Tuurlijk niet, bevordering van de lokale werkgelegenheid enzo. Die gaan echt geen import juristen halen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso dat Zoetermeer mij eerder aanneemt dan jou.
We zullen het zien, Y'tje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, bevordering van de lokale werkgelegenheid enzo. Die gaan echt geen import juristen halen.
Zozo, meneer zit in de roerende zaken? Nog een aandelenportefeuille ook toch?quote:
Eigenaar van Ben&Jerrys, Calve, Shell en weet ik wat nog meer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zozo, meneer zit in de roerende zaken? Nog een aandelenportefeuille ook toch?
Naast dom voor de uni ook nog schizo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik blijf dan liever bij de post werken.
Tegen wie heb je het nou?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik blijf dan liever bij de post werken.
wel zo gezelligquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naast dom voor de uni ook nog schizo?
erikje weet gewoon niet zo goed hoe hij met andere om moet gaan. Omdat hij vroeger altijd zo gepest is met zijn gewicht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
Paar jaar geleden toen ik net op FOK! kwam kijken, kraakte Erik me ook af omdat ik op vmbo zat/heb gezeten. Kijk eens waar ik nu sta en hij adoreert me nu.
Jouw tijd komt nog wel, Y'tje.
Hmmhmm.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
erikje weet gewoon niet zo goed hoe hij met andere om moet gaan. Omdat hij vroeger altijd zo gepest is met zijn gewicht.
Maar we houden wel van je hoor, erikje
Is de termijn niet 6 weken? Op de RuG in ieder geval wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Mshauri het volgende:
22 juli een verzoek gedaan de bij examencommissie. En voor het laatst 20 augustus nog wat gehoord
Is het al tijd om te zeiken of zitten ze nog binnen hun termijn
Ben je nog lang bezig?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben nog bezig voor een presentatie voor morgen. We waren pas om 21.30 in Metzdus net terug van het diner.
Ik denk het niet. Morgen vroeg opstaan en de laatste zaken in het lab testen. Genoeg is genoeg.quote:
Metz is helemaal niet onaardig. Zojuist lekker gegeten en daarna nog een rondje gewandeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:23 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe vind je Metz Spot? Nog lekker laat op zijn Frans gedineerd dus? Morgenochtend iig beginnen met stokbrood, croissants en pain au chocolat non?
Justemquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Metz is helemaal niet onaardig. Zojuist lekker gegeten en daarna nog een rondje gewandeld.
Ik ook niet. Morgen maar verder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:22 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog wat boeiends te vertellen. Van de AWR word ik ook niet gezelliger
Vond het maar matig. Iedereen tegelijk was te chaotisch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:41 schreef Joosie200 het volgende:
De allerslechtste chauffeur van NL is weer begonnen in TwenteNu wel bij de commerciëlen dus geen Ruben meer
ingehaald worden door oma'tjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:45 schreef Joosie200 het volgende:
De Oekraïnse matroeska's(kijk hem nu terug) Maar die namen, echt dafuq
Neuh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:35 schreef hugecooll het volgende:
Hm, iemand enig idee hoe uitgebreid een paper moet zijn voor een eerstejaars?Zal toch nooit zo veel zijn?
wat zegt je boek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:46 schreef mapima het volgende:
Wetsartikel 3:34 lid 2 BW; moet je dit opvatten als alleen van toepassing bij het vorige lid, of op alle wilsontbrekende verklaringen?
pak je boek dan eensquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:51 schreef mapima het volgende:
[..]
Geen idee, heb mijn wettenbundel voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |