Ik denk het niet. Morgen vroeg opstaan en de laatste zaken in het lab testen. Genoeg is genoeg.quote:
Metz is helemaal niet onaardig. Zojuist lekker gegeten en daarna nog een rondje gewandeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:23 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe vind je Metz Spot? Nog lekker laat op zijn Frans gedineerd dus? Morgenochtend iig beginnen met stokbrood, croissants en pain au chocolat non?
Justemquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Metz is helemaal niet onaardig. Zojuist lekker gegeten en daarna nog een rondje gewandeld.
Ik ook niet. Morgen maar verder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:22 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog wat boeiends te vertellen. Van de AWR word ik ook niet gezelliger
Vond het maar matig. Iedereen tegelijk was te chaotisch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:41 schreef Joosie200 het volgende:
De allerslechtste chauffeur van NL is weer begonnen in TwenteNu wel bij de commerciëlen dus geen Ruben meer
ingehaald worden door oma'tjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:45 schreef Joosie200 het volgende:
De Oekraïnse matroeska's(kijk hem nu terug) Maar die namen, echt dafuq
Neuh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:35 schreef hugecooll het volgende:
Hm, iemand enig idee hoe uitgebreid een paper moet zijn voor een eerstejaars?Zal toch nooit zo veel zijn?
wat zegt je boek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:46 schreef mapima het volgende:
Wetsartikel 3:34 lid 2 BW; moet je dit opvatten als alleen van toepassing bij het vorige lid, of op alle wilsontbrekende verklaringen?
pak je boek dan eensquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:51 schreef mapima het volgende:
[..]
Geen idee, heb mijn wettenbundel voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |