Ah, je bent dus echt zon verdwenen schuldenaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Stuiting kan enkel wanneer het bericht bij jou toegekomen is.
Wat een dief hé. EN DAT VAN DE BELASTINGCENTEN VAN DE NEDERLANDSE BEVOLKING.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, je bent dus echt zon verdwenen schuldenaar.
Nee, niet bepaald. Vind het eigenlijk een vrij kromme regelgeving. Je kan 3 jaar in schuldsanering gaan en geen luis om dood te drukken hebben of in principe als koning waar dan ook ter wereld gaan leven en je komt terug en alles is ook afbetaald.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, je bent dus echt zon verdwenen schuldenaar.
Ik heb geen schulden. Gewoon een paar ton op een zwitserse rekening staan. Niets meer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef Saind het volgende:
Ik vraag me oprecht af of het verstandig is om dit te posten
Je hebt al wat bier op, maar hoe ben je ooit in Bulgarije terecht gekomen? Je hebt er geen roots ofzo toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb geen schulden. Gewoon een paar ton op een zwitserse rekening staan. Niets meer.
Hij is Albanees.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt al wat bier op, maar hoe ben je ooit in Bulgarije terecht gekomen? Je hebt er geen roots ofzo toch?
Hij is Albaneesquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt al wat bier op, maar hoe ben je ooit in Bulgarije terecht gekomen? Je hebt er geen roots ofzo toch?
Hij is Roemeens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan nog is Bulgarije niet zo logisch.
Ik maakte maar een gok, ik mag hooen dat ie geen Albanees is, met zulke mensen moet je medelijden mee hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan nog is Bulgarije niet zo logisch.
Als 16-jarige heb ik het land verlaten en ben ik in Scandinavie als gids gaan werken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En nu heb je een schud bij de DUO?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Als 16-jarige heb ik het land verlaten en ben ik in Scandinavie als gids gaan werken.
Bij terugkomst lange tijd voor mijn vader gewerkt in een zeer inspirerende omgeving. Omdat ik meer verantwoordelijkheid wilde verkrijgen maar hij dit niet kon geven omdat het scheve gezichten zou veroorzaken bij de collega's, heb ik besloten om een traineeship aan te gaan bij een bedrijf, omdat ik anderwijs weer naar school moest gaan voor lange tijd.
Traineeship kon niet, want geen vooropleiding. Beetje doordrammen, beetje piemellikken en dan is er toch wel wat mogelijk. Test gemaakt en vanzelfsprekend cum laude geslagen. Gaan werken bij een groot accountantskantoor maar dat was toch niet helemaal mijn ding.
Door bepaalde omstandigheden de kans gekregen om m'n contract van 3 jaar (in mijn nadeel) te verbreken en daarna ben ik gaan reizen. Bij terugkomst in Nederland 21+toets gemaakt en naar de universiteit gegaan. Daar heb ik mijzelf enorm verveeld, waardoor ik besloten heb weer te vertrekken. Opportuniteit gekregen in Bulgarije. Wilde blijven voor 6 maanden om daarna mijn vizier weer te verbreden. Dingen liepen anders. Bulgarije is een briljant land.
Dit is een TL;DR
Mooi levensverhaal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Als 16-jarige heb ik het land verlaten en ben ik in Scandinavie als gids gaan werken.
Bij terugkomst lange tijd voor mijn vader gewerkt in een zeer inspirerende omgeving. Omdat ik meer verantwoordelijkheid wilde verkrijgen maar hij dit niet kon geven omdat het scheve gezichten zou veroorzaken bij de collega's, heb ik besloten om een traineeship aan te gaan bij een bedrijf, omdat ik anderwijs weer naar school moest gaan voor lange tijd.
Traineeship kon niet, want geen vooropleiding. Beetje doordrammen, beetje piemellikken en dan is er toch wel wat mogelijk. Test gemaakt en vanzelfsprekend cum laude geslagen. Gaan werken bij een groot accountantskantoor maar dat was toch niet helemaal mijn ding.
Door bepaalde omstandigheden de kans gekregen om m'n contract van 3 jaar (in mijn nadeel) te verbreken en daarna ben ik gaan reizen. Bij terugkomst in Nederland 21+toets gemaakt en naar de universiteit gegaan. Daar heb ik mijzelf enorm verveeld, waardoor ik besloten heb weer te vertrekken. Opportuniteit gekregen in Bulgarije. Wilde blijven voor 6 maanden om daarna mijn vizier weer te verbreden. Dingen liepen anders. Bulgarije is een briljant land.
Dit is een TL;DR
Ik heb geen schuld bij DUO manquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En nu heb je een schud bij de DUO?
Zie hierbovenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe kom je dan een hoge schuld Dven? Bij DUO wegens stoppen Uni?
Ooit zal ik weer in Nederland wonen. Ik weet dat ik nog 5 jaar te gaan heb tot m'n 30e.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooi levensverhaal.![]()
Ik wil op termijn ook in een ander land wonen. Maar voorlopig blijven we in Nederland, want huisje gekocht.
Musequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ooit zal ik weer in Nederland wonen. Ik weet dat ik nog 5 jaar te gaan heb tot m'n 30e.
In die 5 jaar moet ik dus begonnen zijn met mijn rondreis door australie en met studeren in Nederland.
Time is running out.
MUSE![]()
![]()
![]()
Dan moet je nog veel vertalen ben ik bang.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ooit zal ik weer in Nederland wonen. Ik weet dat ik nog 5 jaar te gaan heb tot m'n 30e.
In die 5 jaar moet ik dus begonnen zijn met mijn rondreis door australie en met studeren in Nederland.
Time is running out.
MUSE![]()
![]()
![]()
quote:
Prima jobje an sich. Verdient goed geld, weinig werk, weinig controle. Veel vrijheid.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan moet je nog veel vertalen ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |