Wat versta je onder kwaliteit?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef Montelly het volgende:
Aub laat dit uitmonden in een kwaliteitsruzie..
Dan moeten jij en Amar ff weg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef Montelly het volgende:
Aub laat dit uitmonden in een kwaliteitsruzie..
Als jij jankt ruikt het dan ook naar knoflook?quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
marokkaanse visgeur
stop gwn a hommo
nee alleen als ik klaarkomquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Als jij jankt ruikt het dan ook naar knoflook?
Ik ging nog best lang door.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Idem. Echt zonde.
Ze waren heel erg streng, daarom was ik gestopt.![]()
haten op curry, het populairste voedsel onder de fakking engelsenquote:
Turken en Koranlessen.. verzen nuit het hoofd leren en niet weten wat het betekent. Snap dat niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ging nog best lang door.
Yasin uit mijn kop moeten leren.
Ik snap het ergens wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turken en Koranlessen.. verzen nuit het hoofd leren en niet weten wat het betekent. Snap dat niet.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel.
Sommige inhoud is niet echt geschikt voor de tere zielen en strookt niet met het beeld dat mensen van hun religie hebben
Belachelijk wat je zegtquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel.
Sommige inhoud is niet echt geschikt voor de tere zielen en strookt niet met het beeld dat mensen van hun religie hebben
Nee, als je kennis op doet dien je bewust te zijn van de betekenis. Als je verzen uit je hoofd knalt en je kent de betekenis niet doe je alsnog geen kennis op.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, als je kennis op doet dien je bewust te zijn van de betekenis. Als je verzen uit je hoofd knalt en je kent de betekenis niet doe je alsnog geen kennis op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |