abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145760735
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ben je nog lang bezig?
Ik denk het niet. Morgen vroeg opstaan en de laatste zaken in het lab testen. Genoeg is genoeg.
pi_145760875
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallon O+
Ha die Spot
pi_145760903
Het topic is weer compleet
pi_145760928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:15 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ha die Spot
Hoi Pax.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:20:40 #180
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_145761036
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Hoi Pax.
Hallo Spot.
pi_145761049
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Hallo Spot.
Hoi Ike.
pi_145761088
Iemand nog wat boeiends te vertellen. Van de AWR word ik ook niet gezelliger
pi_145761102
Hoe vind je Metz Spot? Nog lekker laat op zijn Frans gedineerd dus? Morgenochtend iig beginnen met stokbrood, croissants en pain au chocolat non? :9
mag het weten
pi_145761215
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:23 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe vind je Metz Spot? Nog lekker laat op zijn Frans gedineerd dus? Morgenochtend iig beginnen met stokbrood, croissants en pain au chocolat non? :9
Metz is helemaal niet onaardig. Zojuist lekker gegeten en daarna nog een rondje gewandeld.
pi_145761462
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Metz is helemaal niet onaardig. Zojuist lekker gegeten en daarna nog een rondje gewandeld.
Justem :) Je vous souhaite une bonne nuit :z
mag het weten
pi_145761498
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:22 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog wat boeiends te vertellen. Van de AWR word ik ook niet gezelliger
Ik ook niet. Morgen maar verder.
pi_145761632
De allerslechtste chauffeur van NL is weer begonnen in Twente _O_ Nu wel bij de commerciëlen dus geen Ruben meer ;(
mag het weten
pi_145761695
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:41 schreef Joosie200 het volgende:
De allerslechtste chauffeur van NL is weer begonnen in Twente _O_ Nu wel bij de commerciëlen dus geen Ruben meer ;(
Vond het maar matig. Iedereen tegelijk was te chaotisch.

Al is die oekrainse wel een trol zeg :')
pi_145761785
De Oekraïnse matroeska's _O_ (kijk hem nu terug) Maar die namen, echt dafuq :')
mag het weten
pi_145761869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 00:45 schreef Joosie200 het volgende:
De Oekraïnse matroeska's _O_ (kijk hem nu terug) Maar die namen, echt dafuq :')
ingehaald worden door oma'tjes :D
pi_145761903
Die twee Dolce & Gabana homo's, damn.. kippenfobie :D
mag het weten
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:35:56 #192
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_145762882
Hm, iemand enig idee hoe uitgebreid een paper moet zijn voor een eerstejaars? :') Zal toch nooit zo veel zijn? :o
pi_145762921
Mijn kat is maar op mijn wetboek gaan zitten
pi_145762953
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:35 schreef hugecooll het volgende:
Hm, iemand enig idee hoe uitgebreid een paper moet zijn voor een eerstejaars? :') Zal toch nooit zo veel zijn? :o
Neuh.

Mijne was 3 pagina's ofzo

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2014 01:39:09 ]
pi_145763106
Wetsartikel 3:34 lid 2 BW; moet je dit opvatten als alleen van toepassing bij het vorige lid, of op alle wilsontbrekende verklaringen?
pi_145763165
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:46 schreef mapima het volgende:
Wetsartikel 3:34 lid 2 BW; moet je dit opvatten als alleen van toepassing bij het vorige lid, of op alle wilsontbrekende verklaringen?
wat zegt je boek?
pi_145763204
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:49 schreef Yreal het volgende:

[..]

wat zegt je boek?
Geen idee, heb mijn wettenbundel voor mij
pi_145763232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:51 schreef mapima het volgende:

[..]

Geen idee, heb mijn wettenbundel voor mij
pak je boek dan eens
pi_145763259
Rechten :')
This is it, fuck it, it is what it is!
pi_145763271
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 01:54 schreef Zebase het volgende:
Rechten :')
Terechte klacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')