Vertel het maarquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
Er was ook een vraag (voor weinig punten, maar toch): "beargumenteer of de belastingheffing in box 3 rechtvaardig is". Gratis punten
Ik zou zeggen van niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef Tchock het volgende:
Er was ook een vraag (voor weinig punten, maar toch): "beargumenteer of de belastingheffing in box 3 rechtvaardig is". Gratis punten
Niet rechtvaardig, want dat was makkelijker te beargumenteren. Heb gezegd dat forfaitair rendement onrechtvaardig is, dat de erfpacht- en splitsingsregelingen uit het uitvoeringsbesluit (17 keer de jaarlijkse erfpacht en 20.000 aftrek bij gesplitste woning respectievelijk) oneerlijk zijn omdat ze de hoogte van de WOZ en/of de erfpacht niet meerekenen en dat je WOZ-waarde te hoog blijft als je je erfpachtcanon afkoopt.quote:
Gastquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik een 1 hebben op m'n vieze cijferlijst. Jij niet.
Say what?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijne is al verziektquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt toch een best goede lijst?quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar ben jij vast een welgemanierde, elegante, gezellige heer.
Dan is het effect voor jouw lijst van een 1 dus veel ernstiger...quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat wilde ik nog eens benadrukken.
Voor de toekomst? Nee...quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan is het effect voor jouw lijst van een 1 dus veel ernstiger...
Terwijl jij met een vlot kapsel en mooie motor in de hand je P gaat halen zonder die dag een spel- of grammaticafout gemaakt te hebben of te vallen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar ben jij vast een welgemanierde, elegante, gezellige heer.
WAT DIS JE MIJN MOTOR NOU ?!?!?!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Terwijl jij met een vlot kapsel en mooie motor in de hand je P gaat halen zonder die dag een spel- of grammaticafout gemaakt te hebben of te vallen.
Ik heb meerdere fietsen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
WAT DIS JE MIJN MOTOR NOU ?!?!?!![]()
![]()
Met je kapotte fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |