Ik vind 't kutquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Luister dit eens man![]()
![]()
![]()
Audiovisueel orgasme
Dat kan. Toch denk ik dat we samen prima muziek kunnen luisteren.quote:
Ik kan ook wel waarderen dat die gasten van Muse goed zijn met instrumenten, maar ze maken slechte muziek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat kan. Toch denk ik dat we samen prima muziek kunnen luisteren.
baconquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:44 schreef napoleonfour het volgende:
Ron ik ben erachter gekomen dat Amerikanen ook best wel veel kaas overal opgooien. En dat overrated bacon.
Ik vind Muse een beetje gelijk Lenny Kravitz. Je weet dat het talentvolle mannen zijn maar ze pakken je niet echt. Tot je ze live hoort. Dan voel je het opeens toch wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan ook wel waarderen dat die gasten van Muse goed zijn met instrumenten, maar ze maken slechte muziek.
Het is als je oude tekenleraar op school. Hij kon misschien erg goed een stilleven schilderen dat helemaal goed in proportie was enzo, maar het is geen kunst. Het is gewoon een goed getekend paard.
Dat is Muse ook. Die gasten kunnen echt wel overweg met hun instrumenten, maar ze schrijven ongeinspireerde kutmuziek.
Vreselijk nietszeggende, bombastische ik-heb-dit-eerder-gehoord-dit-is-niet-boeiend kutmuziek
Pastrami daar in tegenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
bacon
Sowieso varkensvlees eet ik met de jaren minder, troep dat het is.
Zelfs die lichtshows en shit van Muse vind ik esthetisch best top, maar het kan me niet echt boeien. Ik vind het niet echt "goed" zeg maarquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind Muse een beetje gelijk Lenny Kravitz. Je weet dat het talentvolle mannen zijn maar ze pakken je niet echt. Tot je ze live hoort. Dan voel je het opeens toch wel.
Zelfde heb ik met De Dijk. Waardeloze band vond ik. Tot ik een optreden in Ahoy meemaakte. Grandioos
Rammstein nu ook bedenk ik me.
Ja, af en toe heb je van die bands die op zich best top zijn maar die toch net niet dat overbrengen wat je zoekt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Zelfs die lichtshows en shit van Muse vind ik esthetisch best top, maar het kan me niet echt boeien. Ik vind het niet echt "goed" zeg maar
Kip of rund is het beste.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pastrami daar in tegen![]()
Varkensvlees is trouwens wel goed hoor, gewoon bietje bbq enzo.
Kip zit best weinig smaak en vlees aan man.quote:
Het donkere vlees is al een stuk beter dan het wittequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kip zit best weinig smaak en vlees aan man.
Kip is best smaakvol als je het gewoon bij een goede poelier haalt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kip zit best weinig smaak en vlees aan man.
Paul Kalkbrennerquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, af en toe heb je van die bands die op zich best top zijn maar die toch net niet dat overbrengen wat je zoekt.
Als ik op zulk soort momenten een onoverkomelijke muzikale tegenoverelkaarstelling (wat geen woord is, maar taal is buigzaam), dan luisteren we gewoon naar Paul Kalkbrenner
Al is het mega lekker tijdens een goede biersessie. zon halve kip.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Het donkere vlees is al een stuk beter dan het witte
Balen. Ik zag een alert van jou. Dus stelde mij al in op een giftige reactie. Dat blijft nu uit.quote:
Ook balen dat jij Paul Kalkbrenner kan waarderen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Balen. Ik zag een alert van jou. Dus stelde mij al in op een giftige reactie. Dat blijft nu uit.
Goed bezig man.
eet dan gewoon brood ofzoquote:
Sorry daarvoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ook balen dat jij Paul Kalkbrenner kan waarderen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |