abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145749831
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:46 schreef Tchock het volgende:
Hé trouwens Y, als je een sportauto koopt met geleend geld mag je de schuld toch wel voor box 3 in aanmerking nemen maar de auto niet?
Nee, zo uit mijn hoofd.
pi_145749859
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ja.
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee.
Ok bedankt he jongens
pi_145749862
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:45 schreef Etsu het volgende:

[..]

is dat sarcasme?
nee hoor.
pi_145749867
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:47 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nee, zo uit mijn hoofd.
Nee, de sportauto is belast? Nee, je mag de schuld niet meenemen bij het berekenen van inkomen uit sparen en beleggen? Nee, je hebt ze allebei fout?
pi_145749888
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:48 schreef Yreal het volgende:

[..]

nee hoor.
valt wel mee joh

denk ik

kijk er morgen wel naar, nu geen zin in
pi_145749989
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, de sportauto is belast? Nee, je mag de schuld niet meenemen bij het berekenen van inkomen uit sparen en beleggen? Nee, je hebt ze allebei fout?
Waarom zou een sportauto in de IB belast zijn. En waarover precies?
pi_145750105
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:50 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Waarom zou een sportauto in de IB belast zijn. Er waarover precies?
Ik had een lijst met dingen en ik moest belastbaar inkomen uit sparen en beleggen uitrekenen. Eén van die dingen was een sportauto, waarvoor een lening van de aankoopprijs (een ton) was afgesloten. Ik heb dus op het tentamen geantwoord dat een sportauto niet belast wordt in box 3 (tenzij enkel als belegging aangekocht) en dat de schuld een schuld is als bedoeld in dat ene artikel dat opnoemt dat de rendementsgrondslag bezittingen min schulden zijn.

Dat probeer ik nu bij Y te checken en die zegt alleen "nee".
pi_145750140
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, de sportauto is belast? Nee, je mag de schuld niet meenemen bij het berekenen van inkomen uit sparen en beleggen? Nee, je hebt ze allebei fout?
Er stond me iets bij dat schulden in box 3 moeten zien op bestanddelen van box3, maar dat kan ik zo snel niet vinden.

Dat de auto niet belast is voort vloeit uit 5.3(2)c. Maar dan moet ie hem wel rijden.
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:57:53 #109
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145750391
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik had een lijst met dingen en ik moest belastbaar inkomen uit sparen en beleggen uitrekenen. Eén van die dingen was een sportauto, waarvoor een lening van de aankoopprijs (een ton) was afgesloten. Ik heb dus op het tentamen geantwoord dat een sportauto niet belast wordt in box 3 (tenzij enkel als belegging aangekocht) en dat de schuld een schuld is als bedoeld in dat ene artikel dat opnoemt dat de rendementsgrondslag bezittingen min schulden zijn.

Dat probeer ik nu bij Y te checken en die zegt alleen "nee".
Dit lijkt mij niet logisch.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145750427
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:57 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dit lijkt mij niet logisch.
Hoe dan?
pi_145750464
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:57 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dit lijkt mij niet logisch.
Waarom niet? Art. 5.3 definieert schulden als verplichtingen met de waarde in het economische verkeer.
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:59:21 #112
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145750472
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoe dan?
Rare mismatch. Maargoed, wellicht klopt het hoor.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:00:07 #113
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145750518
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef Mshauri het volgende:

[..]

Waarom niet? Art. 5.3 definieert schulden als verplichtingen met de waarde in het economische verkeer.
Dat geloof ik graag. Dan koop ik een auto puur met schuld. Dan gaat mijn grondslag achteruit terwijl mijn netto vermogenspositie niet verandert.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145750553
Zie verder in lid 3 geen bepaling die ervoor zorgt dat die schuld niet in aanmerking kan worden genomen
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:01:40 #115
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145750616
Kan dan weer op de agenda voor de veegwet.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145750646
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag. Dan koop ik een auto puur met schuld. Dan gaat mijn grondslag achteruit terwijl mijn netto vermogenspositie niet verandert.
Er komt vermogen bij en er gaat evenveel vermogen af. Als je een auto koopt met eigen geld gaat je grondslag toch ook omlaag terwijl er netto niets verdwijnt?
pi_145750705
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag. Dan koop ik een auto puur met schuld. Dan gaat mijn grondslag achteruit terwijl mijn netto vermogenspositie niet verandert.
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoe dan?
Mmmm

quote:
Tijdens de parlementaire behandeling is van verschillende zijden aandacht gevraagd voor de vraag of consumptieve schulden niet buiten beschouwing zouden moeten worden gelaten. Deze vraagstelling hield met name verband met het feit dat grote roerende zaken die voor eigen gebruik werden aangewend, zoals boten, auto's e.d., buiten de forfaitaire rendementsheffing vallen (zie art. 5.3, tweede lid, onderdeel c, Wet IB 2001). Tevens vloeide deze vraagstelling voort uit het feit dat onder de Wet IB 1964 wel een aftrekbeperking voor consumptieve rente bestaat (zie art. 45, vierde lid, Wet IB 1964). De bewindslieden hebben een dergelijke aftrekbeperking echter afgewezen. Wel heeft deze discussie uiteindelijk geresulteerd in een aftrekbeperking voor kleine schulden, die is neergelegd in artikel 5.3, derde lid, onderdeel e, van de Wet IB 2001 (tot en met 2009: onderdeel b) (zie aant. 10.3).
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:04:05 #118
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145750742
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er komt vermogen bij en er gaat evenveel vermogen af. Als je een auto koopt met eigen geld gaat je grondslag toch ook omlaag terwijl er netto niets verdwijnt?
Dat klopt. Maar je moet toegeven dat het ergens wringt dat je door een luxeschuld om een auto te kopen je je box 3 vermogen kan verlagen terwijl je per saldo niet erop achteruit gaat.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:04:36 #119
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145750765
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Yreal het volgende:

[..]

[..]

Mmmm

[..]

En waarom hebben de bewindslieden dat gedaan?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145750799
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar je moet toegeven dat het ergens wringt dat je door een luxeschuld om een auto te kopen je je box 3 vermogen kan verlagen terwijl je per saldo niet erop achteruit gaat.
Ja, ik zie wel wat je bedoelt. Als je nu een eigen vermogen hebt van een half miljoen zou je een half miljoen kunnen lenen (de lening in casu was ook nog bij de moeder van de belastingplichtige :')) en er een boot van kunnen kopen tot je het geld weer nodig hebt. Als je maar zorgt dat je af en toe op die boot vaart.
pi_145750801
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar je moet toegeven dat het ergens wringt dat je door een luxeschuld om een auto te kopen je je box 3 vermogen kan verlagen terwijl je per saldo niet erop achteruit gaat.
Door de rente die je betaalt op die schuld word je toch 'armer' of zie ik dat nou verkeerd
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:06:19 #122
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145750849
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, ik zie wel wat je bedoelt. Als je nu een eigen vermogen hebt van een half miljoen zou je een half miljoen kunnen lenen (de lening in casu was ook nog bij de moeder van de belastingplichtige :')) en er een boot van kunnen kopen tot je het geld weer nodig hebt. Als je maar zorgt dat je af en toe op die boot vaart.
Dit dus.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145750855
Er was ook een vraag (voor weinig punten, maar toch): "beargumenteer of de belastingheffing in box 3 rechtvaardig is". Gratis punten _O_
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:06:53 #124
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145750881
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
Er was ook een vraag (voor weinig punten, maar toch): "beargumenteer of de belastingheffing in box 3 rechtvaardig is". Gratis punten _O_
En wat vind jij?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145750901
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef eriksd het volgende:

[..]

En waarom hebben de bewindslieden dat gedaan?
quote:
De gedachte achter het in aanmerking nemen van in beginsel ook alle (rest-) schulden hangt — dit mede ten antwoord op de vragen van de leden van de fracties van CDA, GPV en RPF — primair samen met de overweging dat hiermee een eenvoudig en overzichtelijk systeem ontstaat, niet alleen voor belastingplichtigen, maar ook voor de belastingdienst. Het niet in aanmerking nemen van bepaalde schulden, bijvoorbeeld schulden die samenhangen met financiering van vrijgestelde vermogensbestanddelen, zou vrijwel onuitvoerbaar zijn. Dit hangt met name samen met de allocatieproblematiek die dan zou ontstaan.
verder in spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145750937
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
Er was ook een vraag (voor weinig punten, maar toch): "beargumenteer of de belastingheffing in box 3 rechtvaardig is". Gratis punten _O_
Vertel het maar
pi_145750954
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
Er was ook een vraag (voor weinig punten, maar toch): "beargumenteer of de belastingheffing in box 3 rechtvaardig is". Gratis punten _O_
Ik zou zeggen van niet.
pi_145750970
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef eriksd het volgende:

[..]

En wat vind jij?
Niet rechtvaardig, want dat was makkelijker te beargumenteren. Heb gezegd dat forfaitair rendement onrechtvaardig is, dat de erfpacht- en splitsingsregelingen uit het uitvoeringsbesluit (17 keer de jaarlijkse erfpacht en 20.000 aftrek bij gesplitste woning respectievelijk) oneerlijk zijn omdat ze de hoogte van de WOZ en/of de erfpacht niet meerekenen en dat je WOZ-waarde te hoog blijft als je je erfpachtcanon afkoopt.
pi_145750984
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik zou zeggen van niet.
0 punten
pi_145751010
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:08 schreef Yreal het volgende:

[..]

0 punten
Gelukkig kan ik een 1 hebben op m'n vieze cijferlijst. Jij niet.
pi_145751026
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik een 1 hebben op m'n vieze cijferlijst. Jij niet.
Gast :')
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:11:25 #132
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_145751173
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik een 1 hebben op m'n vieze cijferlijst. Jij niet.
Say what? :') :D
pi_145751231
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Say what? :') :D
:*
pi_145751243
Mensen die happen _O_

M'n avond is weer goed.
pi_145751279
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik een 1 hebben op m'n vieze cijferlijst. Jij niet.
Mijne is al verziekt
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:13:18 #136
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751286
Heel goed Etsu, gewoon kapotmaken die figuren.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145751295
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mijne is al verziekt
Dat weet ik, dat wilde ik nog eens benadrukken.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:13:35 #138
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751307
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mijne is al verziekt
Jij hebt toch een best goede lijst?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:13:45 #139
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751323
Op wereldomgekeerddag HAHAHAHHAHA
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145751369
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef eriksd het volgende:
Op wereldomgekeerddag HAHAHAHHAHA
Daar ben jij vast een welgemanierde, elegante, gezellige heer.
pi_145751382
quote:
15s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Daar ben jij vast een welgemanierde, elegante, gezellige heer.
:D _O-
pi_145751406
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat weet ik, dat wilde ik nog eens benadrukken.
Dan is het effect voor jouw lijst van een 1 dus veel ernstiger...
pi_145751426
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dan is het effect voor jouw lijst van een 1 dus veel ernstiger...
Voor de toekomst? Nee...
pi_145751454
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Voor de toekomst? Nee...
Die had je toch al niet?
pi_145751478
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Yreal het volgende:

[..]

Die had je toch al niet?
Sowieso dat Zoetermeer mij eerder aanneemt dan jou.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:16:26 #146
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_145751496
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Yreal het volgende:

[..]

Die had je toch al niet?
Sluit maar aan in de rij in Zoetermeer.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:17:18 #147
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751543
quote:
15s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Daar ben jij vast een welgemanierde, elegante, gezellige heer.
Terwijl jij met een vlot kapsel en mooie motor in de hand je P gaat halen zonder die dag een spel- of grammaticafout gemaakt te hebben of te vallen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145751636
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:17 schreef eriksd het volgende:

[..]

Terwijl jij met een vlot kapsel en mooie motor in de hand je P gaat halen zonder die dag een spel- of grammaticafout gemaakt te hebben of te vallen.
WAT DIS JE MIJN MOTOR NOU ?!?!?! :( :(

Met je kapotte fiets
pi_145751671
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:19:09 #150
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751676
quote:
8s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Yreal het volgende:

[..]

WAT DIS JE MIJN MOTOR NOU ?!?!?! :( :(

Met je kapotte fiets
Ik heb meerdere fietsen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145751692
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

Sowieso dat Zoetermeer mij eerder aanneemt dan jou.
Tuurlijk niet, bevordering van de lokale werkgelegenheid enzo. Die gaan echt geen import juristen halen.
pi_145751728
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik heb meerdere fietsen.
Ik meerdere motoren.
pi_145751763
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, bevordering van de lokale werkgelegenheid enzo. Die gaan echt geen import juristen halen.
We zullen het zien, Y'tje.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:20:45 #154
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751779
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik meerdere motoren.
Zozo, meneer zit in de roerende zaken? Nog een aandelenportefeuille ook toch?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145751840
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:20 schreef eriksd het volgende:

[..]

Zozo, meneer zit in de roerende zaken? Nog een aandelenportefeuille ook toch?
Eigenaar van Ben&Jerrys, Calve, Shell en weet ik wat nog meer. :7
pi_145751859
Nu heb ik zin in Ben&Jerrys.

Waarom heb ik dat net niet gehaald. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2014 21:22:23 ]
pi_145751881
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik meerdere motoren.
Ik blijf dan liever bij de post werken.
pi_145751904
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik blijf dan liever bij de post werken.
Naast dom voor de uni ook nog schizo?
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:23:16 #159
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751915
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik blijf dan liever bij de post werken.
Tegen wie heb je het nou?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145751931
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Naast dom voor de uni ook nog schizo?
wel zo gezellig
pi_145751976
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef eriksd het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het nou?
tegen etsu

quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

We zullen het zien, Y'tje.
pi_145751999
Paar jaar geleden toen ik net op FOK! kwam kijken, kraakte Erik me ook af omdat ik op vmbo zat/heb gezeten. Kijk eens waar ik nu sta en hij adoreert me nu.

Jouw tijd komt nog wel, Y'tje.
pi_145752078
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
Paar jaar geleden toen ik net op FOK! kwam kijken, kraakte Erik me ook af omdat ik op vmbo zat/heb gezeten. Kijk eens waar ik nu sta en hij adoreert me nu.

Jouw tijd komt nog wel, Y'tje.
erikje weet gewoon niet zo goed hoe hij met andere om moet gaan. Omdat hij vroeger altijd zo gepest is met zijn gewicht.

Maar we houden wel van je hoor, erikje :*
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:27:01 #164
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145752125
quote:
17s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

erikje weet gewoon niet zo goed hoe hij met andere om moet gaan. Omdat hij vroeger altijd zo gepest is met zijn gewicht.

Maar we houden wel van je hoor, erikje :*
Hmmhmm.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145752148
22 juli een verzoek gedaan de bij examencommissie. En voor het laatst 20 augustus nog wat gehoord :')

Is het al tijd om te zeiken of zitten ze nog binnen hun termijn
pi_145752195
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Mshauri het volgende:
22 juli een verzoek gedaan de bij examencommissie. En voor het laatst 20 augustus nog wat gehoord :')

Is het al tijd om te zeiken of zitten ze nog binnen hun termijn
Is de termijn niet 6 weken? Op de RuG in ieder geval wel.
pi_145752199
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hmmhmm.
Mond vol?
Geen referral hier.
pi_145752200
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hmmhmm.
komt wel goed schatje
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:49:33 #169
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145753499
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145758957
Hallon O+
pi_145758971
Nog aan het werk :{
pi_145759018
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog aan het werk :{
Floor aan het managen zo laat nog? :o
mag het weten
pi_145759120
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallon O+
Hallon, wat ben je nog zo druk aan het doen dan?
pi_145759495
Ik ben nog bezig voor een presentatie voor morgen. We waren pas om 21.30 in Metz :') dus net terug van het diner.
pi_145759871
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben nog bezig voor een presentatie voor morgen. We waren pas om 21.30 in Metz :') dus net terug van het diner.
Ben je nog lang bezig?
pi_145760735
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ben je nog lang bezig?
Ik denk het niet. Morgen vroeg opstaan en de laatste zaken in het lab testen. Genoeg is genoeg.
pi_145760875
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallon O+
Ha die Spot
pi_145760903
Het topic is weer compleet
pi_145760928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:15 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ha die Spot
Hoi Pax.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:20:40 #180
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_145761036
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Hoi Pax.
Hallo Spot.
pi_145761049
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Hallo Spot.
Hoi Ike.
pi_145761088
Iemand nog wat boeiends te vertellen. Van de AWR word ik ook niet gezelliger
pi_145761102
Hoe vind je Metz Spot? Nog lekker laat op zijn Frans gedineerd dus? Morgenochtend iig beginnen met stokbrood, croissants en pain au chocolat non? :9
mag het weten
pi_145761215
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:23 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe vind je Metz Spot? Nog lekker laat op zijn Frans gedineerd dus? Morgenochtend iig beginnen met stokbrood, croissants en pain au chocolat non? :9
Metz is helemaal niet onaardig. Zojuist lekker gegeten en daarna nog een rondje gewandeld.
pi_145761462
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Metz is helemaal niet onaardig. Zojuist lekker gegeten en daarna nog een rondje gewandeld.
Justem :) Je vous souhaite une bonne nuit :z
mag het weten
pi_145761498
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:22 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog wat boeiends te vertellen. Van de AWR word ik ook niet gezelliger
Ik ook niet. Morgen maar verder.
pi_145761632
De allerslechtste chauffeur van NL is weer begonnen in Twente _O_ Nu wel bij de commerciëlen dus geen Ruben meer ;(
mag het weten
pi_145761695
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:41 schreef Joosie200 het volgende:
De allerslechtste chauffeur van NL is weer begonnen in Twente _O_ Nu wel bij de commerciëlen dus geen Ruben meer ;(
Vond het maar matig. Iedereen tegelijk was te chaotisch.

Al is die oekrainse wel een trol zeg :')
pi_145761785
De Oekraïnse matroeska's _O_ (kijk hem nu terug) Maar die namen, echt dafuq :')
mag het weten
pi_145761869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:45 schreef Joosie200 het volgende:
De Oekraïnse matroeska's _O_ (kijk hem nu terug) Maar die namen, echt dafuq :')
ingehaald worden door oma'tjes :D
pi_145761903
Die twee Dolce & Gabana homo's, damn.. kippenfobie :D
mag het weten
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:35:56 #192
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_145762882
Hm, iemand enig idee hoe uitgebreid een paper moet zijn voor een eerstejaars? :') Zal toch nooit zo veel zijn? :o
pi_145762921
Mijn kat is maar op mijn wetboek gaan zitten
pi_145762953
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:35 schreef hugecooll het volgende:
Hm, iemand enig idee hoe uitgebreid een paper moet zijn voor een eerstejaars? :') Zal toch nooit zo veel zijn? :o
Neuh.

Mijne was 3 pagina's ofzo

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2014 01:39:09 ]
pi_145763106
Wetsartikel 3:34 lid 2 BW; moet je dit opvatten als alleen van toepassing bij het vorige lid, of op alle wilsontbrekende verklaringen?
pi_145763165
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:46 schreef mapima het volgende:
Wetsartikel 3:34 lid 2 BW; moet je dit opvatten als alleen van toepassing bij het vorige lid, of op alle wilsontbrekende verklaringen?
wat zegt je boek?
pi_145763204
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:49 schreef Yreal het volgende:

[..]

wat zegt je boek?
Geen idee, heb mijn wettenbundel voor mij
pi_145763232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:51 schreef mapima het volgende:

[..]

Geen idee, heb mijn wettenbundel voor mij
pak je boek dan eens
pi_145763259
Rechten :')
This is it, fuck it, it is what it is!
pi_145763271
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:54 schreef Zebase het volgende:
Rechten :')
Terechte klacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')