SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroïdenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ik pak 2x in de week cardio mee en in probeer ook nog minimaal 1x in de week op de wielrenfiets te zitten.quote:![]()
Ah ok, niets mis mee dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik pak 2x in de week cardio mee en in probeer ook nog minimaal 1x in de week op de wielrenfiets te zitten.
Ik merk echt dat ik sinds ik cardio erbij doe ondanks wat anderen zeggen veel beter afval.
Heb dan momenteel ook genoeg tijd om dit te doen maar tochStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Daar ben ik begonnen met eens aan mijn lichaam te werkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:53 schreef Questular het volgende:
[..]
1,85, 105kg dus ik ben geen ecto.... Maar ik moet maar weer eens gaan kijken wat ik met mn voeding moet gaan doen.
Ik neem aan dat je een lager vp hebt dan ik toendertijd, maar bij mij was het echt een kwestie van langzaam wat meer gaan eten.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Meer ontbijten, dat in ieder geval. Verder zou ik persoonlijk ~2500kcal per dag en dan je deficit krijgen door beweging/sporten. Kan cardio, kan ook liften, als je maar energie verbruikt. Te weinig eten is niet goed inderdaad, gaat je lichaam in spaarstand basically.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:23 schreef Questular het volgende:
Ik ga alles meer weer eens bijhouden met een app, ik zal vast iets verkeerds doenWFPB!![]()
Captain Stug was vandaag in de gym. Driemaal hetzelfde gewicht proberen te benchen, driemaal met hetzelfde aantal reps, driemaal gefaald en nog niet om een spot vragen. De eerste keer heb ik 'm gewoon geholpen, dat kan gebeuren. De tweede keer heb ik 'm geholpen en gezegd: "Hé bro, als je een spot nodig hebt moet je het gewoon vragen." De derde keer stond ik wat verderop en moest een ander de baar van hem aftillen.![]()
![]()
Iemand trouwens nog hints om de form op OHP te verbeteren? Ik merk dat ik teveel vanuit de rug buig en te weinig vanuit de heupen.![]()
Brood zitten stiekem veel calorieën in. Sinds ik dat bijna niet meer eet, val ik veel makkelijker af.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wellicht wat anders eten dan brood?![]()
Zit eraan te denken om mn middagbrood te vervangen voor rijst met kip. En dan op zondag alles klaar te maken voor 1 week.![]()
Not sure if sarcasm or notquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Brood zitten stiekem veel calorieën in. Sinds ik dat bijna niet meer eet, val ik veel makkelijker af.![]()
![]()
Sowieso graanproducten mijden als je af wil vallen. Ik had precies hetzelfde.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Brood zitten stiekem veel calorieën in. Sinds ik dat bijna niet meer eet, val ik veel makkelijker af.![]()
Quinoa ftw, sinds ik dat eet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sowieso graanproducten mijden als je af wil vallen. Ik had precies hetzelfde.Wel met rauwe cacaostrips ertussen en een saus van kokosolie, macapoeder, cranberry's, tarwegras en geroosterd spelt.
Deathlift or Die.![]()
Nee, geen sarcasme. Ik heb in het begin ook veel moeite gehad om af te vallen, totdat ik stopte met het eten van brood. Toen ging het plots heel makkelijk. Kweenie zeker waarom, ik denk dat het te maken heeft dat je van brood stiekem meer calorieën binnenkrijgt dan je denkt.quote:![]()
Dat heb ik alleen in een kant en klare salade geprobeerd, en toen dacht ik dat ik zaagsel zat te eten. Dat was dus niet zo'n goede ervaring. Maar ik zal het zelf eens klaar maken, dat lijkt me beter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Quinoa ftw, sinds ik dat eet.Wel met rauwe cacaostrips ertussen en een saus van kokosolie, macapoeder, cranberry's, tarwegras en geroosterd spelt.
![]()
Blijft voor mij ook erg lastig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Iemand trouwens nog hints om de form op OHP te verbeteren? Ik merk dat ik teveel vanuit de rug buig en te weinig vanuit de heupen.
Proberen je glutes en buik goed aan te spannen, je heupen naar achter kantelen eigenlijk.
Het lukt mij ook lastig, bij topsets wil ik nog wel eens staggered gaan staan, om de druk op mijn onderrug weg te nemen, en minder door te buigen.![]()
Jesse approved.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Quinoa ftw, sinds ik dat eet.Wel met rauwe cacaostrips ertussen en een saus van kokosolie, macapoeder, cranberry's, tarwegras en geroosterd spelt.
![]()
Cut je niet te hard? Ik vind 2,5 kilo in twee weken best veel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
16 dagen in de cut, ongeveer 2,5 kg kwijt.Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
In het begin verlies je altijd meer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Cut je niet te hard? Ik vind 2,5 kilo in twee weken best veel.![]()
1 kilo per week is meer dan gemiddeld maar niet extreem veel. Zeker niet als je er een beetje ervaring mee hebt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Cut je niet te hard? Ik vind 2,5 kilo in twee weken best veel.![]()
Inmiddels 6 weken bezig met fitnessen. Gaat wel lekker volgens mij, kan in ieder geval merken dat ik sterker word. Veel verschillende oefeningen uitgeprobeerd maar heb er nu een paar die ik eigenlijk altijd doe:
benchpress
squat
overhead press
rope pull down
calf raises
lat pulldown
Welke oefeningen moet/kan ik hier het beste aan toevoegen om een volledig full body schema te krijgen? deadliften is geen fijne oefening voor mij dus vandaar dat die er niet bij staat..
[ Bericht 0% gewijzigd door PlukvdP. op 20-10-2014 15:19:36 ]![]()
Ligt aan je doel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:56 schreef PlukvdP. het volgende:
Inmiddels 6 weken bezig met fitnessen. Gaat wel lekker volgens mij, kan in ieder geval merken dat ik sterker word. Veel verschillende oefeningen uitgeprobeerd maar heb er nu een paar die ik eigenlijk altijd doe:
benchpress
squat
overhead press
rope push down
calf raises
lat pulldown
Welke oefeningen moet/kan ik hier het beste aan toevoegen om een volledig full body schema te krijgen? deadliften is geen fijne oefening voor mij dus vandaar dat die er niet bij staat..Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Kettlebell swingsquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:56 schreef PlukvdP. het volgende:
benchpress
squat
overhead press
rope push down
calf raises
lat pulldown
Welke oefeningen moet/kan ik hier het beste aan toevoegen om een volledig full body schema te krijgen? deadliften is geen fijne oefening voor mij dus vandaar dat die er niet bij staat..Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Wat sterker worden en meer definitie van spieren.quote:Die doe ik thuis als ik een keertje niet naar de sportschool kanquote:![]()
![]()
Vanwaar vind je deadliften niet fijn? Dat is nochtans een erg nuttige en belangrijke oefening.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:56 schreef PlukvdP. het volgende:
benchpress
squat
overhead press
rope pull down
calf raises
lat pulldown
Welke oefeningen moet/kan ik hier het beste aan toevoegen om een volledig full body schema te krijgen? deadliften is geen fijne oefening voor mij dus vandaar dat die er niet bij staat..
Wat betreft je schema: probeer de lat pulldowns (deels) te vervangen door pull-ups of chin-ups. Als je dat nog niet kunt, doe dan een paar negatives of gebruik een assisted pull-up machine als je gym die een heeft. Dat doe je ook best voor de isolatieoefeningen (voor de calfraises en de rope pulldown dus).![]()
Wel zwaar trouwens mocht je er deadlifts mee willen vervangen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:19 schreef PlukvdP. het volgende:
[..]
Wat sterker worden en meer definitie van spieren.
[..]
Die doe ik thuis als ik een keertje niet naar de sportschool kanTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Dus eigenlijk meer kracht en spiermassa? Dan heb je nog steeds de twee-deling van powerliften of bodybuilding. Met beide kan je progressie zien in zowel kracht als spiermassa. Even kort door de bocht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:19 schreef PlukvdP. het volgende:
[..]
Powerlifting: Kracht gaat snel vooruit en spiermassa bouwt zich op. Trainingen zijn langer en zwaarder om van te herstellen.
Bodybuilding: Focus ligt op spiermassa en kracht is secundair, echter gaat deze ook gestaag omhoog. Tijd efficiënter wat je in 20 minunten kan doe met bodybuilding oefeningen doe je een uur over met powerliften door extra rusttijd.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Yay, eindelijk 90 kg squat. Is nog steeds kut, maar gaat in ieder geval weer wat omhoog.Geen referral hier.![]()
Hoevaak ga je pw?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:19 schreef PlukvdP. het volgende:
[..]
[..]
Die doe ik thuis als ik een keertje niet naar de sportschool kan
En hoezo vind je deadliften niet fijn, vind ik persoonlijk wel een key lift vooral als je sterker wil worden.
Wat zijn je stats nu?Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
90kg BP en 55kg OHP. gaat lekker zo!'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
Thx, zal ik eens proberen! Van beide kan ik er meestal maar 5 of zoquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vanwaar vind je deadliften niet fijn? Dat is nochtans een erg nuttige en belangrijke oefening.
Wat betreft je schema: probeer de lat pulldowns (deels) te vervangen door pull-ups of chin-ups. Als je dat nog niet kunt, doe dan een paar negatives of gebruik een assisted pull-up machine als je gym die een heeft. Dat doe je ook best voor de isolatieoefeningen (voor de calfraises en de rope pulldown dus).Gelukkig heeft mn gym die assisted pull-up machine.
Deadliften krijg ik de form maar niet goed, ook bij lage gewichten snel last van mn onderrug..Dan kies ik voor de focus op spiermassa, aangezien ik niet altijd even lang kan herstellen ivm andere sporten. Bodybuilding dus denk ik. Maar ik wist niet dat er zo'n aanzienlijk verschil zit tussen de twee?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dus eigenlijk meer kracht en spiermassa? Dan heb je nog steeds de twee-deling van powerliften of bodybuilding. Met beide kan je progressie zien in zowel kracht als spiermassa. Even kort door de bocht.
Powerlifting: Kracht gaat snel vooruit en spiermassa bouwt zich op. Trainingen zijn langer en zwaarder om van te herstellen.
Bodybuilding: Focus ligt op spiermassa en kracht is secundair, echter gaat deze ook gestaag omhoog. Tijd efficiënter wat je in 20 minunten kan doe met bodybuilding oefeningen doe je een uur over met powerliften door extra rusttijd.Ik ga 3x pw. Heb nog nooit 1RM gedaan, maar ik squat nu 5x5 65kg, bench ook 5x5 65kg, overhead press 5x5 32,5kg. Maar dit loopt iedere week nog lekker op. Ik ben 1,85 en 80kg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoevaak ga je pw?
En hoezo vind je deadliften niet fijn, vind ik persoonlijk wel een key lift vooral als je sterker wil worden.
Wat zijn je stats nu?![]()
Zou ik gewoon lekker zonder assistentie die pull ups blijven doen, als je er nu al 5 doet zit je binnen notime op weighted pull upsquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:08 schreef PlukvdP. het volgende:
[..]
Thx, zal ik eens proberen! Van beide kan ik er meestal maar 5 of zoGelukkig heeft mn gym die assisted pull-up machine.
Deadliften krijg ik de form maar niet goed, ook bij lage gewichten snel last van mn onderrug..
[..]
Dan kies ik voor de focus op spiermassa, aangezien ik niet altijd even lang kan herstellen ivm andere sporten. Bodybuilding dus denk ik. Maar ik wist niet dat er zo'n aanzienlijk verschil zit tussen de twee?
[..]
Ik ga 3x pw. Heb nog nooit 1RM gedaan, maar ik squat nu 5x5 65kg, bench ook 5x5 65kg, overhead press 5x5 32,5kg. Maar dit loopt iedere week nog lekker op. Ik ben 1,85 en 80kg.
En wat betreft deadlifts zou ik toch aanraden dit wel te doen, en dan focus een paar maand op form.
Als je die eenmaal onder de knie heb is het gewoon een hele goede oefening voor je hele algehele strength
En powerliften en bodybuilden is een wereld van verschil
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Haha wow, anderhalve week niet gesport, meteen is de hele gym verbouwd
Rubberen tegels in de gewichtenhoek, een extra bench press en incline bench press, een hoop nieuwe/extra plates, goede zaak![]()
![]()
Vaker een week niet gaan danquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Verbodsbord het volgende:
Haha wow, anderhalve week niet gesport, meteen is de hele gym verbouwd
Rubberen tegels in de gewichtenhoek, een extra bench press en incline bench press, een hoop nieuwe/extra plates, goede zaakStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Hehe, niet gaan staat niet meer op de planning.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Vaker een week niet gaan dan![]()
Hoi, ik wielren, maar neem nu een paar weekjes rust. Gisteren 10 minuten buikspieroefeningen gedaan (wat ik nooit doe) en heb nu lichte spierpijn. Wat is beter, vandaag doortrainen of een dag overslaan?![]()
Kijk uit dat je je niet overtraint.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:56 schreef FastFox91 het volgende:
Hoi, ik wielren, maar neem nu een paar weekjes rust. Gisteren 10 minuten buikspieroefeningen gedaan (wat ik nooit doe) en heb nu lichte spierpijn. Wat is beter, vandaag doortrainen of een dag overslaan?Deathlift or Die.![]()
Gewoon doortrainen, als je beetje opwarmt is de spierpijn wel weg. Tenzij het echt in de weg staat, als ik spierpijn in onderrug heb is squatten bijvoorbeeld niet echt ideaal.![]()
Vandaar de vraag of je kan doortrainen met lichte spierpijn of pas weer beginnen wanneer het weg is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk uit dat je je niet overtraint.Zal de volgende keer eerst een warmingupje doen en als ik de training kan niet afmaken de volgende dag overslaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon doortrainen, als je beetje opwarmt is de spierpijn wel weg. Tenzij het echt in de weg staat, als ik spierpijn in onderrug heb is squatten bijvoorbeeld niet echt ideaal.![]()
Tien minuten buikspieren doen is wel een serieuze inspanning. Mocht je last krijgen, neem dan op z'n minst een week rust om je centraal zenuwstelsel te laten bijkomen van de inspanningen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:23 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vandaar de vraag of je kan doortrainen met lichte spierpijn of pas weer beginnen wanneer het weg is.
[..]
Zal de volgende keer eerst een warmingupje doen en als ik de training kan niet afmaken de volgende dag overslaan."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Heeft iemand nog tips voor bulk-food dat je eenvoudig naar het werk kan meenemen, en iets wat niet bestaat uit noten en/of brood? Brood krijg ik gewoonweg niet weg, en ik vind het verschrikkelijk.
Zit tegenwoordig erg te kutten met het koken en zit er aan te denken om bv in de vroege ochtend het een en ander klaar te maken om meerdere bakjes te maken. Ik sta liever 1 keer lang in de keuken dan 10x kort.Moet bijna elke dag 2,5 uur in de auto zitten om naar een klant te gaan, dus liever even in de ochtend koken en dan opwarmen waar dit kan.
Iets zoals kip en rijst, maar dan zodanig dat het niet naar droog zaagsel smaakt.
Tot dusver is m'n dag sinds 3 weken (nieuw werk) als volgt:
Ochtend:
500ml melk
1 banaan
40g pindakaas
150g avocado
30g caseine/whey
Lunch: niets, behalve fruit of iets wat ik op de weg tegen kom
Avond:
500ml melk
175g rijst (ongekookt)
250g kip
+ een zooi groente aan broccoli, paprika, spinazie, tomaat of wat ik ook kan vinden
Late avond:
500ml melk
30g caseine
Verspreid over de dag 2 liter water of iets in die richting.
Macro's: 177 eiwit, 245 koolhydraten, 79 vet, 2.454 kcal (in een cut, dus gaat nog wel, maar het is al onder wat ik zou moeten laatste 3 weken)
Conclusie: 1,5 liter melk, gelukkig kan ik er goed tegen maarja.. niet echt optimaal denk ik. Geen lunch buiten fruit om, zou graag hier een bak met eten willen plaatsen maar hoe en wat? Met name de lunch breekt mij op, kom erg 'moe' thuis wanneer ik dit normaal nooit heb. Moet echt een oplossing vinden.![]()
Mischien moeten de mensen hier gewoon normaal antwoord geven op een vraag over spierpijn i.p.v. "grappig" proberen te zijn.
*Op sap zn antwoord na![]()
Droge worst. Boerenmetworst, chorizo dat soort dingen. Veel eiwitten en vetten en makkelijk mee te nemen. Mijn ideale snack tussendoor. En een snickersquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:35 schreef Lightweight het volgende:
Heeft iemand nog tips voor bulk-food dat je eenvoudig naar het werk kan meenemen, en iets wat niet bestaat uit noten en/of brood? Brood krijg ik gewoonweg niet weg, en ik vind het verschrikkelijk.
Zit tegenwoordig erg te kutten met het koken en zit er aan te denken om bv in de vroege ochtend het een en ander klaar te maken om meerdere bakjes te maken. Ik sta liever 1 keer lang in de keuken dan 10x kort.Moet bijna elke dag 2,5 uur in de auto zitten om naar een klant te gaan, dus liever even in de ochtend koken en dan opwarmen waar dit kan.
Iets zoals kip en rijst, maar dan zodanig dat het niet naar droog zaagsel smaakt.
Ochtend:
500ml melk
1 banaan
40g pindakaas
150g avocado
30g caseine/whey
Avond:
500ml melk
175g rijst (ongekookt)
250g kip
+ een zooi groente aan broccoli, paprika, spinazie, tomaat of wat ik ook kan vinden
Late avond:
500ml melk
30g caseine
Macro's: 177 eiwit, 245 koolhydraten, 79 vet, 2.454 kcal (in een cut, dus gaat nog wel, maar het is al onder wat ik zou moeten laatste 3 weken)
Conclusie: 1,5 liter melk, gelukkig kan ik er goed tegen maarja.. niet echt optimaal denk ik. Geen lunch buiten fruit om, zou graag hier een bak met eten willen plaatsen maar hoe en wat? Met name de lunch breekt mij op, kom erg 'moe' thuis wanneer ik dit normaal nooit heb. Moet echt een oplossing vinden.. Heb je bij elkaar zo 500 kcal te pakken in 3 minuten. Of vreet 's avonds gewoon minder rijst en eet de helft smiddags. 175 gram, dat is meer dan 2 'normale' porties.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Koude pasta (mits eerder gekookt) is prima te eten, veel lekkerder dan koude rijst. Pastasalade hoppa kan je zo een paar kilo van maken.WFPB!![]()
Pff, moet echt aan die buttwink gaan werken bij de squat.
Heb gewoon last van m'n onderrug de dag na het squatten.Geen referral hier.![]()
Gvd heb ON 100% Gold standard Whey Triple Chocolate gehaald, maar vind hem echt tering vies. Proeft totaal niet zoals de Mutant Triple Chocolate..![]()
Dit inderdaad. Gewoon worst, paar eieren, wat pinda's of een snickers dat soort dingen. Nog een halve liter pakje volle melk erbij heb je zo 1000kcal. En een stuk beter dan 6 van die droge boterhammen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Droge worst. Boerenmetworst, chorizo dat soort dingen. Veel eiwitten en vetten en makkelijk mee te nemen. Mijn ideale snack tussendoor. En een snickers. Heb je bij elkaar zo 500 kcal te pakken in 3 minuten. Of vreet 's avonds gewoon minder rijst en eet de helft smiddags. 175 gram, dat is meer dan 2 'normale' porties.
![]()
Overnight Oats kost je 2 minuten en kan al gauw oplopen in kcals tot 800 kcals.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:35 schreef Lightweight het volgende:
Ochtend:
500ml melk
1 banaan
40g pindakaas
150g avocado
30g caseine/whey
Avond:
500ml melk
175g rijst (ongekookt)
250g kip
Late avond:
500ml melk
30g caseine
Conclusie: 1,5 liter melk, gelukkig kan ik er goed tegen maarja.. niet echt optimaal denk ik. Geen lunch buiten fruit om, zou graag hier een bak met eten willen plaatsen maar hoe en wat? Met name de lunch breekt mij op, kom erg 'moe' thuis wanneer ik dit normaal nooit heb. Moet echt een oplossing vinden.
Voorbeeld:
100gram havermout (380 kcals)
200 ml melk (125 kcals)
Eetlepel pindakaas (100 kcals)
Rozijnen (50 kcals)
-------------------------------------------------
=650 kcals
Plus vers fruit erdoor naar keuze (Bosbessen, appel met kaneel, banaan etc.) en je zit aan de 750-800 kcals.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
fijne website! thanks voor de link.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:40 schreef Multiply het volgende:
http://www.droogtrainen.com/
Jesse approved.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
![]()
Bonus foto van mijn homegym. Er is een barbell plate tree en dumbbell rack onderweg om alles op te bergen. Verder wil ik nog wat posters bestellen en komt er in de winter als het te koud is om buiten te hardlopen nog een loopband bij.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:14 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Bonus foto van mijn homegym. Er is een barbell plate tree en dumbbell rack onderweg om alles op te bergen. Verder wil ik nog wat posters bestellen en komt er in de winter als het te koud is om buiten te hardlopen nog een loopband bij.nice
Geen referral hier.![]()
Dayum, jaloers.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:14 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Bonus foto van mijn homegym. Er is een barbell plate tree en dumbbell rack onderweg om alles op te bergen. Verder wil ik nog wat posters bestellen en komt er in de winter als het te koud is om buiten te hardlopen nog een loopband bij.
USA?![]()
Jup, zeker een aanrader om eens toe te voegen. Nadeel is dat je het goed moet mengen, aangezien het nogal kleverig is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Pindakaas door de oats? Smaakt da wa?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
FF in de blender misschien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Jup, zeker een aanrader om eens toe te voegen. Nadeel is dat je het goed moet mengen, aangezien het nogal kleverig is.
Zal het van het weekend eens proberen maak het voor de zaterdag altijdStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
"In alcohol zitten namelijk erg veel koolhydraten, en men drinkt over het algemeen ‘s avonds alcohol, dus word deze overtollige hoeveelheid opgeslagen als vet. "
Dat was een fabeltje toch? Meende ergens anders gelezen te hebben dat een broodje met complexe carbs juist goed is voor 't slapen gaan.![]()
Ja carbs laat op de avond is geen enkel probleem.
Het 'timen' van eten gedurende de dag is sowieso zwaar overschat, dat heeft echt heel weinig invloed.![]()
De zin klopt wel, alcohol wordt altijd als eerste verwerkt wanneer dit in je systeem zit. De overige macro's worden dan opgeslagen in bijv. vet. Tot dus ver klopt het, echter gaat aankomen en afvallen niet over 1 dag. Op langer termijn 's avonds veel eten is het volgende bekend:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
"In alcohol zitten namelijk erg veel koolhydraten, en men drinkt over het algemeen ‘s avonds alcohol, dus word deze overtollige hoeveelheid opgeslagen als vet. "
Dat was een fabeltje toch? Meende ergens anders gelezen te hebben dat een broodje met complexe carbs juist goed is voor 't slapen gaan.
Mensen die het ontbijt overslaan eten later op de dag/avond snacks, waardoor er meer kcals binnen kwamen. Dat mensen dat extrapoleren naar 's nachts eten= meer vet.... Tijdens ramadan, wat eigenlijk gelijk staat aan 's avonds jezelf vol proppen, kwamen vrouwen in een studie ook niet in gewicht aan. Ze waren zelfs in gewicht gedaald.
Dat met het broodje complexe carbs weet ik zo niet. Maar er is wel een studie uitgevoerd waar een koolhydraat-arm dieet werd gevolgd. De groep die de meeste koolhydraten hadden bij de avondmaaltijd hielden meer vvm over.
Grootste punt waar je op moet letten is gewoon het aantal kcals en de hoeveelheid eiwit. Deze hebben namelijk de meeste invloed.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
het doel van kwark voor het slapen gaan was toch de langzame caseine eiwitten? waarom gaat het hier ineens over een broodje dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Dat was een fabeltje toch? Meende ergens anders gelezen te hebben dat een broodje met complexe carbs juist goed is voor 't slapen gaan.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
Eiwit≠Complexe koolhydraten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het doel van kwark voor het slapen gaan was toch de langzame caseine eiwitten? waarom gaat het hier ineens over een broodje dan?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Volgens mij maakt dat ook geen niks uit, als je om 19:00 een steak eet en om 23:00 naar bed gaat, is echt niet die hele biefstuk al afgebroken. En buiten dat, je lichaam kan best zonder eiwitten in de nacht, het is niet dat je ineens al je gains verliest als je geen kwark eet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het doel van kwark voor het slapen gaan was toch de langzame caseine eiwitten? waarom gaat het hier ineens over een broodje dan?![]()
ja dat snap ik, maar moet het dan (in een optimale situatie) alletwee?quote:'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
Volgens de imp. meter weer 2% eraf in 3 weken. Ik zie het maar als een dalende lijn want die percentages lijken nergens op
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Nee, eiwit timing is vooral van belang als je over de gehele dag niet genoeg binnen krijgt. 200 gram in twee maaltijden of 5 maakt niet zoveel uit. Wanneer je minder binnen krijgt speelt het een grotere rol. Dan is het verstandig om dit enigszins rondom je training te timen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar moet het dan (in een optimale situatie) alletwee?
Koolhydraten weet ik niet zozeer, maar in de vorige studie die ik aanhaalde was er bij een dieet laag in koolhydraten en kcal een voordeel om 's avonds de grootste portie koolhydraten te nuttigen. Dit kan je alleen niet doortrekken naar een normaal/hoog koolhydraten dieet waarbij je genoeg kcals binnen krijgt.
Maar als je meer wilt weten over de basisprincipes lees bodyrecomposition.com een keer door en leangains.com voor vasten etc.
TLDR: Nee, als je genoeg eiwitten, koolhydraten en kcals binnen krijgt niet.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
gast denk dat ie BB is (korte spieren jouhguuh)
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2014 02:00:20 ]![]()
Echt!? haha wat s het voor gast?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:01 schreef Snorrenbaard het volgende:
Oh wauw dat is de eigenaar van zn Crossfit gym hier in de buurt
Wat een "Do you even Lift bro!"
Nog een tokkie, droogtrainen video kanaal
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2014 02:05:57 ]![]()
Deed vroeger reviews over eten op youtube waarin hij op de domste manier proeven uitspreekten. Is toen gestopt vanwege al de haat, zal niet lang duren wanneer dat hier ook het geval is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Echt!? haha wat s het voor gast?
Wat een "Do you even Lift bro!"![]()
Ik begin al aardig te hatenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:05 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Deed vroeger reviews over eten op youtube waarin hij op de domste manier proeven uitspreekten. Is toen gestopt vanwege al de haat, zal niet lang duren wanneer dat hier ook het geval is.![]()
Wow!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:14 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Bonus foto van mijn homegym. Er is een barbell plate tree en dumbbell rack onderweg om alles op te bergen. Verder wil ik nog wat posters bestellen en komt er in de winter als het te koud is om buiten te hardlopen nog een loopband bij.![]()
LOL, wat is dat toch met crossfitters en de meest simpele dingen achterlijk fout uitvoeren?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:05 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Deed vroeger reviews over eten op youtube waarin hij op de domste manier proeven uitspreekten. Is toen gestopt vanwege al de haat, zal niet lang duren wanneer dat hier ook het geval is.![]()
![]()
als de vorm niet goed is noem je het crossfit. Das toch het hele idee erachter ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
LOL, wat is dat toch met crossfitters en de meest simpele dingen achterlijk fout uitvoeren?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik heb vandaag voor het eerst creatine gebruikt. Op de verpakking staat dat je 1 maatschepje (5 gram) met water 's ochtends moet innemen of na de training. Ik heb voor 's ochtends gekozen (op een nuchtere maag).
Na ongeveer 30 minuten kreeg ik een beetje last van m'n maag en toen ik naar de wc ging had ik diarree.
Kan dat door de creatine komen?
Volgens mij heb ik nu ook niks opgenomen van de creatine. Het lijkt wel of mijn lichaam alles er meteen uit wilde gooien?
-edit-
Een beetje Google'n levert sites op waarbij aanbevolen wordt om het met lauw/warm water in te nemen als je maagproblemen krijgt van creatine...
[ Bericht 14% gewijzigd door yozd op 22-10-2014 10:50:45 ]"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Oh, dat is een goede. Die ga ik eens gebruiken tijdens mijn volgende examen: "Nee, die vorm is niet verkeerd, dat is crossfit-Latijn."quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
als de vorm niet goed is noem je het crossfit. Das toch het hele idee erachter ?![]()
Anabolen doet rare dingen met je.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:18 schreef yozd het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst creatine gebruikt. Op de verpakking staat dat je 1 maatschepje (5 gram) met water 's ochtends moet innemen of na de training. Ik heb voor 's ochtends gekozen (op een nuchtere maag).
Na ongeveer 30 minuten kreeg ik een beetje last van m'n maag en toen ik naar de wc ging had ik diarree.
Volgens mij heb ik nu ook niks opgenomen van de creatine. Het lijkt wel of mijn lichaam alles er meteen uit wilde gooien?
-edit-
Een beetje Google'n levert sites op waarbij aanbevolen wordt om het met lauw/warm water in te nemen als je maagproblemen krijgt van creatine...![]()
Spul/eten is niet binnen 30 minuten van je maag naar je anus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:18 schreef yozd het volgende:
-edit-
Een beetje Google'n levert sites op waarbij aanbevolen wordt om het met lauw/warm water in te nemen als je maagproblemen krijgt van creatine...WFPB!![]()
Sorry voor het late antwoord! Ben erg veel weg/offline de komende tijd en dit topic gaat harder dan ik dacht...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:27 schreef Verbosity het volgende:
Dus je wilt met krachttraining alles trainen qua spieren of ondersteunend voor het hardlopen? Want je zal een van de sporten voorop moeten stellen. En wat had je zelf voor ogen qua schema/ oefeningen?
Voor voeding is het vooral belangrijk om voldoende eiwitten binnen te krijgen en een beeld te krijgen van je kcal inname. Whey of dergelijke producten kan je gebruiken als hulpmiddel wanneer je niet genoeg binnen krijgt qua eiwit. Het is niet zo dat je sneller herstelt omdat je whey nuttigt wanneer je al voldoende eiwitten binnen krijgt over de gehele dag. Whey heeft wel als voordeel dat het per gram eiwit zeer goedkoop is in verhouding met andere producten (kwark, melk, kip etc.)
Mocht je gaan wegen op een weegschaal koop er dan zelf een en weeg je dagelijks 's ochtends na de ontlasting om vervolgens een trendlijn te maken. Dan krijg je accuraat gewichtsverlies in beeld. Je laten wegen in de sportschool zou ik alleen doen om progressie te bekijken over een lange periode(denk aan maanden).
Maar ik gaan krachttrainen voor, nou ja, natuurlijk ondersteunend voor m'n hardlopen, maar ook gewoon als algehele aanvulling op m'n trainingsschema. Heb er enkele jaren geleden best een tijd mee gewerkt toen ik nog bij het USC kon sporten voor een fatsoenlijke prijs, en ik had daar echt veel profijt van, vond het ook leuk om te doen en zag best wat verbetering zowel in lichaam als wat ik aankon. Maar hardlopen is en blijft 'mijn sport', dus dat zal altijd de nummer 1 blijven. Dus ik hoop samen met de sportschool/adviseurs daar tot een schema/indeling te komen die dat weerspiegelt maar niet allerlei dingen uitsluit omdat ze niet (alleen) goed zijn voor hardlopers, zeg maar. Ken meer mensen die het doen, krachttraining die niet SLECHTS als ondersteunend is voor het hardlopen, maargoed, dat moet ik dus even uitzoeken, hoe ik het zo goed en efficient mogelijk kan combineren. Daar heb ik dus wel wat hulp bij nodig![]()
En inderdaad, whey etc. zijn alleen nuttig als het echt, nou ja, nuttig is. Volgens mij tikte ik dat ook al eerder, data ik ook gewoon moet gaan kijken wat ik sowieso al binnenkrijg met m'n gewone voeding.
Wegen, na een tijdje misschien de batterij weer eens vervangen, en maar eens een meetlint kopen om zo bij te houden (icm foto's elke maand ofzo) wat er voor veranderingen plaatsvinden.
Eerst maar eens zorgen dat ik die intake bij de sportschool krijg binnenkort. Doe op het moment onderzoek en moet veel ' het veld in', dus afgelopen week kwam er weer wat nieuws opduikelen waardoor ik morgen de geplande intree/gratis dag niet kan doen. Hopelijk nu volgende week ergens, want zodra ik lid ben kan ik wel gewoon altijd na (of voor) m'n studie/werk langs de sportschool.
Ja doei.![]()
Straight legged-deadlifts, Lunges, Box jumps en Squats zijn dan goede oefeningen voor de benen/heupen (Hamstrings, quadriceps, gluteus en 'core') spieren, explosiviteit en stabiliteit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sorry voor het late antwoord! Ben erg veel weg/offline de komende tijd en dit topic gaat harder dan ik dacht...
Maar ik gaan krachttrainen voor, nou ja, natuurlijk ondersteunend voor m'n hardlopen, maar ook gewoon als algehele aanvulling op m'n trainingsschema. Heb er enkele jaren geleden best een tijd mee gewerkt toen ik nog bij het USC kon sporten voor een fatsoenlijke prijs, en ik had daar echt veel profijt van, vond het ook leuk om te doen en zag best wat verbetering zowel in lichaam als wat ik aankon. Maar hardlopen is en blijft 'mijn sport', dus dat zal altijd de nummer 1 blijven. Dus ik hoop samen met de sportschool/adviseurs daar tot een schema/indeling te komen die dat weerspiegelt maar niet allerlei dingen uitsluit omdat ze niet (alleen) goed zijn voor hardlopers, zeg maar. Ken meer mensen die het doen, krachttraining die niet SLECHTS als ondersteunend is voor het hardlopen, maargoed, dat moet ik dus even uitzoeken, hoe ik het zo goed en efficient mogelijk kan combineren. Daar heb ik dus wel wat hulp bij nodig![]()
En inderdaad, whey etc. zijn alleen nuttig als het echt, nou ja, nuttig is. Volgens mij tikte ik dat ook al eerder, data ik ook gewoon moet gaan kijken wat ik sowieso al binnenkrijg met m'n gewone voeding.
Wegen, na een tijdje misschien de batterij weer eens vervangen, en maar eens een meetlint kopen om zo bij te houden (icm foto's elke maand ofzo) wat er voor veranderingen plaatsvinden.
Eerst maar eens zorgen dat ik die intake bij de sportschool krijg binnenkort. Doe op het moment onderzoek en moet veel ' het veld in', dus afgelopen week kwam er weer wat nieuws opduikelen waardoor ik morgen de geplande intree/gratis dag niet kan doen. Hopelijk nu volgende week ergens, want zodra ik lid ben kan ik wel gewoon altijd na (of voor) m'n studie/werk langs de sportschool.
Verder een specifieke core oefening zoals een plank en/of suitcase deadlift.
Als laatste 2 roei oefeningen toevoegen en een press en dan ben heb je de belangrijkste al te pakken. Voorbeelden hiervan zijn: Single dumbbell rows, inverted rows, lat pull down en een overhead press met stang of dumbbells.
Zoiets voldoet voor ondersteuning qua hardlopen al genoeg.
In ieder geval succes ermee.
Heb verder zelf niet veel ervaring met het combineren. De strongmanrun (halve marathon met 33 obstakels) heb ik gelopen met 6 hardlooptrainingen ter voorbereiding
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Vandaag eens bij een andere sportschool getraind. Was in Ommen, geen groot succes. Hexagon plates,magnesium niet toegestaan, geen dip station, geen dipbelt(wel 2 te wijde weightlifting belts), olympic weightlifting bar met aggresieve knurling in het middenen een drukte vanjewelste.
Desondanks wel een nieuw PR gezet op de deadlift met 170kg voor 6 reps. Was dus zonder magnesium (hookgrip ftw)
Sinds ik een lichte bulk heb ingezet (1kg in één maand) gaan mijn lifts weer gestaag omhoog. Zowel de deadlift, bench als squat.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Woow, laatste week Smolov begint erin te hakken vandaag alleen gebenched en wat gecurled![]()
Laatste 2 dagen worden echt fucking spannend,
8 sets van 4 reps @ 115
10 sets van 3 reps @ 120
Ben wel benieuwd naar mijn nieuwe max dan
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Fark 170x6 is nice. Da's mijn 1RMquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef Verbosity het volgende:
Vandaag eens bij een andere sportschool getraind. Was in Ommen, geen groot succes. Hexagon plates,magnesium niet toegestaan, geen dip station, geen dipbelt(wel 2 te wijde weightlifting belts), olympic weightlifting bar met aggresieve knurling in het middenen een drukte vanjewelste.
Desondanks wel een nieuw PR gezet op de deadlift met 170kg voor 6 reps. Was dus zonder magnesium (hookgrip ftw)
Sinds ik een lichte bulk heb ingezet (1kg in één maand) gaan mijn lifts weer gestaag omhoog. Zowel de deadlift, bench als squat.Hoeveel weeg je?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Glutes aanspannenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Iemand trouwens nog hints om de form op OHP te verbeteren? Ik merk dat ik teveel vanuit de rug buig en te weinig vanuit de heupen."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
knabbelspek (erg vet), beef jerky (duur)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:35 schreef Lightweight het volgende:
Ochtend:
500ml melk
1 banaan
40g pindakaas
150g avocado
30g caseine/whey
Avond:
500ml melk
175g rijst (ongekookt)
250g kip
Late avond:
500ml melk
30g caseine
Conclusie: 1,5 liter melk, gelukkig kan ik er goed tegen maarja.. niet echt optimaal denk ik. Geen lunch buiten fruit om, zou graag hier een bak met eten willen plaatsen maar hoe en wat? Met name de lunch breekt mij op, kom erg 'moe' thuis wanneer ik dit normaal nooit heb. Moet echt een oplossing vinden."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik ga zo lekker sporten op lege maag, denk 15 minuutjes joggen op laag tempo, dan pak je toch gelijk je vetweefsel aan?![]()
Als je daarna 4000kcal bulk naar binnen gooit heeft het weinig zin.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ga zo lekker sporten op lege maag, denk 15 minuutjes joggen op laag tempo, dan pak je toch gelijk je vetweefsel aan?
Niet zo focussen op 1 training zo werkt het niet.
`oh nu ga ik even vet verbranden deze training, en morgen ga ik weer spieren opbouwen´
Zo werkt het niet. Daar gaat een langere periode overheen. Netto-overschot over een periode is aankomen, netto-tekort over een langere periode is afvallen. Je zult misschien vast wel wat vet verbranden, maar erg zinnig is het niet als je morgen 4 liter chocomel, 2 kapsalons en een bak hertogijs naar binnen schuift.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Hoewel fasted cardio bij mij wel degelijk werkt in een cut.
Incidenteel fasted 15 min joggen zal geen zoden aan de dijk zetten
Deathlift or Die.![]()
Ik doe het nu elke ochtend een uur en hier helpt het idd goedquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Hoewel fasted cardio bij mij wel degelijk werkt in een cut.
Incidenteel fasted 15 min joggen zal geen zoden aan de dijk zettenStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280![]()
Ik zit in de cut, leef op 2100 kcal per dag, en zag dit als leuke kans voor wat extra verbrandenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je daarna 4000kcal bulk naar binnen gooit heeft het weinig zin.
Niet zo focussen op 1 training zo werkt het niet.
`oh nu ga ik even vet verbranden deze training, en morgen ga ik weer spieren opbouwen´
Zo werkt het niet. Daar gaat een langere periode overheen. Netto-overschot over een periode is aankomen, netto-tekort over een langere periode is afvallen. Je zult misschien vast wel wat vet verbranden, maar erg zinnig is het niet als je morgen 4 liter chocomel, 2 kapsalons en een bak hertogijs naar binnen schuift.![]()
Thanks, vanochtend op de weegschaal 67,5kg.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Fark 170x6 is nice. Da's mijn 1RMHoeveel weeg je?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Man, dat is wel heel laag, 2100 kcal. Hoe zijn je resultaten tot nu toe?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zit in de cut, leef op 2100 kcal per dag, en zag dit als leuke kans voor wat extra verbranden
Ik cut op 2600 en ben in 3,5 week nu 3 kilo kwijt maar heb echt mega mega honger elke dag. Lager dan 2600 kan ik echt niet.![]()
Jij bent zeker wel iets zwaarder dan 70 kilo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:48 schreef SausDip het volgende:
[..]
Man, dat is wel heel laag, 2100 kcal. Hoe zijn je resultaten tot nu toe?
Ik cut op 2600 en ben in 3,5 week nu 3 kilo kwijt maar heb echt mega mega honger elke dag. Lager dan 2600 kan ik echt niet.
En IF (intermittent fasting) als eens uitgeprobeerd?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Het is niet zo dat je lichaam meer calorieën verbrandt als je nuchter gaat cardio'en. Echter geen directe energiebron uit pas-gegeten voedsel dus je haalt alles uit je opslag. Maar ook in je opslag zit een hoop glycogeen/glucose die je verbrandt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zit in de cut, leef op 2100 kcal per dag, en zag dit als leuke kans voor wat extra verbranden
Kortom: Je kan net zo goed niet-nuchter cardio'en als je verder op een dag evenveel zou eten.WFPB!![]()
Klopt, zit nu op 84, begon op 87.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Jij bent zeker wel iets zwaarder dan 70 kilo.
En IF (intermittent fasting) als eens uitgeprobeerd?
IF niet geprobeerd nee, resultaten zijn zo goed dus (nog) geen reden om iets anders te proberen. Dit is mn eerste cut. Overigens is mijn kennis over het lichaam te minimaal om het principe achter IF te snappen.![]()
IF zorgt voor betere management van honger. Kan zelf beginnen om 5 uur met 'avond' eten zonder echt waarneembaar honger te hebben. Dus als het erger wordt met het hongergevoel kan je het een keer uitproberen. Maar gun het dan wel een week de tijd op zijn minst.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:30 schreef SausDip het volgende:
[..]
Klopt, zit nu op 84, begon op 87.
IF niet geprobeerd nee, resultaten zijn zo goed dus (nog) geen reden om iets anders te proberen. Dit is mn eerste cut. Overigens is mijn kennis over het lichaam te minimaal om het principe achter IF te snappen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ik ben ook maar 1.72 he, resultaten van de cut zijn prima, alleen kracht is ietsje naar beneden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:48 schreef SausDip het volgende:
[..]
Man, dat is wel heel laag, 2100 kcal. Hoe zijn je resultaten tot nu toe?
Ik cut op 2600 en ben in 3,5 week nu 3 kilo kwijt maar heb echt mega mega honger elke dag. Lager dan 2600 kan ik echt niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: