abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145750937
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
Er was ook een vraag (voor weinig punten, maar toch): "beargumenteer of de belastingheffing in box 3 rechtvaardig is". Gratis punten _O_
Vertel het maar
pi_145750954
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
Er was ook een vraag (voor weinig punten, maar toch): "beargumenteer of de belastingheffing in box 3 rechtvaardig is". Gratis punten _O_
Ik zou zeggen van niet.
pi_145750970
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef eriksd het volgende:

[..]

En wat vind jij?
Niet rechtvaardig, want dat was makkelijker te beargumenteren. Heb gezegd dat forfaitair rendement onrechtvaardig is, dat de erfpacht- en splitsingsregelingen uit het uitvoeringsbesluit (17 keer de jaarlijkse erfpacht en 20.000 aftrek bij gesplitste woning respectievelijk) oneerlijk zijn omdat ze de hoogte van de WOZ en/of de erfpacht niet meerekenen en dat je WOZ-waarde te hoog blijft als je je erfpachtcanon afkoopt.
pi_145750984
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik zou zeggen van niet.
0 punten
pi_145751010
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:08 schreef Yreal het volgende:

[..]

0 punten
Gelukkig kan ik een 1 hebben op m'n vieze cijferlijst. Jij niet.
pi_145751026
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik een 1 hebben op m'n vieze cijferlijst. Jij niet.
Gast :')
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:11:25 #132
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_145751173
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik een 1 hebben op m'n vieze cijferlijst. Jij niet.
Say what? :') :D
pi_145751231
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Say what? :') :D
:*
pi_145751243
Mensen die happen _O_

M'n avond is weer goed.
pi_145751279
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik een 1 hebben op m'n vieze cijferlijst. Jij niet.
Mijne is al verziekt
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:13:18 #136
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751286
Heel goed Etsu, gewoon kapotmaken die figuren.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145751295
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mijne is al verziekt
Dat weet ik, dat wilde ik nog eens benadrukken.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:13:35 #138
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751307
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Yreal het volgende:

[..]

Mijne is al verziekt
Jij hebt toch een best goede lijst?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:13:45 #139
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751323
Op wereldomgekeerddag HAHAHAHHAHA
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145751369
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef eriksd het volgende:
Op wereldomgekeerddag HAHAHAHHAHA
Daar ben jij vast een welgemanierde, elegante, gezellige heer.
pi_145751382
quote:
15s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Daar ben jij vast een welgemanierde, elegante, gezellige heer.
:D _O-
pi_145751406
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat weet ik, dat wilde ik nog eens benadrukken.
Dan is het effect voor jouw lijst van een 1 dus veel ernstiger...
pi_145751426
quote:
6s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dan is het effect voor jouw lijst van een 1 dus veel ernstiger...
Voor de toekomst? Nee...
pi_145751454
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Voor de toekomst? Nee...
Die had je toch al niet?
pi_145751478
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Yreal het volgende:

[..]

Die had je toch al niet?
Sowieso dat Zoetermeer mij eerder aanneemt dan jou.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:16:26 #146
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_145751496
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Yreal het volgende:

[..]

Die had je toch al niet?
Sluit maar aan in de rij in Zoetermeer.
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:17:18 #147
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751543
quote:
15s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

Daar ben jij vast een welgemanierde, elegante, gezellige heer.
Terwijl jij met een vlot kapsel en mooie motor in de hand je P gaat halen zonder die dag een spel- of grammaticafout gemaakt te hebben of te vallen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_145751636
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:17 schreef eriksd het volgende:

[..]

Terwijl jij met een vlot kapsel en mooie motor in de hand je P gaat halen zonder die dag een spel- of grammaticafout gemaakt te hebben of te vallen.
WAT DIS JE MIJN MOTOR NOU ?!?!?! :( :(

Met je kapotte fiets
pi_145751671
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:19:09 #150
165633 eriksd
The grand facade...
pi_145751676
quote:
8s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Yreal het volgende:

[..]

WAT DIS JE MIJN MOTOR NOU ?!?!?! :( :(

Met je kapotte fiets
Ik heb meerdere fietsen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')