fijne website! thanks voor de link.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:40 schreef Multiply het volgende:
http://www.droogtrainen.com/
Jesse approved.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:14 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Bonus foto van mijn homegym. Er is een barbell plate tree en dumbbell rack onderweg om alles op te bergen. Verder wil ik nog wat posters bestellen en komt er in de winter als het te koud is om buiten te hardlopen nog een loopband bij.
Dayum, jaloers.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:14 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Bonus foto van mijn homegym. Er is een barbell plate tree en dumbbell rack onderweg om alles op te bergen. Verder wil ik nog wat posters bestellen en komt er in de winter als het te koud is om buiten te hardlopen nog een loopband bij.
Jup, zeker een aanrader om eens toe te voegen. Nadeel is dat je het goed moet mengen, aangezien het nogal kleverig is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Pindakaas door de oats? Smaakt da wa?
FF in de blender misschien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Jup, zeker een aanrader om eens toe te voegen. Nadeel is dat je het goed moet mengen, aangezien het nogal kleverig is.
De zin klopt wel, alcohol wordt altijd als eerste verwerkt wanneer dit in je systeem zit. De overige macro's worden dan opgeslagen in bijv. vet. Tot dus ver klopt het, echter gaat aankomen en afvallen niet over 1 dag. Op langer termijn 's avonds veel eten is het volgende bekend:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
"In alcohol zitten namelijk erg veel koolhydraten, en men drinkt over het algemeen ‘s avonds alcohol, dus word deze overtollige hoeveelheid opgeslagen als vet. "
Dat was een fabeltje toch? Meende ergens anders gelezen te hebben dat een broodje met complexe carbs juist goed is voor 't slapen gaan.
het doel van kwark voor het slapen gaan was toch de langzame caseine eiwitten? waarom gaat het hier ineens over een broodje dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
"In alcohol zitten namelijk erg veel koolhydraten, en men drinkt over het algemeen ‘s avonds alcohol, dus word deze overtollige hoeveelheid opgeslagen als vet. "
Dat was een fabeltje toch? Meende ergens anders gelezen te hebben dat een broodje met complexe carbs juist goed is voor 't slapen gaan.
Eiwit≠Complexe koolhydraten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het doel van kwark voor het slapen gaan was toch de langzame caseine eiwitten? waarom gaat het hier ineens over een broodje dan?
Volgens mij maakt dat ook geen niks uit, als je om 19:00 een steak eet en om 23:00 naar bed gaat, is echt niet die hele biefstuk al afgebroken. En buiten dat, je lichaam kan best zonder eiwitten in de nacht, het is niet dat je ineens al je gains verliest als je geen kwark eet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het doel van kwark voor het slapen gaan was toch de langzame caseine eiwitten? waarom gaat het hier ineens over een broodje dan?
ja dat snap ik, maar moet het dan (in een optimale situatie) alletwee?quote:
Nee, eiwit timing is vooral van belang als je over de gehele dag niet genoeg binnen krijgt. 200 gram in twee maaltijden of 5 maakt niet zoveel uit. Wanneer je minder binnen krijgt speelt het een grotere rol. Dan is het verstandig om dit enigszins rondom je training te timen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar moet het dan (in een optimale situatie) alletwee?
Echt!? haha wat s het voor gast?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:01 schreef Snorrenbaard het volgende:
Oh wauw dat is de eigenaar van zn Crossfit gym hier in de buurt
Deed vroeger reviews over eten op youtube waarin hij op de domste manier proeven uitspreekten. Is toen gestopt vanwege al de haat, zal niet lang duren wanneer dat hier ook het geval is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Echt!? haha wat s het voor gast?
Wat een "Do you even Lift bro!"
Ik begin al aardig te hatenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 02:05 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Deed vroeger reviews over eten op youtube waarin hij op de domste manier proeven uitspreekten. Is toen gestopt vanwege al de haat, zal niet lang duren wanneer dat hier ook het geval is.
Wow!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:14 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |