abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145751692
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

Sowieso dat Zoetermeer mij eerder aanneemt dan jou.
Tuurlijk niet, bevordering van de lokale werkgelegenheid enzo. Die gaan echt geen import juristen halen.
pi_145751728
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik heb meerdere fietsen.
Ik meerdere motoren.
pi_145751763
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, bevordering van de lokale werkgelegenheid enzo. Die gaan echt geen import juristen halen.
We zullen het zien, Y'tje.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:20:45 #154
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751779
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik meerdere motoren.
Zozo, meneer zit in de roerende zaken? Nog een aandelenportefeuille ook toch?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145751840
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:20 schreef eriksd het volgende:

[..]

Zozo, meneer zit in de roerende zaken? Nog een aandelenportefeuille ook toch?
Eigenaar van Ben&Jerrys, Calve, Shell en weet ik wat nog meer. :7
pi_145751859
Nu heb ik zin in Ben&Jerrys.

Waarom heb ik dat net niet gehaald. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2014 21:22:23 ]
pi_145751881
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik meerdere motoren.
Ik blijf dan liever bij de post werken.
pi_145751904
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik blijf dan liever bij de post werken.
Naast dom voor de uni ook nog schizo?
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:23:16 #159
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751915
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik blijf dan liever bij de post werken.
Tegen wie heb je het nou?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145751931
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Naast dom voor de uni ook nog schizo?
wel zo gezellig
pi_145751976
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef eriksd het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het nou?
tegen etsu

quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

We zullen het zien, Y'tje.
pi_145751999
Paar jaar geleden toen ik net op FOK! kwam kijken, kraakte Erik me ook af omdat ik op vmbo zat/heb gezeten. Kijk eens waar ik nu sta en hij adoreert me nu.

Jouw tijd komt nog wel, Y'tje.
pi_145752078
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
Paar jaar geleden toen ik net op FOK! kwam kijken, kraakte Erik me ook af omdat ik op vmbo zat/heb gezeten. Kijk eens waar ik nu sta en hij adoreert me nu.

Jouw tijd komt nog wel, Y'tje.
erikje weet gewoon niet zo goed hoe hij met andere om moet gaan. Omdat hij vroeger altijd zo gepest is met zijn gewicht.

Maar we houden wel van je hoor, erikje :*
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:27:01 #164
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145752125
quote:
17s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

erikje weet gewoon niet zo goed hoe hij met andere om moet gaan. Omdat hij vroeger altijd zo gepest is met zijn gewicht.

Maar we houden wel van je hoor, erikje :*
Hmmhmm.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145752148
22 juli een verzoek gedaan de bij examencommissie. En voor het laatst 20 augustus nog wat gehoord :')

Is het al tijd om te zeiken of zitten ze nog binnen hun termijn
pi_145752195
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Mshauri het volgende:
22 juli een verzoek gedaan de bij examencommissie. En voor het laatst 20 augustus nog wat gehoord :')

Is het al tijd om te zeiken of zitten ze nog binnen hun termijn
Is de termijn niet 6 weken? Op de RuG in ieder geval wel.
pi_145752199
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hmmhmm.
Mond vol?
Geen referral hier.
pi_145752200
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hmmhmm.
komt wel goed schatje
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:49:33 #169
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145753499
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145758957
Hallon O+
pi_145758971
Nog aan het werk :{
pi_145759018
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog aan het werk :{
Floor aan het managen zo laat nog? :o
mag het weten
pi_145759120
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallon O+
Hallon, wat ben je nog zo druk aan het doen dan?
pi_145759495
Ik ben nog bezig voor een presentatie voor morgen. We waren pas om 21.30 in Metz :') dus net terug van het diner.
pi_145759871
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben nog bezig voor een presentatie voor morgen. We waren pas om 21.30 in Metz :') dus net terug van het diner.
Ben je nog lang bezig?
pi_145760735
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ben je nog lang bezig?
Ik denk het niet. Morgen vroeg opstaan en de laatste zaken in het lab testen. Genoeg is genoeg.
pi_145760875
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallon O+
Ha die Spot
pi_145760903
Het topic is weer compleet
pi_145760928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:15 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ha die Spot
Hoi Pax.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:20:40 #180
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_145761036
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Hoi Pax.
Hallo Spot.
pi_145761049
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Hallo Spot.
Hoi Ike.
pi_145761088
Iemand nog wat boeiends te vertellen. Van de AWR word ik ook niet gezelliger
pi_145761102
Hoe vind je Metz Spot? Nog lekker laat op zijn Frans gedineerd dus? Morgenochtend iig beginnen met stokbrood, croissants en pain au chocolat non? :9
mag het weten
pi_145761215
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:23 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe vind je Metz Spot? Nog lekker laat op zijn Frans gedineerd dus? Morgenochtend iig beginnen met stokbrood, croissants en pain au chocolat non? :9
Metz is helemaal niet onaardig. Zojuist lekker gegeten en daarna nog een rondje gewandeld.
pi_145761462
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Metz is helemaal niet onaardig. Zojuist lekker gegeten en daarna nog een rondje gewandeld.
Justem :) Je vous souhaite une bonne nuit :z
mag het weten
pi_145761498
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:22 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog wat boeiends te vertellen. Van de AWR word ik ook niet gezelliger
Ik ook niet. Morgen maar verder.
pi_145761632
De allerslechtste chauffeur van NL is weer begonnen in Twente _O_ Nu wel bij de commerciëlen dus geen Ruben meer ;(
mag het weten
pi_145761695
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:41 schreef Joosie200 het volgende:
De allerslechtste chauffeur van NL is weer begonnen in Twente _O_ Nu wel bij de commerciëlen dus geen Ruben meer ;(
Vond het maar matig. Iedereen tegelijk was te chaotisch.

Al is die oekrainse wel een trol zeg :')
pi_145761785
De Oekraïnse matroeska's _O_ (kijk hem nu terug) Maar die namen, echt dafuq :')
mag het weten
pi_145761869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:45 schreef Joosie200 het volgende:
De Oekraïnse matroeska's _O_ (kijk hem nu terug) Maar die namen, echt dafuq :')
ingehaald worden door oma'tjes :D
pi_145761903
Die twee Dolce & Gabana homo's, damn.. kippenfobie :D
mag het weten
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:35:56 #192
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_145762882
Hm, iemand enig idee hoe uitgebreid een paper moet zijn voor een eerstejaars? :') Zal toch nooit zo veel zijn? :o
pi_145762921
Mijn kat is maar op mijn wetboek gaan zitten
pi_145762953
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:35 schreef hugecooll het volgende:
Hm, iemand enig idee hoe uitgebreid een paper moet zijn voor een eerstejaars? :') Zal toch nooit zo veel zijn? :o
Neuh.

Mijne was 3 pagina's ofzo

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2014 01:39:09 ]
pi_145763106
Wetsartikel 3:34 lid 2 BW; moet je dit opvatten als alleen van toepassing bij het vorige lid, of op alle wilsontbrekende verklaringen?
pi_145763165
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:46 schreef mapima het volgende:
Wetsartikel 3:34 lid 2 BW; moet je dit opvatten als alleen van toepassing bij het vorige lid, of op alle wilsontbrekende verklaringen?
wat zegt je boek?
pi_145763204
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:49 schreef Yreal het volgende:

[..]

wat zegt je boek?
Geen idee, heb mijn wettenbundel voor mij
pi_145763232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:51 schreef mapima het volgende:

[..]

Geen idee, heb mijn wettenbundel voor mij
pak je boek dan eens
pi_145763259
Rechten :')
This is it, fuck it, it is what it is!
pi_145763271
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:54 schreef Zebase het volgende:
Rechten :')
Terechte klacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')