Geniet, maar drink met maten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik probeer ook andere mensen voor mijn hobby te interesseren. Gewoon, omdat ik geloof dat de wereld een veel betere plek zal zijn wanneeer iedereen sociaal met zijn bieren omgaat.
Gevallen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Ik vertrouw op het AD.twitter:ADnl twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 09:37:26LIVE: Gevallen sportheld Oscar Pistorius zojuist aangekomen bij rechtbank voor eindoordeel - http://t.co/LZLb8eewVT reageer retweet
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed bang. Helaas ben ik momenteel vrij bang voor het zonlicht.
Welk regio?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
De wind gaat stevig te keer. Een mensonterend schouwspel hier. Amai, mensen.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoflandgod nog een etappe gewonnen in de ronde van taiwan gisteren
weinigtwitter:Bullet_News twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 10:37:20Breaking: #OscarPistorius jailed for five years. reageer retweet
Jep, maar dit seizoen nog weinig wedstrijden gespeeld. En trainen doe ik ook niet meerquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep, maar dit seizoen nog weinig wedstrijden gespeeld. En trainen doe ik ook niet meerHet is toch te ver om even voor de training op en neer naar Utrecht te gaan.
Blijf je wel voetballen dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep, maar dit seizoen nog weinig wedstrijden gespeeld. En trainen doe ik ook niet meerHet is toch te ver om even voor de training op en neer naar Utrecht te gaan.
Kut muziekquote:
quote:
welk niveau ga jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker mattie. Ik binnekort ook weer word echt chanant
Schoolcompetitiequote:
Gewoon zeggen dat je ze er uit sprint.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schoolcompetitie
Mensen gaan vragen of ik bruur van zerfuik ben met mijn conditie
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ze er uit sprint.
Sws vriend. Toch weer spits hopelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ze er uit sprint.
Lewandowskinsomniaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sws vriend. Toch weer spits hopelijk
Ben je spitta? Wel je goals uittekenen he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Twijfel een beetje man. Dit seizoen sowieso nog wel afmaken.
Onze spits heeft niets te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sws vriend. Toch weer spits hopelijk
Laatste tijd meer mid-mid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben je spitta? Wel je goals uittekenen he?
#degradatievoetbalquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:03 schreef JanCees het volgende:
Wtf, de nummer laatst heeft blijkbaar toch verloren. Scheids had het zeker fout ingevoerd?
Nu staan we weer een na laatste
Kunnen niet degraderenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
#degradatievoetbal
#JCdepuntenpakker
aanvallers, middenvelders, verdedigers en een keeper.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sorry JanCees, maar als ik lees dat je niet kan degraderen vraag ik me af wat voor spelers er in jouw team spelen
en?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke club? Zitten wij misschien bij in.
best veel leden ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zitten we niet bij in. Hun zijn zondagsWel een geweldige jeugd heeft die club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |