SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Deze keer vroeg de gozer aan de douane:quote:
Ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:19 schreef xaban06 het volgende:
Kan je met je NLse ID icm de Turkse nufus cuzdani TR inkomen zonder visum?
Je boarding pass. Serieus.quote:
Je hebt daar speciale visiumkaartjes voor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:55 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Je boarding pass. Serieus.
Dat heb ik gemerkt ja. Toen we laatst terug naar Nederland gingen vliegen vroeg men aan m'n reismaatje nog of hij bij aankomst in Turkije echt niets heeft gekregen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:55 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Je hebt daar speciale visiumkaartjes voor.
Je foto is niet zichtbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:59 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] çıkış wordt alleen nooit afgestempeld.
Nu wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:00 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Je foto is niet zichtbaar.
Als je met paspoort reist krijg je bij aankomst en vertrek een stempel.
Ik zie het.quote:
Ligt op de balie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:02 schreef Socrates- het volgende:
[..]
Ik zie het.
Dat formulier ken ik niet. Goed om te weten voor de volgende keer.
ibraz etmek = tonenquote:Op maandag 20 oktober 2014 08:59 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ] çıkış wordt alleen nooit afgestempeld.
Zelfs ik kende dat wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
ibraz etmek = tonen
Kende ik nog niet. Weer wat geleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door sylvesterrr op 20-10-2014 09:40:08 ]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb trouwens zowaar mooie vakantieplannen voor eind volgend jaar.
Op 1 november 2015 is de NYC Marathon. Dat ga ik combineren met een weekje vakantie in NYC. Daarna vlieg ik door naar de westkust om een weekje door te brengen in San Francisco & Los Angeles. Wat heb ik SFO en LA gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem mij meeeee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op 1 november 2015 is de NYC Marathon. Dat ga ik combineren met een weekje vakantie in NYC. Daarna vlieg ik door naar de westkust om een weekje door te brengen in San Francisco & Los Angeles. Wat heb ik SFO en LA gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent al eerder geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 1 november 2015 is de NYC Marathon. Dat ga ik combineren met een weekje vakantie in NYC. Daarna vlieg ik door naar de westkust om een weekje door te brengen in San Francisco & Los Angeles. Wat heb ik SFO en LA gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn. Zoveel vooruit plannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop je mee dan?quote:
Ja, ik heb drie jaar geleden 2 weken rondgereisd (Los Angeles, San Francisco, San Diego, South Lake Tahoe, Yosemite National Park, Death Valley National Park, Grand Canyon National Park, Las Vegas). Beste vakantie ooit!quote:
Het zal wel moeten als ik de marathon wil lopen.quote:
A.s.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:25 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatoe, GOEDEMORGEN.
Nee dat vind ik lelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
A.s.
Het is 3aleykoum
Crip, maak je huiswerk
Maar Ali word ook uitgesproken als A3lee in het arabisch. Drmquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Aleikum salaam, Crip.
Tot voor de cursus Arabisch dacht ik dat je de naam Ali met a/alif schreef, maar dat bleek dus met ayn te zijn (علي). Hetzelfde met Irak, lidwoord even niet meegerekend (العـراق). Geen eenvoudige klanken voor een Turk.
Aleykum selamquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:25 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatoe, GOEDEMORGEN.
Weet ik. Vroeg me daarom af waarom ze het zo uitspraken, maar komt dus door de ayn, weet ik nu.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar Ali word ook uitgesproken als A3lee in het arabisch. Drm
Nee, 3ali. Anders spreek je het uit als a 3 li.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar Ali word ook uitgesproken als A3lee in het arabisch. Drm
Idem. Echt zonde.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, shame on me, ik weet het. Net toen ik destijds over zou gaan op het alfabet, was ik gestopt met Korancursus, dus het is allemaal nieuw voor mij.
Helemaal niet. Je spreekt het uit als A 3 li. VANDAAR DE AYN.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, 3ali. Anders spreek je het uit als a 3 li.
JIj bent de padawan ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
You still have a lot to learn, my young padawan
Liniaal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Idem. Echt zonde.
Ze waren heel erg streng, daarom was ik gestopt.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op de achterkant van reinigingsmiddelen staat meestal hoe het werkt.
Stil gast.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Op de achterkant van reinigingsmiddelen staat meestal hoe het werkt.
Ja, de Arabische uitspraak is echt fugly.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Aleikum salaam, Crip.
Tot voor de cursus Arabisch dacht ik dat je de naam Ali met a/alif schreef, maar dat bleek dus met ayn te zijn (علي). Hetzelfde met Irak, lidwoord even niet meegerekend (العـراق). Geen eenvoudige klanken voor een Turk.
quote:
Ja ik hoor er veel goeds over. Maar ik vraag mij af wat zoiets kost, 2 weken rondtoeren zoals jij deed. Kun je daar wat meer over vertellen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Ja, ik heb drie jaar geleden 2 weken rondgereisd (Los Angeles, San Francisco, San Diego, South Lake Tahoe, Yosemite National Park, Death Valley National Park, Grand Canyon National Park, Las Vegas). Beste vakantie ooit!![]()
De toeristische route van Los Angeles naar San Francisco is trouwens g-e-w-e-l-d-i-g (google maar op Pacific Coast Highway).
You do that, womanquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wees stil en doe maar gewoon mooi zijn.
Bring it on boo!quote:
want random mannen huggen is halal?quote:
Deze boi. Ik ga je halal slachten!quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
want random mannen huggen is halal?
wat doe je stoer a heldquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze boi. Ik ga je halal slachten!
Ja, alleen koelies huggen is haraam.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:22 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
want random mannen huggen is halal?
leuk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom a zet je a random a achter a woorden?
Weet je niet hoe debiel dat er uit ziet?
zelfs een straat coolie hugt jouw kikkerhoofd nietquote:
Jellybean.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:32 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
zelfs een straat coolie hugt jouw kikkerhoofd niet
get serious heilige moslima met je gehug
fail.
Is je ego weer gekrenkt koelie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:32 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
zelfs een straat coolie hugt jouw kikkerhoofd niet
get serious heilige moslima met je gehug
fail.
Je kan het zo duur maken als je wil. Ik was al een paar jaar niet op vakantie geweest, woonde bij papa&mama thuis terwijl ik fulltime werkte (dus veel geld overquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik hoor er veel goeds over. Maar ik vraag mij af wat zoiets kost, 2 weken rondtoeren zoals jij deed. Kun je daar wat meer over vertellen?
Wat versta je onder kwaliteit?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef Montelly het volgende:
Aub laat dit uitmonden in een kwaliteitsruzie..
Dan moeten jij en Amar ff weg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef Montelly het volgende:
Aub laat dit uitmonden in een kwaliteitsruzie..
Als jij jankt ruikt het dan ook naar knoflook?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
marokkaanse visgeur
stop gwn a hommo
nee alleen als ik klaarkomquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Als jij jankt ruikt het dan ook naar knoflook?
Ik ging nog best lang door.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Idem. Echt zonde.
Ze waren heel erg streng, daarom was ik gestopt.![]()
haten op curry, het populairste voedsel onder de fakking engelsenquote:
Turken en Koranlessen.. verzen nuit het hoofd leren en niet weten wat het betekent. Snap dat niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ging nog best lang door.
Yasin uit mijn kop moeten leren.
Ik snap het ergens wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turken en Koranlessen.. verzen nuit het hoofd leren en niet weten wat het betekent. Snap dat niet.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel.
Sommige inhoud is niet echt geschikt voor de tere zielen en strookt niet met het beeld dat mensen van hun religie hebben
Belachelijk wat je zegtquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel.
Sommige inhoud is niet echt geschikt voor de tere zielen en strookt niet met het beeld dat mensen van hun religie hebben
Nee, als je kennis op doet dien je bewust te zijn van de betekenis. Als je verzen uit je hoofd knalt en je kent de betekenis niet doe je alsnog geen kennis op.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, als je kennis op doet dien je bewust te zijn van de betekenis. Als je verzen uit je hoofd knalt en je kent de betekenis niet doe je alsnog geen kennis op.
Jawel.quote:
Toen ik nog jong, lief en braaf was heb ik ook de Koran volledig gelezen. Of ik er een woord van heb begrepen? Nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turken en Koranlessen.. verzen nuit het hoofd leren en niet weten wat het betekent. Snap dat niet.
Ah okay, dat is niet niksquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan het zo duur maken als je wil. Ik was al een paar jaar niet op vakantie geweest, woonde bij papa&mama thuis terwijl ik fulltime werkte (dus veel geld over) en ik had therapie nodig (relatiebreuk). Het werd dus een dure vakantie voor mij.
Voor autohuur+retourvlucht was ik iets van ¤ 1200 kwijt. Overnachtingen kostten in totaal ook iets van ¤ 1200. Overnachtingen waren duur omdat ik eigenlijk altijd de avond ervoor ofzo een hotel boekte (flexibiliteit). Verder was ik ¤ 20-30 per dag kwijt aan eten&drinken. En dan nog de uitstapjes (een cruise hier, een cruise daar, een dagje Six Flags, toegang tot National Parks) wat ook gemiddeld 2 tot 3 tientjes per keer kostte. Een dagje Grand Canyon (dagtrip vanuit Las Vegas per vliegtuig + helikoptervlucht @ Grand Canyon) kostte ook een paar honderd ¤uro.
Die vakantie heeft mij tussen de ¤ 3500 en ¤ 4000 gekost, exclusief het shoppen.
Je hebt een minimaal hoeveelheid verzen nodig om door de dag te kunnen als een moslim, dus ga aub niet overdrijven alsof Turken op de Koranles veel leren. Je leert voor één tentamen op de hbo wel meer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ugh ik denk de hele tijd dat je KB bent.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:50 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hebt een minimaal hoeveelheid verzen nodig om door de dag te kunnen als een moslim, dus ga aub niet overdrijven alsof Turken op de Koranles veel leren. Je leert voor één tentamen op de hbo wel meer.
japan is niet halal voor jou, dankje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:59 schreef Crip het volgende:
Ik vind grappig dat tonijn naast tuna ook seachicken word genoemd in Japan.
Ma sha Allahquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toen ik nog jong, lief en braaf was heb ik ook de Koran volledig gelezen. Of ik er een woord van heb begrepen? Nee.Destijds kende ik ook heel wat verzen uit m'n hoofd.
Wat dat betreft ben ik het helemaal met je eens.
Met wat/wie ga je cheaten?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:02 schreef Crip het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik deze week een cheat day ga houden.
Ahh. Allahumma baarik. Heb je dat boek ondertussen al gelezen btw?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga zelf cheaten. Ik wil weer even lekker ongezond snoepen.
Je maakt een grapje. Toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:10 schreef AbdulMalik het volgende:
Er zijn sommige jongeren in onze gemeenschap met misplaatste oprechtheid die op willen staan voor de religie en iets willen doen omwille hiervan.
Wil je vechten en 'iets doen voor de religie'?
1. Begin met het bevechten van de monsters onder ons die hun vrouwen en kinderen mishandelen en hun families terroriseren.
2. Vecht om door moslims beheerde drankwinkels te sluiten die gehele gemeenschappen vernietigen.
3. Vecht om effectieve manieren te bedenken om de moslimjeugd te behoeden van het uitgaan naar clubs en het streven naar 'YOLO'-maatstaven.
4. Leer de religie onder de geleerden die levend zijn en de orale traditie ademen zodat je de intellectuele Jihad kan voeren tegen aanvallen die afkomstig zijn van moderne liberalen en hun aanhangsels.
5. Vecht om een eind te maken aan de racisme, nationalisme en classificatie (ongelijkheid) in onze moskeeën en gemeenschappen.
6. Bezoek gevangenissen en doceer aan nieuwsgierige en oprechte nieuwe moslims die op zoek zijn naar personen die hun leren bidden, wudu verrichten etc.
Er zijn letterlijk honderden dingen die je kan doen die meer van nut kunnen zijn voor deze Ummah dan dat je je gaat aansluiten bij groepen die alles behalve Islamitisch zijn.
Gekopieerd en geplakt, kijken hoe men gaat reageren. Is niet van mij, ik sta er wel achter tho.quote:
wat vind je van sufi's?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:14 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Gekopieerd en geplakt, kijken hoe men gaat reageren. Is niet van mij, ik sta er wel achter tho.
4) In the University of Japan, Arabic or any Islamic language is not taught.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:07 schreef AMAR420 het volgende:
Did You Know Japan Bans Islam and ALL Muslims?
I NEVER KNEW THIS ABOUT JAPAN
Have you ever read in the newspaper that a political leader or a prime minister from an Islamic nation has visited Japan? Have you ever come across news that the Ayatollah of Iran or the King of Saudi Arabia or even a Saudi Prince has visited Japan? Japan is a country keeping Islam at bay. Japan has put strict restrictions on Islam and ALL Muslims.
The reasons are :
1) Japan is the only nation that does not give citizenship to Muslims.
2) In Japan permanent residency is not given to Muslims.
3) There is a strong ban on the propagation of Islam in Japan.
4) In the University of Japan, Arabic or any Islamic language is not taught.
5) One cannot import a 'Koran' published in the Arabic language.
6) According to data published by the Japanese government, it has given temporary residency to only 2 lakhs, Muslims, who must follow the Japanese Law of the Land. These Muslims should speak Japanese and carry their religious rituals in their homes.
7) Japan is the only country in the world that has a negligible number of embassies in Islamic countries.
8) Japanese people are not attracted to Islam at all.
9) Muslims residing in Japan are the employees of foreign companies.
10) Even today, visas are not granted to Muslim doctors, engineers or managers sent by foreign companies.
11) In the majority of companies it is stated in their regulations that no Muslims should apply for a job.
12) The Japanese government is of the opinion that Muslims are fundamentalist and even in the era of globalization they are not willing to change their Muslim laws.
13) Muslims cannot even think about renting a house in Japan .
14) If anyone comes to know that his neighbor is a Muslim then the whole neighborhood stays alert.
15) No one can start an Islamic cell or Arabic 'Madrasa' in Japan.
There is no Sharia law in Japan .
16) If a Japanese woman marries a Muslim then she is considered an outcast forever.
17) According to Mr. Kumiko Yagi, Professor of Arab/Islamic Studies at Tokyo University of Foreign Studies, "There is a mind frame in Japan that Islam is a very narrow minded religion and one should stay away from it."
http://www.strangecosmos.com/content/item/188070.html
ik post niet zulke dingen dus tis goed dat mathemaat dit doet, zo lijkt het alsof ik ook heel geleerd ben enzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ugh ik denk de hele tijd dat je KB bent.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, als ik dacht dat jouw IQ niet nog lager kon zaken. Ook die bron strangecosmos. I cannotquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:07 schreef AMAR420 het volgende:
Did You Know Japan Bans Islam and ALL Muslims?
I NEVER KNEW THIS ABOUT JAPAN
Have you ever read in the newspaper that a political leader or a prime minister from an Islamic nation has visited Japan? Have you ever come across news that the Ayatollah of Iran or the King of Saudi Arabia or even a Saudi Prince has visited Japan? Japan is a country keeping Islam at bay. Japan has put strict restrictions on Islam and ALL Muslims.
The reasons are :
1) Japan is the only nation that does not give citizenship to Muslims.
2) In Japan permanent residency is not given to Muslims.
3) There is a strong ban on the propagation of Islam in Japan.
5) One cannot import a 'Koran' published in the Arabic language.
6) According to data published by the Japanese government, it has given temporary residency to only 2 lakhs, Muslims, who must follow the Japanese Law of the Land. These Muslims should speak Japanese and carry their religious rituals in their homes.
7) Japan is the only country in the world that has a negligible number of embassies in Islamic countries.
8) Japanese people are not attracted to Islam at all.
10) Even today, visas are not granted to Muslim doctors, engineers or managers sent by foreign companies.
11) In the majority of companies it is stated in their regulations that no Muslims should apply for a job.
12) The Japanese government is of the opinion that Muslims are fundamentalist and even in the era of globalization they are not willing to change their Muslim laws.
13) Muslims cannot even think about renting a house in Japan .
14) If anyone comes to know that his neighbor is a Muslim then the whole neighborhood stays alert.
15) No one can start an Islamic cell or Arabic 'Madrasa' in Japan.
There is no Sharia law in Japan .
16) If a Japanese woman marries a Muslim then she is considered an outcast forever.
17) According to Mr. Kumiko Yagi, Professor of Arab/Islamic Studies at Tokyo University of Foreign Studies, "There is a mind frame in Japan that Islam is a very narrow minded religion and one should stay away from it."
http://www.strangecosmos.com/content/item/188070.html
Hhhhhhh! You're awesum the way you are bebequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik post niet zulke dingen dus tis goed dat mathemaat dit doet, zo lijkt het alsof ik ook heel geleerd ben enzo
IK HUIL VAN HET LACHENquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar heb je deze bullshit vandaan?
Als soenniet. Niet als moslim.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:50 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hebt een minimaal hoeveelheid verzen nodig om door de dag te kunnen als een moslim, dus ga aub niet overdrijven alsof Turken op de Koranles veel leren. Je leert voor één tentamen op de hbo wel meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rly??quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhh! You're awesum the way you are bebe
Wat wil je leren?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
war liev
Kun jij mij je makeup skills leren
Nee. Iemand die in Allah gelooft en getuigt dat Mohammed de profeet is en de Koran HET boek is is moslim.quote:
Ja, dus hij aanvaardt de 17 verplichtte gebedseenheden en het vasten van de ramadan elke jaar. Dus ook alles wat hiervoor nodig is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Iemand die in Allah gelooft en getuigt dat Mohammed de profeet is en de Koran HET boek is is moslim.
Volgens wie?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dus hij aanvaardt de 17 verplichtte gebedseenheden en het vasten van de ramadan elke jaar. Dus ook alles wat hiervoor nodig is.
Volgens het boek en Gods profeet (en het verstand).quote:
Oke man. Whatever.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens het boek en Gods profeet.
Of gewoon amandelen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef Crip het volgende:
Ik ga proteïne bars kopen om te eten als ik zin heb in iets zoets. Goeie oplossing.
Dadel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef Crip het volgende:
Ik ga proteïne bars kopen om te eten als ik zin heb in iets zoets. Goeie oplossing.
ok. maar ff serieus crip met je anime obsessiequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, als ik dacht dat jouw IQ niet nog lager kon zaken. Ook die bron strangecosmos. I cannot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel handig idd. Is het troepvrij?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef Crip het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef AMAR420 het volgende:
ik heb fakking zin in lamb curry en dan super mals oelala
Amandelen kun je altijd in zout bakken of helva van makenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:00 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik wil iet wat echt naar junkfood smaakt.
En dadels lust ik niet
Ja! 20 gr eiwitten in 1 reep(dayum), geen gluten, geen soy proteine, geen glycerine, geen suiker, geen kunstmatige zoetstoffen. Alles is natuurlijk.quote:
Vanilla Almond Crunch lijkt me wel lekker.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:01 schreef Crip het volgende:
Help me eens met een smaak kiezen.
[ afbeelding ]
Ik vin helemal mooi. Ik ga vanaf december beginnen met trainen en dan gelijk voorraad inkopenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja! 20 gr eiwitten in 1 reep(dayum), geen gluten, geen soy proteine, geen glycerine, geen suiker, geen kunstmatige zoetstoffen. Alles is natuurlijk.
Ja klinkt wel aanlokkelijk. Die cheesecake en cookies en cream klinkt ook awesome.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vanilla Almond Crunch lijkt me wel lekker.
Duuuuuuuuuuuuuuuuur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:03 schreef Crip het volgende:
@Che Ik wil deze bestellen..
http://www.bodyenfitshop.(...)nutrition/quest-bar/
Mezelf kennende ga ik weken research doen om de best mogelijke shit te halenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:03 schreef Crip het volgende:
@Che Ik wil deze bestellen..
http://www.bodyenfitshop.(...)nutrition/quest-bar/
Ja klopttt, maar heb ik wel voor over.. is allemaal natuurlijke ingrediënten enzo. Maar ga sws nog verder kijkenquote:
Hahahah ja ik ook altijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mezelf kennende ga ik weken research doen om de best mogelijke shit te halen. Op dit moment geen verstand ervan.
Ik zie geen kcal?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja klopttt, maar heb ik wel voor over.. is allemaal natuurlijke ingrediënten enzo. Maar ga sws nog verder kijken
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is vermoeiend, maar achteraf bijna altijd beter.
[..]
Hey?
Ooohhh, over de reep. Begreep het even niet. Ja klopt rond die 150-200 kcal ligt aan de smaak ook. Maar wel ''nuttige kcal''.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kcal? Calorieën?maar zie t al. Gemiddelde van 200 kcl per reep.
Ik heb alleen ervaring met weightgainersquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:17 schreef Crip het volgende:
Mensen die trainen of hebben getrained, hoe zit het met die proteine afslank shakes? Helpt dat?
Wrm dat....?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:17 schreef Crip het volgende:
Mensen die trainen of hebben getrained, hoe zit het met die proteine afslank shakes? Helpt dat?
Still skinny tho.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met weightgainers
Chocolademelk en pannenkoeken werkte voor mijquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zit nu ook goed (92kilo). Moet alleen gezond eten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Chocolademelk en pannenkoeken werkte voor mij
lol bitchquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Da's inderdaad behoorlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zit nu ook goed (92kilo). Moet alleen gezond eten.
Dat heb ik dus echt niet nodig. HHhhhhhhhhhquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil 1-2 maaltijden vervangen met zo'n proteine afslank shake.quote:
is nie halal hou t bij anasheed svpquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:50 schreef Crip het volgende:
Was southpark aan het kijken zie je opeens de moeder van Kyle in lingerie.. mijn moeder keek me echt weird aan.
Afslank shake?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:51 schreef xaban06 het volgende:
Dymatize ISO-100 beste eiwit shake, geen vet geen suikers, puur eiwit.
Ja, maar ik ben best lang. 95 kilo is perfect.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Da's inderdaad behoorlijk.
Hoeveel eiwit er eigenlijk in ayran zit ga ik ook eens uitzoeken
Een smoothiequote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet ik het, is gewoon proteïne shake. Wat is afslank shake?
Still skinny thoquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zit nu ook goed (92kilo). Moet alleen gezond eten.
Wrm ga je trainen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, vind ik niet erg. Is alleen maar makkelijker als ik straks ga trainen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
You're perfect the way you are, boo.
Doe je mee met de Zevenheuvelenloop?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doe het trouwens niet om te showen of voor strand ofzo. Gewoon om in shape te blijven en daarnaast sowieso hardlopen.
Waarom kijk jij naar mannen? Mag dat wel?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
Wow, hij is echt knap. Normaal vind ik gespierde dudes helemaal niet knap.
Ik mag alles.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar mannen? Mag dat wel?
Hoeveel km is dat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doe je mee met de Zevenheuvelenloop?Lijkt me gezellig.
Alleen als je Christian Grey heet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alles? Dus ook geslagen worden?![]()
Zevenheuvelenloop is 15km, met heuvels... In dat geval lijkt het me (nog) niet verstandig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat?
Vroeger had ik conditie van een Keniaan, maar heb al heel lang niet echt intensief gesport of hardgelopen en nu totaal geen conditie. Wil rustig beginnen, 3-5km. Met tussenstops sowieso
Volgende keer als ik de vaatwasser aanzet zal ik ook wat muziek aanzetten, ik heb nooit geweten dat het daardoor sneller gingquote:
Hij lijkt op Che. Srs. Alleen hoofd he. En is deze gast lichter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
Wow, hij is echt knap. Normaal vind ik gespierde dudes helemaal niet knap.
Ik doe met de hand he zoals echte allochtoon. Vind vaatwasser niet hygiënisch genoeg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:21 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Volgende keer als ik de vaatwasser aanzet zal ik ook wat muziek aanzetten, ik heb nooit geweten dat het daardoor sneller ging
Ging stuk hierom. Benadrukkenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij lijkt op Che. Srs. Alleen hoofd he. En is deze gast lichter.
Jij ook al?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doe met de hand he zoals echte allochtoon. Vind vaatwasser niet hygiënisch genoeg.
Oww jammer man...ik vind de vaatwasser er veel te lang over doen eigenlijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doe met de hand he zoals echte allochtoon. Vind vaatwasser niet hygiënisch genoeg.
Het beste is gewoon na het eten direct af te wassen of tijdens koken de spullen die je niet meer nodig hebt. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Na het eten lijk ik net op prooidieren nadat ze gejaagd en gegeten hebben, helemaal op knock outquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik wil eigenlijk wel een vaatwasser, maar ben te lui om de keukenkast te demonteren voor het plaatsen van de vaatwasser.
brede mannen vind ik meestal mwah. Ook deels omdat ze zo intimiderend eruit zien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
Brede mannen zijn wel![]()
Jammer van hub kut karakter.
Makkelijker gezegd dan gedaan inderdaad. Maar er zijn van die momenten dat ik met tegenzin aan het koken ben, en dan heb ik ook geen zin om af te wassen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het beste is gewoon na het eten direct af te wassen of tijdens koken de spullen die je niet meer nodig hebt. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Na het eten lijk ik net op prooidieren nadat ze gejaagd en gegeten hebben, helemaal op knock out
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
Brede mannen zijn wel![]()
Jammer van hub kut karakter.
Neem n vriendin.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het beste is gewoon na het eten direct af te wassen of tijdens koken de spullen die je niet meer nodig hebt. Maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Na het eten lijk ik net op prooidieren nadat ze gejaagd en gegeten hebben, helemaal op knock out
koerden zijn vaak niet zo heel lang hoor..quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aziaten en hun kleine lengte. Winkwink.
Ja, herkenbaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan inderdaad. Maar er zijn van die momenten dat ik met tegenzin aan het koken ben, en dan heb ik ook geen zin om af te wassen.
Ditquote:
Ik wil jou obsessie niet in de weg staanquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:36 schreef AMAR420 het volgende:
che_ je bent lang, misschien hookup met stimo? u never know..
Jammer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil jou obsessie niet in de weg staan
Hahahahaquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar
Afwas is nu klaar, eten gaat zo op het vuur. Het gevoel daarna doet me denken aan middelbare school tijden als ik eindelijk een keer m'n huiswerk had gemaakt
ik moet nog kokenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is het keukentopic.
ik zal je door dik en dun steunen xoquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee dit is: steun-crip-om-niet-dik-te-blijven topic.
hhhhhhhhh.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik moet nog kokenzonder enige ingrediënten, wat nu
[..]
ik zal je door dik en dum steunen xo
Lekker manquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Wajo, Che, volgens mij ben jij echt een beer. Kom naar de meet olieworstelen.
Nee man, ik heb zware botten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Wajo, Che, volgens mij ben jij echt een beer. Kom naar de meet olieworstelen.
Kom hier eten dan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik moet nog kokenzonder enige ingrediënten, wat nu
[..]
ik zal je door dik en dun steunen xo
Wat zijn je stats?quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom hier eten dan.
[..]
Wat zijn je stats?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Gewoon meedoen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen kunnen echt niet eten... Keihard met open bek chips en appel etende mensen aan de andere kant van de kantine waardoor ik geïrriteerd raak.
Ik flipte net aan tafel tegen papaquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen kunnen echt niet eten... Keihard met open bek chips en appel etende mensen aan de andere kant van de kantine waardoor ik geïrriteerd raak.
wtf loser die je bentquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik flipte net aan tafel tegen papaIk kan niet tegen dat soort geluiden, ik krijg daar moordneigingen van en wil soms huilen. De beste man smakt trouwens niet, hij haalt alleen wat hard adem door zijn neus.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef Che_ het volgende:
[..]Jij bent geen 1.90 man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:54 schreef mrstylo het volgende:
Ik zie later amar en stimo echt een koppel worden
Heb ik ook met mijn vader, maar ben er inmiddels wel aan gewend. Bij anderen kan ik me er wel aan storen, maar ook weer niet dat ik weg ga lopen ofzo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik flipte net aan tafel tegen papaIk kan niet tegen dat soort geluiden, ik krijg daar moordneigingen van en wil soms huilen. De beste man smakt trouwens niet, hij haalt alleen wat hard adem door zijn neus.
[..]Netjes netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
http://www.amcpsychiatrie(...)nissen_misofonie.htmquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik ook met mijn vader, maar ben er inmiddels wel aan gewend. Bij anderen kan ik me er wel aan storen, maar ook weer niet dat ik weg ga lopen ofzo.
[..]Zie je wel. Mashallah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op je ID geef je zelf je lengte doorquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah oke. Misschien is mijn ID vervalst.
Bij mij gingen zij het metenquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op je ID geef je zelf je lengte doorIk zei ook maar wat toen.
Misschien in de guldentijden. Bij mij werd het gewoon gemeten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op je ID geef je zelf je lengte doorIk zei ook maar wat toen.
Doen ze dat tegenwoordig?!quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien in de guldentijden. Bij mij werd het gewoon gemeten.
Dat ben je ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doen ze dat tegenwoordig?!
Oh, maar dan ben ik ook langer
Dan ben ik 1.83 ofzo? of 1.85?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat ben je ook
Mijn koelkast is 176cm.
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
STR 55
INT 68
AGL 53
SPD 52
END 50
PER 68