Saind en ik waren daar ook Knutquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet een beetje binnensmonds kotsen van dit volk
Op vliegvelden heb ik het voornamelijk druk met doodsangsten uitstaan omdat ik zo het vliegtuig in moet.quote:
Singapore.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
wil alleen keer naar dubai airport lijkt mew el hard
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Singapore.
[ afbeelding ]
Fuck yes.
HongKong is ook wel goed, Singapore is leukerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
Singapore en Dubai zijn denk ik wel de mooiste vliegvelden waar ik was. Zurich is ook relaxt.
Weet ik maar jullie zijn niet zo hipster als deze fotos.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Saind en ik waren daar ook Knut
Nee, alles behalve hipsters. Altijd netjes geschoren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik maar jullie zijn niet zo hipster als deze fotos.
Als wel graag melden want dan moet ik jullie untoasten.
Waar is mijn ansichtkaart uit Myanmar trouwens?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik maar jullie zijn niet zo hipster als deze fotos.
Als wel graag melden want dan moet ik jullie untoasten.
Gewoon luidkeels uit de bijbel citeren en je bent niet verdacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik werd steeds bang dat ik aangehouden zou worden
Dat dit uit jouw mond komt, dan moet het wel heel erg zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Amerikaanse vliegvelden zijn echt wel grote aids.
Denk dat beste vliegvelden voor mij schiphol, bangkok en osaka kansei waren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
HongKong is ook wel goed, Singapore is leuker
Om daar te werken moet je geloof ik echt een psychologische test doen die zegt dat je een agressie probleem hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
Dat dit uit jouw mond komt, dan moet het wel heel erg zijn.
Ik heb deze keer geen kaarten gestuurdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is mijn ansichtkaart uit Myanmar trouwens?
Moskou Sheremetyevo (daar waar KLM op vliegt) is best prima, zeker dat nieuwe stuk. Domodedovo is echt afschuwelijk. Vnukovo is wel erg goed, daar vlieg ik het liefst op in Moskou.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat beste vliegvelden voor mij schiphol, bangkok en osaka kansei waren.
En die zijn allemaal niet heel bijzonder.
Met stip op 1 slechtste vliegveld moskou
Hoi Gaijin, die van Osaka is toch in de vorm van een vleugel, daar was ooit op Discovery een hele serie over.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat beste vliegvelden voor mij schiphol, bangkok en osaka kansei waren.
En die zijn allemaal niet heel bijzonder.
Met stip op 1 slechtste vliegveld moskou
Ik vloog op sheremetyevo en dat was echt verschikkelijk. Zo onbeschoftquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moskou Sheremetyevo (daar waar KLM op vliegt) is best prima, zeker dat nieuwe stuk. Domodedovo is echt afschuwelijk. Vnukovo is wel erg goed, daar vlieg ik het liefst op in Moskou.
Dit kan je compenseren door mij de bovenste plek in je stapelbed te geven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb deze keer geen kaarten gestuurd![]()
Aan niemand.
Ben je daar soms gevisiteerd?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vloog op sheremetyevo en dat was echt verschikkelijk. Zo onbeschoftIk vond het zielig voor al die nette Japanners in mn vlucht.
Dat is niet onbeschoft, maar duidelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vloog op sheremetyevo en dat was echt verschikkelijk. Zo onbeschoftIk vond het zielig voor al die nette Japanners in mn vlucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |