abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145751692
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

Sowieso dat Zoetermeer mij eerder aanneemt dan jou.
Tuurlijk niet, bevordering van de lokale werkgelegenheid enzo. Die gaan echt geen import juristen halen.
pi_145751728
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik heb meerdere fietsen.
Ik meerdere motoren.
pi_145751763
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, bevordering van de lokale werkgelegenheid enzo. Die gaan echt geen import juristen halen.
We zullen het zien, Y'tje.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:20:45 #154
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751779
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik meerdere motoren.
Zozo, meneer zit in de roerende zaken? Nog een aandelenportefeuille ook toch?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145751840
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:20 schreef eriksd het volgende:

[..]

Zozo, meneer zit in de roerende zaken? Nog een aandelenportefeuille ook toch?
Eigenaar van Ben&Jerrys, Calve, Shell en weet ik wat nog meer. :7
pi_145751859
Nu heb ik zin in Ben&Jerrys.

Waarom heb ik dat net niet gehaald. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2014 21:22:23 ]
pi_145751881
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik meerdere motoren.
Ik blijf dan liever bij de post werken.
pi_145751904
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik blijf dan liever bij de post werken.
Naast dom voor de uni ook nog schizo?
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:23:16 #159
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751915
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik blijf dan liever bij de post werken.
Tegen wie heb je het nou?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145751931
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Naast dom voor de uni ook nog schizo?
wel zo gezellig
pi_145751976
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:23 schreef eriksd het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het nou?
tegen etsu

quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

We zullen het zien, Y'tje.
pi_145751999
Paar jaar geleden toen ik net op FOK! kwam kijken, kraakte Erik me ook af omdat ik op vmbo zat/heb gezeten. Kijk eens waar ik nu sta en hij adoreert me nu.

Jouw tijd komt nog wel, Y'tje.
pi_145752078
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
Paar jaar geleden toen ik net op FOK! kwam kijken, kraakte Erik me ook af omdat ik op vmbo zat/heb gezeten. Kijk eens waar ik nu sta en hij adoreert me nu.

Jouw tijd komt nog wel, Y'tje.
erikje weet gewoon niet zo goed hoe hij met andere om moet gaan. Omdat hij vroeger altijd zo gepest is met zijn gewicht.

Maar we houden wel van je hoor, erikje :*
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:27:01 #164
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145752125
quote:
17s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

erikje weet gewoon niet zo goed hoe hij met andere om moet gaan. Omdat hij vroeger altijd zo gepest is met zijn gewicht.

Maar we houden wel van je hoor, erikje :*
Hmmhmm.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145752148
22 juli een verzoek gedaan de bij examencommissie. En voor het laatst 20 augustus nog wat gehoord :')

Is het al tijd om te zeiken of zitten ze nog binnen hun termijn
pi_145752195
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Mshauri het volgende:
22 juli een verzoek gedaan de bij examencommissie. En voor het laatst 20 augustus nog wat gehoord :')

Is het al tijd om te zeiken of zitten ze nog binnen hun termijn
Is de termijn niet 6 weken? Op de RuG in ieder geval wel.
pi_145752199
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hmmhmm.
Mond vol?
Geen referral hier.
pi_145752200
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hmmhmm.
komt wel goed schatje
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:49:33 #169
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145753499
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145758957
Hallon O+
pi_145758971
Nog aan het werk :{
pi_145759018
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog aan het werk :{
Floor aan het managen zo laat nog? :o
mag het weten
pi_145759120
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallon O+
Hallon, wat ben je nog zo druk aan het doen dan?
pi_145759495
Ik ben nog bezig voor een presentatie voor morgen. We waren pas om 21.30 in Metz :') dus net terug van het diner.
pi_145759871
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben nog bezig voor een presentatie voor morgen. We waren pas om 21.30 in Metz :') dus net terug van het diner.
Ben je nog lang bezig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')